Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En käyttäis, home on niin vaarallista ja elinikäiset ongelmat voi saada altistuksesta niin kauan kun se on siinä.. Mut jos jollai homepesulla kokeilet viel poistaahttp://finmeco.net/fi/faq/hometta-lastenvaunuissaTuo kuomu oli ainoa, jota en saanu irrotettua. Katselin tarkemmin niin siinä on pieni alue,jossa hometta n. 10 pistettä.. Voiko tuollaisesta määrästä olla jo terveydellistä haittaa ?
Oottehan jo päässy muuttamaan pois? Veikkaan et silmien rähmimiset väheneeMiks mä tulin lukee näitä homejuttuja voihan Australia ja sen homeet!
Ei, se oli huono se toinen asunto :/ Ei täällä oteta hometta yhtä vakavasti kun Suomessa, sitä tulee joka asuntoon ja taloon täällä poikkeuksetta..Oottehan jo päässy muuttamaan pois? Veikkaan et silmien rähmimiset vähenee
Musta tuntuu että mäkin olen vasta viime päivinä ruvennut hikoilemaan. Joskus ihan vaan vauvan vaipan vaihdossa alkaa hikikarpalot nousta otsaanMulle se hiki iski vasta synnytyksen jälkeen. :-D
Uudet(käytetyt) vaunut ostettu ja vanhat odottavat ulkona kaatopaikalle viemistä.. En lähtenyt homeen kanssa pelleilemään. Vaikka voin varmasti sanoa, että oma vauva-aika ja lapsuus on homeen keskellä vietettykin.. :/[/QUOTE
Mä uskon myös että parempi näin, muuten saattais jäädä mietityttää ja varsinkin ensimmäisten flunssaoireiden kanssa sitä varmaan pohtis muuten jatkuvasti että onko niillä vaunuilla jotain osuutta!