Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mullakin on ollu kipuja nivusten ja kyljen välisellä alueella erityisesti oikeella puolella. Ei oo tullu mitenkää erityisesti minkään asian, esim liikunnan yhteydessä, ihan vaan välillä satunnaisesti. Oon miettiny sitäkin, kun aluksi liikkeet alko tuntua ja ne viikossa parissa voimistu aika paljon, mutta nyt on sitä samaa koko ajan, että kuuluuko sen niin ollakin sitten...
 
Mulla tuntuu vihlaisuja, melkein samanlaisia kuin hammaslääkärissä ku ilman puudutusta paikataan.. ja rakenneultra osoitti että ne johtui potkuista! Kun pikkunen futas niin vihlas vaikka en tuntenu mitään liikkeeks tulkittavaa.. oli jännä ku ei esikosta tuntunu mitään tällaista!
 
Hyvä tietää Aaria, mulla kans vihloo välillä sillai 'tuikkimalla' kohdun seudulla. Oon epäillytkin että olis tyypin liikkeitä :)
 
Mustakin tuntui tosi oudolta, kun pari ihmistä kävi mahaan kiinni jo ennen kuin se oli tällainen pallo. Jollain viikolla 11+ ensimmäinen :D Siinäpähän silittelivät mun läskejäni.

Nyt oli ihan herttaista, kun äiti viimeks nähdessä vähän silitti mun mahaa. Ja eilen mies jo tunsi vatsan läpi potkut! Eli enää ei oo ihan pelkästä läskistä kysymys :) Mut en mä silti haluaisi, että ihan vieraat tai ei niin läheiset ihmiset tulisi noin vain koskemaan.
 
No ei kyllä olis mukavaa jos tuntemattomat tulis hiplailemaan. Mies kosketelkoot mutta muut saa pysyä kaukana :D Toki sitten kun maha kasvaa kunnolla niin sitten tututkin saavat pyynnöstä silitellä jos haluavat (ehkä) mutta näin aikasessa vaiheessa ahistavaa se vaan on..

Hmm, huomasin juuri että kuukausihan tässä tuli täyteen täällä jokunen päivä sitten :) Laitettava salaiseen ryhmään hakua kunhan tässä joku päivä kerkiää..
 
Niin ja meillä mies on aina jossain muualla kuin kotona kun pieni aloittaa jumpat masussa! :) No kerkiäähän tuo ne potkut vielä tuntea usean kuukauden ajan.
 
Pyytäisin tarkennusta ^^ siis voiko tämän ryhmän keskustelut saada salaiseksi ettei ulkopuoliset pysty lukemaan? :)
 
Siis täällä on myös salainen ryhmä, jonne voi liittyä, kun ehdot täyttyvät :)
 
Tossa ihan ekana syyskuun 2015 keskusteluissa on siitä lisätietoa. :)

Eiku tokana... mut siellä kuitenkin mistä näihin muihinkin ketjuihin pääsee
 
Onko kukaan muu huomannut olevansa öisin aina samaan aikaan hereillä? Eilen kaveri sitten valaisi että sehän on valmistautumista tuleviin yöheräämisiin :) ite en osannu aatella ihmetelly vaa et aina samoihin aikoihi kattellu kelloo et mikähän siinäkin on :D
 
Mäkin herään aamulla jo yleensä seiskalta, vaikka vois nukkua paljon pidempään esim. vkonloppuisin. Jään silti sänkyyn ja onneks nukahdan uudestaan.
 
Minäkin heräilen monta kertaa yössä mutta jatkan sitten aina unia jos ei vessaan tarvitse mennä missä nykyään pitää juosta todella usein :D
 
Mäkin heräilen öisin viimeistään aamuyöstä vessaan. En tiedä heräänkö sen takia vai muusta syystä ja sitten kuitenkin pakko käydä vessassa ennenku saa unen päästä kiinni uudelleen
 
Mullakin on muuttunut heräily tosi säännölliseksi. Neljän aikaan vessaan ja uudestaan sitten seiskalta ylös (ja heti vessaan).
Poikkeuksen luo kyllä ne yöt, jolloin ilta on venynyt myöhään. Tosin silloinkin heräämisvälit on aika samanlaiset.
 
Joo täälläkin on sama! Ainaki kolmisen kertaa tulee herättyä tasasin väliajoin ja mietinkin tossa yhdessä vaiheessa että hei täähän on hyvää harjotusta syksyä varten! :D Ja kyllä siellä vessassakin saa ravata monta kertaa yössä ellei just oo ollu ihan tapporankka päivä jollon melkeen koko yön saanu nukuttua putkeen, se alkaa olla tosin jo aika harvinainen herkku että yli 4h keskeyttämätöntä unta saa.. :D
 
Täällä heräillään 2-10krt/yö.. Aamulla on hyvät fiilikset, kun selviää muutamalla heräämisellä. Sitten ne yöt kun herää koko aika, niin aamulla saa miettiä että mahtoiko edes nukkua.. :D
 
Viime yönä mietin kun vessaan herätti ja olin ihan älyttömän väsynyt, melkein pöntölle nukahdin että nyt sitä olis vielä voinu joutua syöttö-vaippa rumbaan :D harmi kun unta ei voi nukkua varastoon :D
 
Mä heräilen myös öisin, joinakin öinä tosi monta kertaa. Ja sitten kun nukkuu jotenkuten pätkissä, niin onpa taas pirteä olo kun aamulla pitää herätä töihin :confused: Lisäks öisin on jotenkin ihmeellinen levoton olo, ei oikeen osaa nukkua, paitsi sillon kun kello soi aamulla..
 
Takaisin
Top