Syyskuiset

Sienna, ei kannata murehtia viivan vahvuudesta! Jos viiva löytyy niin olet raskaana. Mulla löytyi kaapista 3 vanhaa raskaustestiä jotka tein peräkkäisinä aamuina. Viimeisenkään viiva ei ollut kontrolliviivaa vahvempi.

Ostin eilen kofeiinitonta kahvia jota sekoitan sitä puoliksi tavallisten purujen kanssa. Kahvittelu on ihanaa. Toivon että pystyisin juomaan sitä kupin tai kaksi päivässä. Edellisessä raskaudessa en pystynyt juomaan kahvia ollenkaan pahoinvoinnin takia, vaikka koko ajan teki sitä mieli.
 
Minä en myöskään muista tarkalleen mikä viikko + päivä on menossa, ellen ala sitä erikseen miettimään. Helpompi onkin ajatella, että olen nyt kahdeksannella viikolla. :)
 
Kiitokset vastauksista, ja kyllähän se täälläkin päässä jo pitää alkaa uskomaan todeksi, digikin kertoi, että raskaana ollaan. Ensimmäinen siis tulossa, ja olen 29v Helsingistä. Mies 27v. Me ollaan jo tosiaan yritetty raskautua pari vuotta, eka vähän meiningillä tulee jos on tullakseen...ja sit se alkoikin mennä niin hankalaksi ja stressaavaksi, että pidettiin yrittämisestä monta kertaa taukoakin. Oltiin jo miettimässä, että ei sitten, jos ei normaalisti onnistu tai sitten pyöriteltiin ajatusta lähteä yksityiselle selvittelemään asiaa kunnolla ensi kuussa, mutta näköjään kahden viikon stressivapaa joululoma avomiehen porukoilla ulkomailla auttoi asiaan ja siksi tässä nyt on kestänytkin että on tajunnut että tää voi yhtäkkiä sitten tapahtuakin ilman apua. Mahtavaa siis! Toivottavasti pysyy mukana, mutta nyt nautin siitä että raskauduin!
 
Ilmoittaudun tänne syyskuisiin. Olin jo elokuun ryhmässä, mutta la siirtyi ultrassa syyskuulle 7.9. Toinen lapsi kyseessä. Ikäeroa tulee 1v 10 kk. Oli aika yllätys, että uusi raskaus onnistui näinkin nopeasti. Suurella ilolla ja pienellä jännityksellä odotellaan tulevaa siis!
 
Onnea plussista Sienna ja Lilli2!!! :-)

Meillä oli koko perheellä vatsatauti tuossa viikonloppuna. Minulla oli rajuimmat oksennukset mutta miehellä oli kuumetta ja esikoisen ripuli vielä jatkuu.. Vähän hirvittää miten vauva voi! Tänä aamuna oli taas huono olo mut tää taitaa ollaa jo "vaan" raskausoiretta. Huh. Toivon että te muut selviätte ilman vatsatauteja kun tässä on muutenkin kestämistä ja jännittämistä! !
 
Ilmottaudun minäkin mukaan joukkoon :) keski-suomessa asustelen, 3-vuorotyötä teen ja yksin tällä tietoo aion lapsen kasvattaa. Lapsen isä tietää asiasta mutta katsotaan sitten myöhemmin kuinka on lapsen elämässä mukana. Ikää mulla on jo 29 vuotta. Ja siis ensimmäinen lapsi on.

Vielä pitää tarkastella vessapaperia vessa käynneillä, ettei vaan ole mitää punaista havaittavissa ;D
niin la on laskurin mukaan 19.9.2014 mutta luulen sen muuttuvan vähän myöhemmäksi. Ensimmäinen neuvola on vajaan kuukauden päästä ja ultra sitten pari viikkoa sen jälkeen.
 
