Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mulla tippuu kans tukka päästä.. Nyt on ehkä rauhottunut mutta monta kk lähti ihan tuhottoman paljon :( kyllä mulle itku tulee jos tukkaa vaan tippuu ja tippuu tätä menoa
 
Mulla on nyt ollu monta viikkoa hiusten laittokin helppoa, ovat niin vahvat, et on kiva laittaa muotoiluraudalla kiharoita vähän aamulla, tai muuten vähän taivutella latvoja tms. Ennen ollut tosi kiiltävä liukas hius, niin ei oikein pysy kampaukset ilman kamalia määriä tököttiä. Sit tulee vaan vedettyä ponnarille kun ei jaksa väkrätä. Nyt ihan tosi hyvä. Kauhulla odotan mitä tapahtuu kun imetys alkaa... :nailbiting:
 
Hiuksia lähtee, mutta kynnet sen sijaan kestää ja kasvaa hurjaa vauhtia.
 
Hei mullakin paremmassa kunnossa tukka ja ei rasvotu niin helposti :) Kuulemma imettäessä sitten kaljuunnutaan..
 
Tässähän ketjussa niistä äitiyshousuista juteltiin ja Lilja vinkkasi sen Zalandon ja Mamalicousin bootcutit! Ne tuli jo perille, ja ovat ihan sopivat ja tosi hienot! :) Jee!

Pääsiäiseksi ja muihin kevään juhliin kävin ostamassa vähän juhlavamman tunikan. Nyt ei tartte ihan samoissa kuteissa painaa joka päivä ja juhliinkin on jotain :)
 
Mä yritin muutama viikko sitten kierrellä kauppoja ja katsella myös tunikaa.. Mutta hyvää sellaistakaan en löytänyt!
 
Mä mahdun edelleen samoihin vaatteisiin. Ainoastaan takki alakaa vähän kinnata.:D

Päivän positiivinen: erittäin haalea linea negra bongattu mahasta :)
 
Kyllä mäkin mahdun normaali vaatteisiini, mutta vatsa sekä selkä niin kipuilevia, että housut painaa ikävästi. Mutta kyllä farkut meni vielä kiinni, vaikka välissä oli tukivyökin :D
 
Mäkin mahdun kaikkiin normivaatteisiin, mut en käytä niistä, kuin rentoja urheilukuteita.
 
Samoin täällä. Tiukemmissa paidoissa maha pömpöttää mutta päälle kyllä menee. Ainoot mitkä on niin farkut ei mene kiinni ja parit collarit vähän ahistaa kun niissä ei kamalan joustava oo se vyötärö.
 
Mulla alkanut puristaa kaikki vaatteet vaikka olen laihtunut 5kg raskauden aikana... Nyt onneksi ruoka alkanut maistumaan paremmin :) tänään kävin sovittamassa h&m:llä raskausajan housuja vielä en viitsinyt ostaa kun on mahan kohdalta isot jos kuitenkin parin viikon päästä ostaisin... Vai kannattaako tilata netistä?
 
Mullakin mahtuu muuten, mutta housut puristaa :shifty: Tykkään kyllä nyt pitää vähän väljempiä vaatteita ja trikoomekkoja, inhottaa jos vaatteet puristaa :)
 
Mäkin taas lähdin reissuun farkut jalassa. Kyllä ne päälle menee normaalisti, vaikka ei ne mukavimmat housut olekaan.
 
Hei!
Mäkin vihdoin päätin liittyä tänne!
eli täällä on kohta 20 vuotias esikoisen odottaja jolla laskettu aika 6.9 mun on ollut tosi vaikee uskoo tätä kaikkee todeks mut pikkuhiljaa alan ymmärtään paremmin ja paremmin et oikeesti musta tulee pian pienen nyytin äiti
 
Omat vaatteet mahtuu vielä päälle, mutta kuluneella viikolla on alkanut maha selvästi erottumaan aiempaa enemmän. Käytän arkisin paljon mekkoja, jotka levenee voimakkaasti, joten niihin toivon vielä jonkin aikaa meneväni. Toivottavasti kauppojen kesämallistoihin tulee mukavia hulmuavia kesämekkoja, joihin vauvamahakin mahtuu!

Etenkin iltaisin on maha kyllä jo aikamoisena pallona :D Trikoovaatteisiin ja muihin vartalonmyötäisiin en kotoa lukuunottamatta olekaan vielä uskaltautunut, kun raskaudesta jutteleminen ihan kaikkien kanssa ei tunnu kovin luontevalta. Lähipiiri toki tietää ja jutustelu on mukavaakin, mutta esimerkiksi vieraampien työkavereiden vointikyselytkin olen kokenut vähän liian henkiläkohtaisina. Ehkä tähän tottuu :)
 
Voihan alaselkä kun on kipeä :( tehdään makuuhuoneremppaa ja joutunu kantamaan tavaroita paikasta toiseen niin ei selkä tykkää. Ärsyttävää kun ei enää pysty huhkimaan samaa tahtia kun ennen, pitää vain opetella hölläämään tahtia.
 
Xemina, suosiolla kannattaa höllätä. Kyllä kroppa kertoo, mitä mieltä se on :) ja sitä kannattaa kuunnella!
 
Takaisin
Top