Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Aloin muuten just miettimään että jatkuuko keskustelut täällä vaaveleiden syntymän jälkeenkin vai pitääkö täältä siirtyä jonnekin toisaalle? Ois kiva jatkaa samalla tutulla ja kivalla porukalla juttua sitten myöhemminkin tosiaan. :)
 
Onpas kiva ajatus, että täällä jatkuu keskustelut vielä kun on vauvat syntyneetkin! :)
 
Täällä on kyllä kiva jatkaa sit aikanaan, ollaan sit "tutumpia" kuitenkin kaikki keskenämme, niin siinä on varmasti mukava turista sit jatkossakin kuulumisia! :) En malta odottaa, et saadaan perustaa sellanen syyskuiset syntyneet -ketju :rolleyes:
 
Toki toivon, et ennen elokuun puoliväliä tuota ketjuu ei vielä liiemmin tarvittais :) Mut tosiaan, eiköhän tää foorumi oo top10 joukossa ku aletaan ilmotella iloisesta tapahtumasta :p
 
Muokattu viimeksi:
Eiköhän sitä vertaistukea tarvitse sittenkin kun tosiaan vauvat on maailmassa :)
 
Apua siis Sannis häh? Miks sää tykkäät huonoa miun viestistä? :grin
 
Ja mul on ihan semmonen olo että jos nyt tarttee vertaistukea ni synnytyksen jälkeen sitä vasta tartteeki.. :nailbiting:
 
  • Tykkään
Reaktiot: aBu
Mä käyn välillä kurkkimassa tuolla maaliskuisten/huhtikuisten ryhmässä että koska kenelläkin tulee lähtö :D ja sitten itken niille synnytyskertomuksille :rolleyes: Mutta miettikää, puolen vuoden päästä alkaa vikat (mm meidän) syyskuiset vauvat olla maailmassa (vaikka menis yli ajalle)!! :nailbiting::love7
 
Aaaaa juu Sannis kato ku en heti hokannu että siitä varmaan oli kyse. No hätä. :happy:
 
Mulle sattuu noita Snuzzle välillä, älä jatkossakaan ihmettele jos jotain ihan kummia luova-arvosteluja pukkaa :hilarious: Oon vähän hutilo kun kännyllä selailen tätä foorumia... :grin

Mä oon kans käynyt lukee synnytysjuttuja maaliskuisissa, sit rupee ihan jännittää et hetkonen, kohta ollaan itekin menossa! :nailbiting:
Kuulostaa muuten tuo puol vuotta tuossa yhteydessä toooosi lyhyeltä ajalta :woot:
 
Joo toi on hassua, että kun miettii syyskuuta niin sinne tuntuu olevan iäisyys. Ja kun miettii että puoli vuotta niin sehän on ihan tajuttoman lyhyt aika. :rolleyes:
 
Musta taas tuntuu, että syyskuu on hurjan lähellä, jos miettii miten nopeasti tämä alkuvuosi on mennyt.. Ja juuri eilen puhuttiin miehen kanssa, että sittekö ajattelee, että se saattaa syntyy jo elokuussa, niin johan tuntuu olevan lähellä! :D
 
Mulla olis kesällä 3kk kesätuuraus tiedossa mutta saapa nähdä pystyykö tekee, kun on seisomatyötä ja nytkin on jo tuskaa ollut olla töissä satunnaisesti. Voi olla että tulee pitkä odotusloma :D :rolleyes:
 
Mie just tajusin, etten oo täälä esikoista oottavissa edes itseäni esitelly, lukenu aina vaan teän muiden juttuja! :facepalm:

Täälä siis tämmönen 26 vuotias monta vuotta vauvakuumeillu naisihminen on nyt paksuna! Mies on 28 vuotta ja vähintäänki yhtä kovaa vauvakuumeillu, eli nyt ollaan ihan onnemme kukkuloilla! :happy:

Kissanruoka, mulla vähän samat fiilikset, kun oon kesäksi menossa istumatyöhön tuuraamaan, en usko, että sekään on paljon helpompaa kuin seisominen, valitettavasti. o_O mutta kyllähän me pärjätään?
 
Mua ihan pelottaa miten lyhyt aika syyskuuhun on! Ku nääkin kuukaudet on vaan sujahtanu ovi! Mies ehdotti että lähdettäis matkalle kesällä ja vasta heinäkuun puolella :D espanjassa on sillon kivasti kuuminta eikä ehkä ihan houkuttele siellä myllertää valaana bikineissä kahta viikkoa. Kesäkuu on mun ehdoton katto lomailuun. Ja mies oli kans sitä mieltä että ostellaan vauvakamppeet vasta kesällä. Meikä on sitä mieltä että aika loppuu aika nopeesti kesken jos liian viimetinkaan jättää:D
 
Takaisin
Top