Heippa vaan kaikille :D täällä plussasin viikonloppuna ja laskurin mukaan LA olisi 27.9... Olen 26v. ja mies 29v. ja ensimmäistä lasta odotetaan. Neuvolaan oli tarkoitus soittaa, mutta myöhästyin täpärästi soittoajasta.
Ollaan yritetty lasta viime vuoden heinäkuusta ja nyt vihdoin viimein tärppäsi. Hieman on uskomaton olo vieläkin.
 
Hei
Täällä yksi lisää Keski-Pohjanmaalta. Viikkoja olisi nyt ilmeisesti jotain 6+5 ja LA 11.9., mutta koska kierto on normaalisti pidempi, niin uskon tuon lasketun ajan siirtyvän vielä eteenpäin. Ensimmäinen neuvola olisi tulossa tuossa helmikuun puolella. Ikää on 27 vuotta, (tosin ehdin täyttää 28 ennen syyskuuta). Ennestään on kaksi lasta. Esikoinen -09 ja toinen -11.
 
Heippa :)

Oulusta kirjoittelen, 32v. nainen (mieheni 34v.). Nyt olisi ilmeisesti viikot 5+4 ja la joskus syyskuun loppupuolella :) 11.1 plussasin hennon viivan, sen jälkeen on pitäny tehdä vielä uusi "just in case" -testi joka kerto että raskaana ollaan :)
Ensimmäistä vaavia odotellaan onnellisina ja innolla, kuitenki vähä vielä tuntuu että ei passaa vielä hyppiä ilosta jos masussa ei olekaan ketään..Eka neuvola olis 17.2, kamalan pitkän ajan päästä ja ajateltiinki käydä varhaisultrassa! Ollaan lokakuusta asti yritetty, joten olen onnellinen että näinkin pian tärppäsi vaikka onkin sellaisia terveydellisiä juttuja mitkä vaikeuttaa raskautumista :)

Onnea kaikille plussan saaneille, samassa veneessä ollaan :)
 
Miten varhaisultraan pääsee? Olen ihan ummikko näissä jutuissa... En ole koskaan kauheasti perehtynyt raskausjuttuihin.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Onnea kovasti uudet plussanneet :-)

Takkuisa: joissakin paikkakunnilla vaikuttaa olevan ultralaitteet neuvolassakin, jossa joillekin tehdään se ensimmäisen neuvolakäynnin yhteydessä. Täällä pääkaupunkiseudulla pitää mennä yksityiselle, jossa se maksaa noin parin sadan euron tienoilla. Kunnan tarjoama eka ultra on vasta sitten 12-13 viikoilla.
 
Mä pääsin viimeks melkeen heti ekan neuvolan jälkeen( asun siis stadissa) mutta oliki kaikenlaista epäselvyyttä... Ja tuulimunagan se oli sitten...Kuten nytkin, koska en todella muista milloin viimeiset menkat ollu. Joulukuun 1-20. Ärsyttää tää huono muisti ja se että heitin sen kalenterin roskiin, en voinu kuvitellakkaan olevani raskaana..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
heippa! ilmottaudun syyskuisiin.viikko sitten kolmen vuoden yrittämisen jälkeen plussa:Heartred la laskurien mukaan 20.9.
 
Minäkin ilmoittaudun mukaan. Viikonloppuna plussasin ja laskettu aika olis näillä näkymin 24.9. Nyt alkaa vasta pikku hiljaa uskoa, että oon oikeasti raskaana. :love7Jotenkin tuntuu niin epätodelliselta, että heti ekasta kerrasta voi tärpätä. Mutta niin alussahan tässä vielä mennään, että mitä vaan voi tapahtua. Ekan plussan jälkeen on menny jo 5 testiä, kun koko ajan pitää varmistaa, että onhan tää nyt totta :) Eka neuvola-aika on vasta 11.2. eli tässähän ehtii vielä tätä menoo mennä vararikkoon kun joka aamu pitää tehdä varmuuden vuoks testi :grin Täytyy kyllä harkita varhaisultraan menemistä, niin sais mielenrauhan.

