Syyskuista Supinaa!

Tuo kuomu oli ainoa, jota en saanu irrotettua. Katselin tarkemmin niin siinä on pieni alue,jossa hometta n. 10 pistettä.. Voiko tuollaisesta määrästä olla jo terveydellistä haittaa ?
 
Tuo kuomu oli ainoa, jota en saanu irrotettua. Katselin tarkemmin niin siinä on pieni alue,jossa hometta n. 10 pistettä.. Voiko tuollaisesta määrästä olla jo terveydellistä haittaa ?
En käyttäis, home on niin vaarallista ja elinikäiset ongelmat voi saada altistuksesta niin kauan kun se on siinä.. Mut jos jollai homepesulla kokeilet viel poistaahttp://finmeco.net/fi/faq/hometta-lastenvaunuissa
 
Miks mä tulin lukee näitä homejuttuja voihan Australia ja sen homeet!
 
Tuleeko kellekkään ikinä sellasta tunnetta et voi vitsi mä oon onnellinen :happy: ?
Mä oon onnellinen.. voihan tää olla jotain äippä huuhaata mutta menköön :hilarious: Olen kuitenkin alle 4kympin, olen saannut pienen tytön ja olen kahden ihanan pienen tytön mummo. Toinen 6kk ja toinen 3vk :Heartred
Vieläkun mummovaihteen ehtii ottaa mutta hyvin ollaan menty.. Tuun hyvin juttuun miniän kanssa ja ollaan päivittäin jollainlailla yhteydessä. Ja oman tytön kanssa olen vaan lähentynyt äitiyden myötä. Hullultahan tää ulkopuolisen silmissä varmaan näyttää. Sanoinkin ystävilleni ettei kukaan kertonut että kun nuorena teet niin nuorena olet mummokin !

Tämmöstä tänään.. Eihän tää nyt ihan oikee paikka ole mutta en löytänyt mummo foorumia :wink
 
Oottehan jo päässy muuttamaan pois? Veikkaan et silmien rähmimiset vähenee
Ei, se oli huono se toinen asunto :/ Ei täällä oteta hometta yhtä vakavasti kun Suomessa, sitä tulee joka asuntoon ja taloon täällä poikkeuksetta..
 
Niinhän se on monessa maassa ku ilmanvaihto ei ole riittävää, on kokolattiamatot tai kylppäreissä ei ole edes lattiakaivoja. Jenkkilässä pari kertaa käyneenä ni floridassa oli kyllä Miamissa ihan järkkyy ku kylppäri kostee ja koko huone hais vaikka oli kallis hotelli. Losissa oli sentää vähän parempi meininki.
Ite vaan kun oon ollu töissä paikassa joka piti purkaa sen takia ku sieltä löyty sädesientä yms homeita ja osa työkavereista sai silmäoireita, sydän oireita ja astmaa ni oon aika varovainen noiden homejuttujen kanssa kun ei o leikinasia ne.. Mummoilla nimittäin osastolla oli jos mitäki silmäongelmia mitkä varmasti johtu huonosta sisäilmasta.
Paniikissa oon kotonaki välillä ku meillä on 70-luvulla rakennettu talo (hometaloja usein) ja käytössä vielä kylmiö, jotka on sellasia homemagneetteja et mitähä ruuissaki on..
 
Mitenköhän ne ihmiset on selvinneet silloin ennen vanhaan kun varmaan miltei joka talossa ollut jonkin sortin kosteus/home ongelmaa...? En tiedä onko tää näitä sarjassamme superidioottimaisia kysymyksiä, mutta onkohan ne homeet samanlaisia joka puolella maailmaa?
 
Vanhois taloissaha ei ollu home ongelmia ku ne tuulettu niin hyvin :wink nykyiset muovit yms on tehny kosteuden poistumisesta ongelman
 
Oot ihan oikeessa Yomanda ei nää mitään leikin asioita ole.. Homeet pestiin pois ja nyt on tuuletettu tosi hyvin, kokoajan joku ikkuna tai ovi auki ja suihkujen jälkeen aina makkarin ikkuna auki. Koittanut myös auringon valoa päästää sisälle (tosi kiva ku molemmat makkarit on niin, että ikkunat suoraan ulkokäytävälle ja hissille :D). Josko me kuitenki ennen ens kevättä tästä muutettais, mutta kuten sanottu ni ongelma on kuitenki niin yleinen (just noista mainitsemistasi syistä..) että tullee vastaan joka paikassa.

Mä mietin Nannaniina ihan samaa, mutta on ne täälläkin vaarallisia ja haitallisi terveydelle. Ehkä ne ei pääse kuitenkaan niin ihmisiin hyökkimään, kun usein ovet ja ikkunat kuitenkin on auki. Lämpimämpi ilmasto kun on.
 
Mulle se hiki iski vasta synnytyksen jälkeen. :-D
Musta tuntuu että mäkin olen vasta viime päivinä ruvennut hikoilemaan. Joskus ihan vaan vauvan vaipan vaihdossa alkaa hikikarpalot nousta otsaan :grin
 
Joo, on miulla nytkii hikoilua yöllä mut raskausaikana se oli jotain ihan järkkyy. Töissäki joka paikka märkänä vaikka olit just esim. menny töihi, saatikka et tehny siellä jotain :D
 
Mulla hikoilu tulin synnytyksen jälkeen ja on onneksi alkanu helpottaa. Aluksi oli tuskallista nukkua ku aina oli hikimärkä. Ei enää! :)
 
Kyl oli pakko hymähdellä Kristalle ja sen hikoilulle , samalla kuitenkin nostin peukkua kun kaikesta huolimatta on vääntäytynyt telkkariin asti hikoilemaan :hilarious::rolleyes:
 
Uudet(käytetyt) vaunut ostettu ja vanhat odottavat ulkona kaatopaikalle viemistä.. En lähtenyt homeen kanssa pelleilemään. Vaikka voin varmasti sanoa, että oma vauva-aika ja lapsuus on homeen keskellä vietettykin.. :/
 
Uudet(käytetyt) vaunut ostettu ja vanhat odottavat ulkona kaatopaikalle viemistä.. En lähtenyt homeen kanssa pelleilemään. Vaikka voin varmasti sanoa, että oma vauva-aika ja lapsuus on homeen keskellä vietettykin.. :/[/QUOTE


Mä uskon myös että parempi näin, muuten saattais jäädä mietityttää ja varsinkin ensimmäisten flunssaoireiden kanssa sitä varmaan pohtis muuten jatkuvasti että onko niillä vaunuilla jotain osuutta!
 
Takaisin
Top