Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Munkin pitäis tehdä töitä mahdollisimman pitkälle. Vähän oli puhetta että elokuun alkuun olis töitä, mutta tiiä sitten onko mulle sopivia töitä elokuun puolella. Toivon kyllä ettei tarttis jäädä saikulle ennen äippälomaa. :) Ja mun "kesäloma" on nyt pari viikkoa, teen mieluummin niin paljon töitä kesällä kun on mahdollisuus.
 
Itse en ole edes jaksanut käydä koulussa nytten ollenkaan... ei vaan jaksa tehdä mitään oksettaa koko ajan ja aina kun on liikenteessä esim. kaupungilla kavereita moikkaamassa niin alkaa pyöräyttää ja heikottaa sama tapahtuu yleensä kaupassa käydessä...
 
Mulla varmaan heinäkuun alkupuolella alkaa kesäloma ja heti sen perään jään äippälomalle... Ei tunnu enää kovin pitkälle...
 
Mulla on toukokuussa muutama viikko kesälomaa, sit meen taas töihin ja äippäloma alkaa 11.8. Me oltais haluttu kesäloma kesä- tai heinäkuulle mutta ei oltais saatu molemmat sillon lomaa samaan aikaan miehen kanssa...
 
Mä pääsen kesälomalle 3.7. Ja siitä sit suoraan äitiyslomalle. Aivan mahtavaa, tosin hieman pelottaa kui pian alkaa sit käymään aika pitkäksi!
 
Sama täällä, heinäkuun alussa kesäloma --> äitiysloma. Ihan hullua, aika menee nopeasti ja toisaalta hitaasti :D
 
Mä pidän pienen loman kesä/heinäkuun vaihteessa ja hetkeksi palaan töihin ja elokuussa pitääkin sitte jäädä äippälomalle:wink Paitsi jos vaikuttaa ettei voikaan vikaa kolmea viikkoa puurtaa niin heinäkuussa jo lomille. Ihanasti vaihtu asiakas jonka luona käyn nyt loppuajan ja se sano mulle ettei saa rasittaa liikaa ku vauveli tulossa, niin sydämellinen ihminen ja helpottaa heti työntekoa ja piristää mieltä! :)
 
Ihanaa kissanruoka,kun voimat alkaa palautua! :) itselläkin alkaa jo olla niitä parempia päiviä useampi viikottain.
 
Aaaa, tänne kanssa Kissanruoka :) Maistus kyllä ite tehdyt sämpylät

Ja tuo takasin hiipivä energisyys on kyllä mahtava tunne!
 
Huomenna toinen lääkäri käynti koska neuvola vaihtunut.. Toivottavasti saisin helpotusta sairauden aiheuttamiin kipuihin.. Sairastan fibromyalgiaa lopetin lääkkeet kun sain tietää olevani raskaana nyt kivut alkaa pahentua stressin takia :sad001 myös masennus vaivaa ja siihenkin kuuluvat lääkkeet olen lopettanut... Eniten neuvolassa niillä huolettaa minun painon tippuminen toivottavasti on nyt noussut edes vähän parissa viikossa :)
 
Lääkärissä käyty pikkusella kaikki hyvin... Minun pitää odottaa noin kuukausi tietoa siitä että saanko alkaa syömään triptylliä kipuihin huono puoli siinä että lääkkeen teho tuntuu vasta kuukauden päästä kun sen on aloittanut :/ lääkäri määräsi pahoinvointiin lääkettä että olo paranisi :)
 
Tsemppiä appletytts!! :)

Kun edellisestä vaivasta päästiin, tuli uusi. Kävin äsken kaupassa, painoi kori aika paljon, nyt on maha niin kipeä että tekisi mieli itkeä. Onneksi oli anoppi matkassa kun minun auto on sillä niin se kantoi mun kassin. Pitäsköhä huolestuu? :s
 
Mulla on semmonen käsitys että pitkäaikanen maha kipu ei oo välttämättä hyvä asia mutta mahakipujakin on minusta erilaisia
 
Hmm. Tätä on nyt jatkunut n. 4tuntia, enemmän tai vähemmän :s en tiedä kannattaako huolestua, kun ei ole mitään vuotoa ja niin edelleen. Jospa tämä asettus :)
 
Takaisin
Top