Syyskuista Supinaa!

Meillä ollaan nannaniina aika samoissa mitoissa ja miusta oli kivempi vaihtaa 3:n ku se ei ole niin napakka.. Varsinkin kun "istuu" tms että vartalo on koukussa. Ja 3 ulottuu selkään ni ei tuu niskakakkoja :wink
Meillä nuo 3.set tuntuneet vaan vielä ihan hyvän kokoisilta muutoinkin? Ei oo tullu Nipoja eikä muita ohi vuotoja, mutta mä luulen että nyt aletaan kans siirtyy tuohon 3.seen.
 
Meidän tyttö oli 4930 g ja 59 cm kun vaihdettiin kolmoskokoon, oli tullut vähän turhan monta selkäkakkaa pienemmillä vaipoilla.
 
Meidän tyttö oli sen n.4600 kun vaihdettiin. Ihan vaan siksi kun tuntu niin pieniltä jo..tuolla pullottaa tuo masu aina niin olisko siksi niin tiukoilta tuntunu. Terkkarikin sanoi viimeksi melko ilmavaksi mahaa.
 
Miten nopeasti teille on tullut lapsen kelakortti ristiäisten / nimen ilmoittamisen maistraattiin jälkeen?
Meillä oli viikko sitten lauantaina ristiäiset niin maanantaina tuli kortti.
 
Onko tää elämä nyt sitte tällasta aina, mulla on niin huono muisti ja keskittymiskyky että kun multa eilen kysyttiin sähköpostia ni jouduin oikeasti miettimään että mikä se on ja kun sit muka muistin sen ni väärinhän se meni! Ja sitte, lapsen kummitäti tuli kylään ja yritti keskustella mun kanssa ni unohduin välillä omiin ajatuksiin ja vastasin 'joojoo nii justiisa'! En muista edes mitä ollaan puhuttu??? o.O :sad001

Tää on ihan jatkuvaa!

Äiti soitti eilen, kuulin äänestä että on alla päin. Onko ihmekkään kun pari viikkoa sitten oli hänen äitinsä hautajaiset. Hän yritti kysellä että no mitäs tänne kuuluu ja miten tyttö voi jnejne ja ei hitto ku ei vaan kyenny keskustelemaan ku ei ajatus toimi:facepalm: vastasin vaa 'hyvin täällä.. Emmää tiiä.. Joojoo, nii justiisa' :bored:
 
Pampersista tuli jo klo 3 kylkipissat. Tosin huomasin että mies sen oli taas laittanut tosi löysälle, ettei purista mahaa... just kun sanoin sille että saa laittaa niin tiukalle kuin menee, silti saa kaksi sormea väliin.
 
Meillä oli eka kerta ku en vaihtanu koko yönä (yleensä kakkii) ni aamul oli ääriään muöden täynnä ku töräytti kakatki klo 9 ja vielkää ei vuotanu, hilkul kyllä oli.
 
Kuulostaa tutulta SeEnsimmäinen! Täällä myös sattuu tota tipahtelua ihan koko ajan. Mies selittää jotain asiaa ja jossain vaiheessa tajuan etten ole kuunnellut enää useamman minuutin ajan :eek: Ja kavereitani kun oon nähnyt niin pitää ihan tosissaan tsempata etten unohdu omiin maailmoihini. Äitini totesi että kuuluu asiaan kun hänenkin kanssaan olin ihan pihalla. Pääkoppa ei pysy enää menossa mukana :wacky:
 
Mäki kävin kampaajalla ja unohdin neljästi miksikä hiustenpidennyksiä kutsutaan, aina se kampaaja tiesi mistä puhuin :D mut joo on samaa kyl huomannu, ei muistu sanat mieleen ja välillä mumisen jotain sinnepäin :D
 
Juu täällä myös sanat karkaa toisinaan mielestä ja höpisen vähän mitä sattuu, jonkun kanssa jutellessa saa toisinaan tsempata että pysyy ajatukset koossa..jos on enemmän porukkaa niin saatan hetken päästä havahtua siihen ettei ole hajuakaan mistä puhutaan.
 
Minä toivon että saan käyttää tuota hyväkseni kuun lopussa kun on kurssin lopputentit. :wink muuten en taida selvitä siitä :) ei vaan suht rentoja välinetenttejä luvassa mutta silti paljon muistettavaa..
 
ihan samaa mulla että sanat unohtuu ja jopa kesken hyvän jutun unohan mitä oon selittämässä.. laitan imetysdementtian piikkiin ! nytku muutettu nii uuden kodin tavaroitten järkkäys huhhuh 5hommaa kerrallaa kesken ja aina muistaa et nii juu sitä olin tekemässä :D
 
Takaisin
Top