Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Täällä myös katkonaiset yöunet! Mulla meni se koko alkuraskaus useita kertoja heräillen ja aamuyöstä 1,5h valvoen, joten juu olin tosi pirteä.. Pari viikkoa meni paremmilla unilla ja nyt on jonkun aikaa ollu tosi säännöllistä yöheräilyä, aina joskus kolmen-neljän maissa herään. Onneks yleensä nukahdan pienen valvomisen jälkeen mut joskus menee se tunti et saa unenpäästä taas kiinni:S Vessassa ei tarvi sentään ravata, mut yleensä jos valvon pitemmän aikaa niin käyn varalta.
Niin ja herätyskelloa en oo tarvinnu kolmeen kuukauteen, kun oon heränny lähes minuutintarkasti 6.30 joka aamu :D toki viikonloppusin käännän kylkeä tai luen hetken niin saan nukuttua vielä ehkä kasiin asti, mut tykkään herätä ennen kaheksaa, muuten mun päivä menee pilalle. Ja tosiaan kun töissä on liukuva työaika, niin senkin takia uskaltaa hyvin olla käyttämättä herätyskelloa.
 
Hei koskas Lilja ja MaryAnn tuutte tonne salaiselle puolelle? :) Varmaan kriteerit jo täyttyy. Siellä on vilkkaampaa keskustelua :)
 
Meinasinkin just kysyä, että onko kaikki siirtyny sinne ku ei täällä enää tapahdu mitään! Katotaan nyt jaksanko...
 
Minä juuri tutkin asiaa ja yritän laittaa miramarille viestiä en kyllä osaa sanoa onko 30 viestiä tullu laitettua vaiko ei :)
 
Oon niin kauan käyttäny sovellusta puhelimella etten oi törmänny edes koko salaiset ryhmään ihmettelinkin vähän kun ei hirveästi täällä juttu luista kun osalla :wink
 
Voi huoh, viime yö oli taas ihan horroria.. en tiedä, mutta tuntuu että raskaus on aiheuttanut mulle ns. levottomat jalat ja herään 2h välein, olo on rauhaton ja jalkoja pistelee, mutta pieni kävely, vessassa käyminen auttaa. Mutta sama taas parin tunnin päästä. Ei hitto että tuun hulluks näitten yöunien - tai paremminkin unettomuuden - takia! :grumpy: Onko kellään muulla alkaneet levottomat jalat vaivaamaan raskauden aikana? Kivaa kun pitäisi kuitenkin jaksaa käydä päivätöissä näillä yöunilla.. :confused:
 
Minäki heräilin viimeyönä noin 8 kertaa, 1 kerran vessaan muuten asentoa vaihtelin. Jaloista en niinkää tiedä mutta kädet jotenki puutuu välillä tosi inhottava tunne ei tiedä pitäskö venyttää vai mitä tehdä, pakottaa jotenkin
 
Levottomat jalat ja yöheräilyä täälläkin :) Kuitenkin suht kevyttä oireilua, joten eipä voi valittaa! Pesänrakennus onkin sitten vähän vahvempi oire.. kröhöm...
 
Mulla on aina levottomat jalat, jos joudun istuun yli tunnin paikallani, ja ainoo, mikä helpottaa on illalla magnesiumsitraatti ja yöllä nukkuessa kompressiosäärystimet. Ennen käytin lentosukkia, mutta sukkaosa sai jalkapohjat tulikuumiks.
 
Salaisissa kyllä on elämää, joten sinne vain kun ehdot on täynnä! :)
 
höh, no laiton mäkin nyt sitte pyynnön päästä Salaisiin :D
mulla ei vaan edelleenkään oo kämpillä nettiä ollenkaa:S
 
Hyvä päätös Lilja! :) eipä sielläkään se vaatimus ole kuin 10 viestiä/kk, jotta pysyy mukana.
 
Mulla on ollu jo pidempään levottomat jalat. Olen päivällä paljon jaloillani, joten tukisukat on ollu hyvä apu. Rasittava vaiva ja näkyy just yöllä.
 
Mulla ei enää oo yöheräilyä mutta herään normaalia aikaisemmin, tiedä sitten johtuisiko siitä kun on niin valoisaa jo aamulla. Vessaankaan ei tarvi nousta, olisko kohtu sen verran ylempänä jo.
 
Ingrid mulla kans yleensä levottomat jalat, nyt ei raskausaikana ole onneksi kovin häirinneet. Mulla on kuitenkin auttanut magnesiumin ja suolan riittävä saanti. Tukisukat on varmaan kans hyvät. Tai sitten yöksi kompressiosäärystimet ja mä olen jopa kietonut siteet jalkoihin niin, että kevyesti puristavat. Ne rauhottaa kummasti jalkoja.

Mulla on ollut nyt tosi levottomia viimeiset pari yötä. Vessaan on saanut herätä kesken unien jo pitkän aikaa, mutta nyt menee koko yö pyörimiseen. "Puoliksi mahallaan" ei pysty nukkumaan kovin kauaa, koska mahassa alkaa kova elämöinti ja muutenkin täytyy vähän väliä vaihtaa asentoa, koska alkaa jonnekin sattumaan. Mitähän tää on parin kuukauden päästä sitten :nailbiting: Lisäksi nyt on alkanut ärsyttämään toi kapea sänky, koska siinä ei oikein pysty hakemaan semmoista asentoa jossa olis hyvä nukkua.
 
Takaisin
Top