Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Miehellä on juhannuksen jälkeen viikko lomaa ja ollaan mietitty, josko vielä silloin jaksais lähtee esim. Kreetalle viikoks tai Keski-Eurooppaan kolmeksi yöksi.
 
Mäkään en oo koskaan käyny. Kreikassa vaan Korfulla, Pargassa ja Kosilla. Aina pitää päästä uuteen paikkaan :)
 
Oi, lomailu kuulostaa kivalle minis! :) eiköhän se onnistu, jos vointi on sillon semmonen.
 
Ei siihen enää kauan ole! Mäkin kun valitin kotona työpäivästä äsken ni mies ja minä todettiin melkein yhteen ääneen, että "kolme kuukautta enää". Saas nähdä kyllä pystynkö edes siihen. Tänään mut ajettiin kevyempiin hommiin, kun vatsa taas kramppaili painavia nostellessa. Hienoa, että pystyy sumplimaan, mutta kyllä mua hävettää ja harmittaa, kun ei pysty tekemään täysillä. :sad001
 
Tsemppiä teille joilla on töitä vielä enemmän jäljellä. Itellä onneks enää 2kk ja sit kesälomalle ja suoraan äippälomalle :)
 
Muutamaa päivää vajaa 2 kk jäljellä "oikeita töitä".

Kesäkuussa teen siihen putkeen vielä kaksi viikkoa toimistohommia. Se on kuitenkin sellainen urakkahomma, jota voi tehdä etänä kotoa ja toimistollakin on vain muutama aikuinen työkaveri vastapainona normiarjen melkein kolmellekymmenelle lapselle. Vaihtelun vuoksi ainakin aikaisempina vuosina tuo toimistossa tai kotona etänä työskenteleminen on tuntunut mukavalta harrastukselta. Saa nähdä, miten nyt.

Siitä sitten kesäloman kautta äippälomalle. Humpsista, kun aikaa menee vauhdilla!
 
Toi taitaa olla aika yleinen kanta miehillä sit että viime tippaa jättää kaiken :D jos ton mun miehen tyylillä mentäis nii käytäis varmaa hakee kaikki vauvakamppeet samal reissul ku kaahataa synnärille.
 
Taas oli noi uusimmat viestit jemmassa :mad: heinäkuu pitäis jaksaa lyllertää vielä töissä. Mitenhän se vaikuttaa et miten aikasin jää äippälomalle?
 
Munkin 25 vuotta vanhat Briot löytyy vanhemmilta varastosta, ehkä otetaan ne parvekevaunuiksi :D

Töitä mulla jäljellä vähän yli 3 kuukautta, menispä aika nopeesti! Tällä hetkellä ootan kyllä kesää ja lämpöä enemmän kun lomaa ja äitiyslomaa, mutta suomi kun tunnetaan, joten heinäkuussa ne ehkä huonolla tuurilla vasta tuleekin :D
 
Mulla olisi vielä 4,5kk töitä! Mutta käyn vaan tosiaan sillon tällön, saikut ja lomat jne tuuraamassa.

Minä istutin tänään yrttejä ikkunalaudalle. Satoa saapi vauvan syntymään asti ainakin. Jotain muutakin on siis mitä odottaa :D
 
Mä teen töitä, niin pitkään, kuin pystyy.. :) osa-aikatöitä tällä hetkellä n. 10h/vko ja sillä mennään niin pitkään kun pystyy.
 
Mullakin töitä sillon kun sattuu, nyt ei oo huhtikuulle mitään tiedossa jos ei saikkuja tuu. Niin pitkään kun pystyn tekemään, mutta mammaloma sit 30.7 alkaen
 
Minäkin teen niin pitkään kun pystyn :) Kesäloman pidän nyt ensimmäisten joukossa ja toivottavasti pääsis takasin sitte töihi ennen äippälomaa.. 100h/3vko teen, mutta yritän tossa sen viimesen kuukauden niin että jos sais pudotettua 80 tai 90 tuntiin.. riippuu tietenkin voinnista.
 
Mulla loppuu opinnot toukokuun loppuun ja ajattelin, että nyt lomailen rauhassa. Viimeinen "oma" kesä edessä. Elokuussa teen sitten hetken opettajan töitä vielä, jos tilanne on hyvä.
 
Takaisin
Top