Syyskuiset

On esikoinen :) Keski-Pohjanmaalla asustetaan. Juu toivotaan että kaikki menee hyvin. Vielä ei uskalla kertoa juuri kenellekään jos jotain sattuiski ni ei oo kiva sitte alkaa sanoa ettei meille tuukaan vauvaa :( Jännää tuon lasketunajan kans ku oma syntymäpäivä on 15. päivä että jos vaikka sattuis sama :D

Mulla on synttärit 8.9. Ja la ois näillä näkymin 12.9. ;) kaikki ovat kyllä menneet joitakin päiviä yli LA:n et saas nähä haluaako tämä tulla ennemmin maailmaan. Ensimmäinen toive tietenkin olisi, että pysyisi matkassa, nämä kriittisimmät viikot. :) Minä asun pohjois-pohjanmaalla ja Kokkolaan ois mahdollisuus mennä synnyttämään, mutta voi olla että oulainen valikoituu nyt niinkuin aiemminkin. :)

Täältä ilmoittautuu yksi uusi odottelija, mikäli ei mitään suurempaa ja ihmeempää tapahdu. Tänään siis tehtynä haamuplussa 3+6 (tai ihan sillä hilkulla oliko enää eis haamu). Eli LA 20.9. Tulossa siis vihdoin kahden vuoden yrittämisen jälkeen, neljännen clomikierron jälkeen, meidän toinen. Ensimmäinen täyttää maaliskuussa kolme.
Pohjois-Kymenlaaksosta ollaan, ehkä kuitenkin Joensuuhun päin kesällä lähdössä, joten näillä näkymin synnäri on joko Kotkassa tai Joensuussa tilanteesta riippuen :)

Hei kaikille! Uusi tulokas täällä ilmoittautuu mukaan :-)
4 pv sitten positiivinen testi ja johonkin tätä intoa pitää saada purkaa, kun tutuille ei haluta/uskalleta ihan vielä kertoa ilouutista! Esikoiseni on 11kk ja kaikille on tullut sanottua, etten aio synnyttää enää ikinä. Jos tämän uuden saisi tilattua sen haikarapostin kautta?? ;-)

Laskettu aika vauvasmurffilla on 8-10.9. (8. Tai 9. Neuvolan tädin mukaan ja 10.9. Nettilaskurin mukaan... toistaiseksi saa kai itse valita mitä noista käyttää)

miten voikin olla näin ihanaa voida pahoin, kärsiä huimauksesta ja juosta pissalla tuhka tiheään?!! Niin, ja valvoa! Esikoinen nukkunut upeat 2 yötä ilman imetystä, mutta minäpä se valvonkin silti, ihmetellen mitä on tullut tehtyä (!) ja miettien, mitä kaapeista löytyisi naposteltavaksi :)

On esikoinen :) Keski-Pohjanmaalla asustetaan. Juu toivotaan että kaikki menee hyvin. Vielä ei uskalla kertoa juuri kenellekään jos jotain sattuiski ni ei oo kiva sitte alkaa sanoa ettei meille tuukaan vauvaa :( Jännää tuon lasketunajan kans ku oma syntymäpäivä on 15. päivä että jos vaikka sattuis sama :D
Jee!! Lisää meitä keski-pohjanmaalaisia tänne vain!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Meitä on monta syyskuussa syntynyttä! Mun nimittäin piti syntyä 9.9. (tulin pari viikkoa myöhemmin) ja mä jotenkin toivoisin et tää meidän tulokas tähtäisi siihen päivään, kun 9 on samalla onnenlukuni :)

Mäkin oon enemmän ja vähemmän säännöllisesti popsinut foolihappoa kesästä asti ja plussan jälkeen muistanut joka päivä. Samoin omegaa ja d-vitamiinia menee, mutta muut uskoisin saavani ruoasta. Neuvola ensi viikolla, niin täytyy siellä kysyä suosittelevatko jotain muuta vielä.

Emmaemilia eikö kannattaisi nyt panostaa siihen kouluun täysillä ja saada lakki päähän, niin sitten vois syksyllä vapain ja rauhallisin mielin nauttia täysin rinnoin lapsesta :p Itseä ainakin jännittää kovasti, miten koulun ja vauvanhoidon yhdistäminen sujuu.. Nytkin jo välillä tuntuu aika olevan todella kortilla.

