Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Bijou: hui kamala kun ehdin jo pelästyyn. Kyllä sitä yöllä kun herää ja vähänkin kipuilee niin alkaa miettiin kaikenlaista.
 
Joo mulla oli kyllä pahin heti mielessä, ihan hirvee fiilis! Mutta onneks oli ihan muu syy. Kyl tää raskaus vaan on semmosta odottamista ja tuntuu että on vähän koko ajan varpaillaan.
 
Hui kamala. Itsekin olisin varmasti ajatellut heti pahinta. Ja joo kyllä itsekin vähän varpaillaan on, menis äkkiä aika että sais vauvan hengissä ulos !
 
No hyiettä, kyllähän tuollasta nyt säikähtää, hyvä kuitenkin kun helpotti ettei tarvinnut sit mihinkää lähteä näytillekään!

Mäkään en oo pystynyt "nauttimaan" tai millään lailla iloitsemaan koko vauvasta, mulla on ihan järjetön pelko että jotain sattuu vielä:S Ihan hyvinhän kaikki on tähän asti menny, ei mitään poikkeavaa ja voinitkin ollu hyvä, mut silti...
 
Hui kamala! Kyllähän tuommonen nyt säikäyttää. Mutta onneksi helpotti :)
 
Hei vieläköhän tänne mahtuu mukaan? Harmi etten oo löytäny tätä sivua jo aiemmin :)

Mulla laskettu aika 8.9. ja esikoista odotetaan. Perheesen kuuluu aviomies ja kissa, itselläni ikää 24v. Valmistuin joulukuussa koulusta ja nyt olen töissä, määräaikainen soppari loppuu 2.8. ja siihen asti toivottavasti jaksaa töissä olla. Tällä hetkellä asutaan opiskelijavuokrakämpässä ja pinnalla nyt uuden asunnon etsintä, toiveena omistusasunto.

Toisella neuvolakäynnillä katsottiin aiemmin otetut verikokeet ja niissä Hb oli 124. Sormenpäästä ei nyt katsottu, mutta seuraavalla neuvolan terkan käynnillä katsotaan. Toivottavasti ei tuosta nyt kovin alemmas menisi. Rautalisiä en ole muuten toistaiseksi miettinyt, tuossa Multivita raskaus ja imetys -vitamiinilisässä on pieni määrä kyllä ja sitä oon ottanu.

Täällä on päästy jo kovaan vauhtiin keskusteluissa, että ehdin vasta pintaraapaisun lueskella nopeasti, mutta pitää perehtyä tarkemmin keskustelun aiheisiin. Mukava löytää foorumi, jossa muita samassa tilanteessa :)
 
Tervetuloa joukkoon vanillacupcake! Täällä ollaan kovassa vauhdissa mutta hyvin ehtii mukaan! Onhan tässä aikaa vielä synnytykseen! :wink Ja varmasti jutut jatkuu samalla mitalla sen jälkeenkin ;D
 
Liikkeet on tuntunu jostain rv17+5 tietämiltä alkaen. Aluks ihan vaan satunnaisia potkuja, nyt säännöllisempänä. Tänään 20+0 :)
 
Ei tunnu liikkeitä. Rv19+6 tänään. Tosin oon miettinyt sitäkin, että tuo vatsa on nyt niin kipeänäkin koko ajan, että näinköhän sieltä edes mitään pieniä hipelöintejä voisi tuntea välistä.. Joten mä varmaan tajuan liikkeet sittekö näen sen ulkoapäin :D
 
Mulla tänään rv 16+1 ja ihan varmasti tämä aamuna liikkunu, mahakin on aina siitä kohti kovan tuntunen missä tunnen liikkeen :) ihanaa !
 
Tänään 16+5 ja en oo varma liikkeistä, kuvittelen välillä jotain mut ei mitään superselvää. :)
 
Mulla on just sama vaihe sennnan kanssa. 16+5. Yhtenä päivänä ajattelin, että onkohan nämä niitä ensimmäisiä liikkeitä, mutta vaikeaa olla varma .
 
Mullakin kävi noin! Tunsin kuplintaa, mutten ollu varma sekotanko suoliston liikkeisiin. Nyt on liikkeet vahvistunu sen verran että ne erottaa selvästi. Ja nyt tajuaakin, että liikkeitä ne sillon oli jo! :) Eli luultavasti tekin tunnette ihan just niitä, vaikkei varma osaakaan olla.
 
Mulla on tuntunut myös pieniä liikkeitä viikon pari. Nyt ne tunnistaa selvemmin. Iltasella huomaan niitä eniten.
 
Täällä onkin jo erikseen keskusteluketju liikkeiden tuntemisesta :) Siellä lisää kokemuksia!
 
Takaisin
Top