Hyvä ajatus, mutta harmi tuo alkon viesti, sillä juuri ruokakaupasta osti omani

. Onneksi siellä oli vielä muita merkkejä. Seuraavan kerran ajattelinkin kokeilla vissyn sekaan jos olisi vähän raikkaampi. Luulen, että pahaa makua osittain pahensi se, että ostamani alkoholiton luultavasti oli kohtalaisen makea kun yleensä juon kuivia. Ehkä tuota spriteakin voisi kokeilla. Sitruuna voisi raikastaa makua.
Liityn myös vauvakuumeettomaan jengiin! Vaikka jo jonkun aikaa olen ollut sitä mieltä, että oltaisiin valmiita vauvalla niin varsinaista kuumetta en ole potenut. Ja kavereiden vauvat on ollut lähinnä alieneita, joista ei tiedä mitä niille pitää tehd ja miten päin pitää. Mitä pienempiä sen pahempia. En myöskään koskaan ole ymmärtänyt joidenkin taipumusta pitää kaikkia vauvoja käsittämättömän söpönä. Mielestäni vauvat useinkaan eivät ole kovin söpöjä. Taaperot sitten voivat jo olla. Luultavasti sitä omaansa sitten pitää söpönä.
Ruokajutuista en ole ollut kovin tarkka. Pyrin kyllä selvittämään, mitä laitan suuhuni, että voin mielessäni hallita riskejä jossain määrin. En ajatellut pröystäillä kielletyn listan aineksilla, mutta totaalikieltäytyjäksi en ala. Olen syönyt jo mm. pastoröimattomasta maidosta tehtyä juustoa, ulkomaalaisia tuorejuustoja (pastoröituja), pehmeitä homejuustoja, hanhenmaksapasteijaa, kylmäsavustettua siikaa, sisältä punertavaa pihviä... Korvasienistä kieltäydyin sillä en koe ymmärtäväni kemiallista riskiä kovin hyvin. Alkoholin kanssa olen myös tähän mennessä ollut nolla linjalla, mutta maistiaisen voisin ottaa jos jotain harvinaisempia herkkuja tulee vastaan.