Heippa hei, varovainen kädennosto tähän keskusteluun täältä päin. Heikon plussan kotona tein torstai-iltana 9.1., perjantaiaamuna kävin vielä työterveyslääkärillä varmistamassa asian, kun en kerta kaikkiaan voinut uskoa asiaa todeksi (tein negatiivisen testin 4.1.). Jos kaikki menee hyvin, niin la olisi laskurin mukaan 10.9. eli viikkoja sen mukaan kasassa nyt 5+3. Esikoinen kyseessä, minulla ikää 30 ja miehellä 33. On tässä ajatuksessa kyllä kypsyttelemistä, vauva on tervetullut, mutta vasta pari kk sitten jätettiin ehkäisy pois ja olin asennoitunut paljon pidempään yrittämiseen. Vähän kerrallaan tipahtelee mieleen asioita, jotka ovat vielä kesken. On aivan epätodellinen olo!

Kroppa kyllä muistuttelee, että jotakin tapahtuu. Rinnat on turvoksissa ja kipeät, alavatsa kuin ilmapallo. Hengästyttää, janottaa, pissattaa. Ja ruoka maittaisi kyllä melkein koko ajan... muuten olen toistaiseksi välttynyt pahemmilta oireilta.

Heips! Täällä mukaan ilmoittautuu ylläri kakkosta odottava 30v äippä :) hitusen vielä epäuskonen ja hämmentynyt olo,kun ei ollu ihan vielä suunnitteilla tää tyyppi... esikoista(10/12) yritettiin yli vuos ennenku tärppäs,ni aattelin et nytkin ois kestäny...näillä näkymin LA ois 13.9,jänskättää vaan kun toi esikoinen syntyi ennenaikasena (34+3) et miten tämän kans käydään.. ens viikol ajattelin neuvolaan soitella..

Iltaa, tai noh yötä kais se nyt jo on...

Täällä olis aamulla plussattu digitestiin 1-2vko, ja LA ois laskurin mukaan 18.9.
Pelko kova, että pysyykö tulokas mukana. Toivotaan parasta.
Hiukka on jo lipsahdellut suusta sammakoita läheisille ihmisille, ja nyt sitten odotellaan varoajan ohi, jotta saadaan pälätettyä muille. Tahtokun olisi niin kova kaikille asiasta kertoa.

Kaikkea testiä en tuolta kerinnyt lukea, mutta pikku hiljaa hyvä tulee. Siksipä kyselen, onko meitä muita PK-seutulaisia??

Täällä ilmoittautuu syyskuisiin Mustasaarelainen 28-vuotias mahankasvattaja. Mulla on toinen raskaus menossa viikolla 6+5. Ensimmäinen raskaus oli vaikea. Odotin identtisiä kaksospoikia vklle 23 asti, kunnes kesäkuussa 2013 pojat kuolivat mahaan. Synnytin kaksi täydellistä enkelivauvaa. Nyt jännityksellä seurataan uutta raskautta. Fiilikset vaihtelee hurjasti. Tiistaina 14. päivä ois eka neuvola. Tän asukin la ois 2.syyskuuta.

Suuren suuret osanotot enkelipojista! :'( ❤️ Elämä on joskus niin raakaa. :( Saako udella oliko menetykselle jokin selitettävissä oleva syy?
Tarrasukkia ja onnea odotukseen tähkäpää! ❤️

Hei! Minäkin tänne viimein uskallan hivuttautua. Ei tätä onnea meinaa vieläkään uskoa, kun sai yrittää yli vuoden. Mutta kyllä se plussa testiin tiistaina ilmestyi (aiemmin en päässyt testaamaan kun oltiin reissussa). Laskettu aika on vaun laskurin mukaan 10. päivä. Neuvolaan soitin heti kun pystyin (eli torstaina koska muulloin oli töitä) ja ekan ajan sain 21.1. Ikää on 22 vuotta. Onko täällä muita Turun seudulta?

Mä oon Turun lähelt =) Onnea plussasta, me odotettiin esikoisesta plussaa kans vuoden päivät =) tää kakkonen antoki kuuluu itsestään nopeammin.

Takaisin