Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mulla tuntuu välillä kun joku kutittais mahaa tuolta sisältä että niin varmaan sitten tekeekin :D
 
Täälläkään ei ole vielä ainakaan tunnistettu liikkeitä. Piinaavaa, kun toivoisi niin kovasti niitä merkkejä, että kaikki on kunnossa.
 
Mulla on pari viikkoa sitten jo tuntunu pientä kuplintaa, mut vasta nyt viikon verran säännöllisempää pientä muljahtelua, eli eiköhän noi vauvan liikkeitä oo :) rv18+4 tänään.

Mulla ollut maha kipeä tiistain lääkärikäynnistä lähtien :sad001 eka se oli kosketusarka ja pyöräilykin oli hankalaa, nyt aamuyöllä heräsin kipuun enkä saanu hyvää asentoa ollenkaa, jossain vaiheessa sit nukahdin. Mut edelleen pieni kipu jatkunu.

Niinjoo, ja mä joudun ilmeisesti menemään myös rakenneultraankin yksin, kun näyttää siltä että mies ei pääse sinnekään kun nyt sillä ei oo korttia! :arghh:
 
Lilja, mitä korttia miehelläsi ei ole? Ajokorttia? Miksei? Olen missannut jotain! Ikävää, jos joutuu menemään yksin :sad001
 
No perhanan pässi ajoi ylinopeutta ja poliisit tuli vastaan ja vei ajokortin. Tapahtumapaikka tosin oli sellanen että itekki oisin varmasti narahtanu, joku ihan naurettavan lyhyt 60km/h pätkä eikä ketään ihmisiä lähimaillakaan. Ja tosiaan kun asutaan eri paikkakunnilla ja välimatkaa on, niin ellei joku sitä tuo tai mä hae tänne, niin yksin joudun menemään:sad001
 
Voihan kurjuus! :sad001 Miten se menee, kun kortti lähtee.. Saako sen sitten joskus takas? o_O On kyllä ikävää, jos mies ei pääse mukaan.
 
Voi ei! Menikö tänään tehovalvonnassa? Onneks itellä ei tullu ketään vastaan. Tosin ajoin nyt ton valvonnan takia rajoitusten mukaan :D
 
Tännään kuulema joku tehovalvonta, minä en oo ainakaan nähny yhen yhtä poliisia, eikä ukkokaan. Olis varmaan sakot rapsahtanu ku on välillä tuo kaasujalka vähä raskas :D mä en muuten kohta pääse mun omasta autosta ylös ni saapi ukko alkaa ajaa mun autolla :D
 
Kyllä sen takas saa, mut ei oo vielä käyny kuulustelussa niin ei oo tietoa että millon. Ja se lähti viikonloppuna jo, ei tänpäiväsessä ratsiassa.
 
Kävin tännään verikokeessa, omakantaan tullu jo tiedot, muuten kaikki ok, mutta leukosyytit oli jotain reilu 11. Pitäskö huolestua? Eikös tuo oo aika korkea. Neuvolalääkäri on ens viikolla
 
Eikös leukosyytit ole juuri ne, mitä raskaus nostattaa ainakin jossain määrin? En todellakaan ole varma, mutta näin nyt äkkiseltään muistelisin jonkun lääkärin tässä matkan varrella selittäneen o_O
 
Jes, löysin tänään uikkarit! Kylpyläreissu ja kesä pelastettu siis :smug: Seppälässä oli tosi kivat, eikä hintakaan ollu ku 25euroa. Otin 3 kokoa normaalia isommat...mut noi oli sen malliset, ettei siltikään roiku mistään vaan istuu tosi hyvin, kun saa säädettyä niskasta, lahkeista ja selästäkin.

Nyt sit unta palloon että jaksaa aamulla ajella ja shoppailla! Rentouttavaa viikonloppua muillekki:)
 
Täällä on kanssa sellainen tilanne, ettei yksikään neuvola tai ultra ole sopinut miehen aikatauluihin :sad001 Rakenneultraan saattais olla saumat, kun se osuu perjantaille, jos pystyisi pitämään silloin etäpäivän. Eri paikkakunnilla asuminen jatkuu tosin synnytyksen jälkeenkin, joten tässähän tätä ehtii totutella itsekseen näiden asioiden hoitamiseen. Perhevalmennukseenkin sain aikataulut, mutten oikein tiedä osallistuako yksin vai ei.. Mä oon niin toivonut mitä tahansa käyntiä osuvaksi maanantaihin, jolloin mies pääsisi parhaiten mukaan, mutta eipä ole toiveisiin kertaakaan vastattu, höh.

Uskaltauduin vihdoin ostamaan ensimmäiset äitiyshousut, mutta visusti ovat kaapissa ja sukkahousut ja mekot vaan päällä. En jotenkin ollenkaan osaa ottaa äitiyskamppeita käyttöön ja masentaa kun tekis mieli ostella kivoja kesävaatteita toukokuun lopun reissulle, mutten tiedä mikä tavallinen vaate mahtuu enää silloin päälle ja mikä ei o_O Uimapuvun joku kertoikin löytäneensä, mutta se ei vissiin ollut äitiysmalli? Löytäisinpä kans jonkun hyvin istuvan tavallisen.
 
Koppa83, Joo ei tämä kahden paikkakunnan asuttaminen kyllä mitään ihan mukavinta ole...! Me ei vielä olla mietitty synnytykseen asti, että mikä tulee olemaan osoite. Mulla on joka tapauksessa muutto edessä kun nykynen asunto on niin pieni. Niin ja tuo mun Seppälästä ostama uimapuku oli ihan normiuikkari, ei mikään äitiysmalli. Mut ostin niin ison, että uskon pärjääväni tuolla ne uimareissut mitkä on tarve.
 
Mulla tuntui muistaakseni viikolla 13 kuplintaa, pikkuhiljaa sit opin tunnistamaan ne potkuiksi.:happy: Nyt tuntee potkut ja liikkeet ihan selvästi.:woot:
 
Nukkuuko kukaan mahalleen? Miten pitkään uskaltaa nukkua mahalleen? Mietin vaan että kauanko uskaltaa. Ei se kipua tuota tms., mutta onkohan siitä haittaa?
 
Oon miettiny samaa, koska mä nukun vieläkin mallaan, vaikka yritän nukahtaa kyljellään. Mulla kyllä se on tuntunu välillä ikävältä mahassa ja oon heräilly. Oon aatellu hankkia vartalotyynyn, jos sillä vois estää sitä mahalleen unessa kääntymistä. Herään mahalteen vaikka nukkumaan menisin miten.
 
Takaisin
Top