Syyskuiset

Saattaahan siitä vatsakipua olla enempi, kokemusta ei oo, mutta kuullut? Toiv ei tuu kokemusta tämänkään kohdalla vaikka ihan ylläriylläri olikin. :o

Enpä ois hättäillyt muuten mutta oli oireet niin voimakkaana monta päivää ja sit yhtäkkiä on jotenkin tosi tyhjä olo ja turvotus vain loppui...

Kissedvaahtis, samalla tavalla keskenmeno on synnytys kuin täysiaikaisena vauvan syntymä, vähän pienemmässä mittakaavassa vain :-)

Itsellä ainakin tuli supistuksia ja kipuja, ja lopulta ihan ponnistamisen tarvetta. Alkio oli kuollut rv 6+0, km huomattiin suunnilleen pari viikkoa myöhemmin ja suurin osa raskausmateriaalista tuli ulos itsestään. Ei se superkipeää tehnyt, sillä liikkuminen auttoi asiaa hurjasti. Yhden panadolin taisin syödä.

Toivottavasti IslaKaislan pienellä on kaikki hyvin!

Okei. Mietin vaan ku oon just kuullut että se tekis kipeetä. Ku itellä ei ollut mitään kipuja, ihan tajuttomasti tuli verta ja se oli siinä. Alkio oli kuollut viikolla 10 ja tyhjennys tehtiin viikolla 12, ku sillon olin mennyt heti lääkäriin kun veret oli tullut.
Ihmiset on niin erilaisia. :)

Soitin neuvolaan ja kerroin olleet oireet ja oireet nyt..ja että oikealle vatsaan pistää. Nyt sit istutaan ensiavussa, tänne käski tulla heti....

Mulla ei ainakaan km sattunut ensimmäisinä päivinä ollenkaan. Sitten kolmantena- neljäntenä päivänä tuli aivan tajuton kipu ja polte alavatsaan (sikiö tuli silloin ulos) olisikohan kohtu tuolloin supistanut.

Nyt on päästy muutama päivä ohi 5+1:stä jolloin viimeksi meni kesken!! Nyt siis 5+4. Toivotaan että toukka pitää kiinni tiukasti loppuun asti :)

Mä sain soitettua neuvola-ajan! ❤️ On se ihmeellistä.. Vastahan olin neukussa tuon prinsessan viimemetreillä ja nyt aloitetaan taas pienen kasvatus alusta. Hurjaa! :o
Monelleko ootte kertoneet jo tulokkaasta, olemmehan vielä niin alussa. Me ajateltiin pitää salassa niin kauan ku mahdollista, kun tuon nuorimmaisen jälkeen on uhottu odottavamme pari vuotta seuraavaa! x)
Meinasimme siis, että kerromme vasta kun on ihan pakko tai joku huomaa! :D

varovaisesti ilmoittaudun plussanneeksi, tänään tehty haamuplussa. Huimausta, väsymystä, öklöoloa ja jatkuva nälkä, ihmettelen jos tulos ei parin päivän päästä ole plussa. LA olisi 19.9. esikoinen 1v8kk ja tätä yritetty syksystä asti :)

Ootko plussannut tavallista aiemmin vai? :)
Itsekin ihan vasta etsin ryhmän käsiin, kaikki vähän hakusessa vielä kun tämmönen foorumitouhu on vielä uus alue!
Jarrusukkia sinnekin! ❤️

ovulaatiotesti joka käy myös raskaustestinä niin näyttää herkemmin/aikaisemmin.. 12päivä pitäisi menkat alkaa ja silloin meinasin tavallisen testin tehdä. itsellenikin uutta tämä foorumitouhu.

Heippa.
Ilmoittaudun joukkoon iloiseen. :greet025 Plussanneena viikonloppuna. Tarkkaa laskettua-aikaa en vielä osaa sanoa kun noi kuukautiset ovat vähän heitelleet muutamasta päivästä suuntaan jos toiseen. Voisin veikkailla että olisi noin 5+2. Ennestään on jo 3 lasta vuosinumerot -01, -05 sekä pikku-ukko -12. :love017

Mulla on ollut tänään kova väsymys ja oikeastaan nyt vasta alan heräillä :grin Paras ystäväni (miehen sisko) kävi tänään kylässä ja hänelle kerroin raskaudesta. Innoissaan hän oli! :) Päivällä oli myös hiukan huono olo, mutta pieni syöminen ja lepääminen auttoi :) Taitaa tosiaan hiivatulehdus olla tulossa..:confused:

Vähän jo siellä alkoi jännittään ihan oikeesti. Ensin odottelua, sitten käsky labraan..virtsa ja verikokeita. Odottelua, uusi käsky labraan ja lisää verta. Siinä vaiheessa jo ihmetytti.

Sit pääsin sattumalta tänään olleelle gynekologille. Tutki ja kyseli ja teki ultran. Ensin ei löytynyt yhtään mitään (kohtu todella taaksepäin kallistunut kuulemma). Sit löytyi pussukka ja selvisi että ei ole kohdunulkopuolinen mitä povasivat. Mutta ketään ei löytänyt vielä...

kahden viikon päästä uudelleen ja jos kaikki ok vielä sillon ni sit pitäisi jo jotain näkyä. Sanoi ettei tässä vaiheessa välttämättä mitään löydy. Muuten kaikki ok, keltarauhasen toimintakin oli vilkasta. Että helpotti mieltä sinänsä kyllä, muuten vaan oikee puoli kipuilee. Mutta katsellaan ilmestyykö sinne ketään ;)

Täällä kans soiteltu eka neuvola-aika!:) Sain sen jo parin viikon päähä, mutta eniten ootan sitä ensimmäistä ultraa ku näkee vaavin :happy093

Minä meinasin neuvolaan soitella vasta ensi viikolla. Ollaanhan tässä vielä niiiiiiiin alussa :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Täälläkin uusi jäsen ilmoittautuu :) Kaks haamuplussaa takana ja tänään tein clearblue testin ni ei enää tarvi noita viivoja tulkita ku luki selvästi "raskaana" :D LA 17.9 mutta tulee varmaan muuttumaan koska laskettu sen kierron mukaan mikä oli kun käytin ehkäsyä. Soitin sitte neuvolaan ja siellä mukava täti kysy haluanko ultraan? No tottakai ja se ois sitte raskausviikolla 7 :) Jännittää ;)

Takaisin