Tosiaan oon siis ensikertalainen, joten kaikki vielä uutta ja ihmeellistä.
 
Onnea kaikille uusille plussanneille!

Minäkin alan vasta hiljalleen uskoa että saatan olla taas raskaana. Syysvauva tuntuu tosi ihanalta ajatukselta. Sen voisi laittaa talvella takin alle lämpimään. Kesä saattaa tosin mennä mahan kanssa hikoillessa. Mahdunkohan makuupussiin vielä kesäkuussa?

Kysyin tänään tytöltä mitä tehtäisiin jos meillä olisikin vauva. "Hoitaisimme sitä tietysti hellästi."

Tänään on vapaapäivä ja pitäisi siivota koti.
 
Pakkohan se on jo uskoa, että tänne sitä kuulutaan! Onnea muillekin!
10.1. vielä miinus, mutta 15.1. oli pakko testata uudelleen, koska olo oli varsin kummallinen. Sieltä tuli sitten niin selkeä plussa, ettei jäänyt epäselvyyksiä. Laskettu aika lienee 16.10.
Oireita oli rintojen arkuus ja paisuminen valtaviksi. A-kupissa pienikin muutos on huomattava :D
Huimaus, hengästyminen portaissa, jatkuva nälkä, alavatsan vihlonta ja jäytäminen, kuvotus, uupumus iltaisin.

Ikää meillä molemmilla on 34 -v, raskaus on ensimmäinen ja vauva on odotettu, silti hän pääsi meidät yllättämään :) Olemme kertoneet vain vanhemmilleni, sielläkin ollaan epäuskoisen iloisia. Pillerit on jätetty marraskuussa 2011, ja toukokuussa 2013 aloimme seuraamaan ovulaatiota vakavissaan.

Ensi viikolla ensimmäinen lääkärin aika, jonka ehdin jo varaamaan, koska luulin, että tarvitaan apua raskautumisessa.

Ihanaa odotusaikaa kaikille!
 
Heippa,

täälläkin ois yksi pari päivää sitten plussannut. Laskurin mukaan viikkoja olisi nyt 5+2. Ikää on 19 - vuotta molemmilla, onneksi tosin koulut on jo hoidettu ja työpaikka hankittu :-)
Aika vähäistä oireilua on oikeestaan ollut, pientä kuvotusta, nippailuja sekä rinnat aristaa....
Aina välillä sitä miettii että onkohan siellä joku ja onko sillä kaikki nyt hyvin mutta kai se vaan pitää luottaa että on.
Meillä on varhaisultra 10.2, sinne saakka yritän ainakin pysyä mahdollisimman tyynenä.
Neuvolaa en vielä saanut varattua, kun täti oli poissa loppuviikosta.....

Hurjasti onnea teille muillekin plussan johdosta !! :)
 
Heissulivei!

Täällä plussattiin reilu viikko sitten Lauantaina, ja ilmeisesti en ihan uskonut tuloksia koska maananataina plussasin uudestaan. Hieman kyllä epäilyttää että olisiko jo pitemmällä kun 5. viikolla. Mutta siitähän ei siis tietty voi olla varma ennenkuin lääkäri asian tarkistaa joten näillä mennään :)

Oon tässä viikon ajan ollu asiasta hieman shokissa ja hieman vähemmän shokissa. Mies tietty ihan innoissaan, itselläni on ollut vähän sekavia tunteita asian suhteen mutta pikkuhiljaa alan olla varmempi siitä että hyvä asia tämä on. Voi tätä tunteiden sekamelskaa :D

Hurjasti onnea kaikille muillekin plussanneille :)
 
Raskaustestin positiivisen sellaisen tehnyt tiistaina... :) laskettu aika ei voi vielä tietää mut syys-lokakuussa kuitenkin :)

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
 
Takaisin
Top