Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mä kävin sillon kerran katselemassa tarjontaa, mutta tyhjin käsin lähdin kotiin.. Mutta ehkä sittekö omat vaatteet ei mene oikeasti enää päälle ja on pakko, niin löytää jotain :D
 
Pakko itekin kohta niitä ostella. Ehkä tilaan läjän kotiin soviteltavaksi, ei yhtään inspiroi nyt ajatus mennä sovituskoppiin hikoilemaan :confused:
Ei houkuta ei sitten yhtään...
 
Mä ostin yhdet vähän paksummat legginssit ja ne on kyllä kivat :) Aattelin että voisin mahdollisimman paljon päästä leggareilla ja mekoilla/hameilla, mutta pakko ne jotkut housutkin on kai hommata. Toisaalta vaan ei viitsisi ihan hirveitä summia niihin tuhlata, kun sitä ostettavaa tulee muutenkin..
 
Lastenvaateosaston ja alusvaatteiden lähettyvillä täällä on H&Mssä äitiysvaatteet, ennen ne oli kyllä jossain muualla...
Mutjoo, näiden housukokeilujen perusteella tulin siihen tulokseen, että pitää olla tarpeeksi joustoa ja sen verran lahkeissa leveyttä, että ne saa oikeasti ilman mitään ihmetemppuja jalkaan. Mut se koko on kyllä hankala.. otan nyt noista Mamaliciousin housuista toiset, ja niissä on joustavuuden ansiosta vähän tilaa vielä lihoa... jos ei sit loppuajasta enää mene, niin sitten ei mene. Ostetaan uudet jos siinä vaiheessa vielä siistimpiä housuja tarvii.
Oli kyllä huomattavasti miellyttävämpää sovittaa noi kaikki kotona ja sit kun tuskanhiki puski päälle, niin rojahtaa vaan sohvalle :D

Mä mietin noita leggareita, että jos niissäkin on se mahan päälle nouseva osa, niin onkohan ne ihan hirveän kuumat kesällä?!
 
Lilja87, kyllähän nekin tietenkin saattaa hiostaa. Löysin yhdet leggarit avaamattomasta paketista kokoa M/L. Avasin nyt aamulla paketin ja kokeilin, niin ne on kyllä sen verran reilut että nousee jo itessään rintoihin asti :D On sen verran niissä pituutta. Taidan ottaa käyttöön! Mutta juu, menen itsekin samoilla linjoilla kuin pilvikirsikka :)
 
Mulla noi leggarit on ihan tavalliset, otin vaan numeroa isomman koon. En mä tiiä kuin ne pysyy loppuajasta päällä, mutta nyt ainakin saa vielä vedettyä vähän mahan päälle :)
 
Henkkamaukan paketti tuli tänään ja sain toisetkin mammafarkut, ettei tarvitse samoissa olla koko ajan :) Mä tykkään niistä! Samalla koolla mennään, kun ennenkin eli muuten ei kai ole tullut lisää kuin tuo kumpu tuossa edessä. Toivottavasti nyt tuo satsaus kaksiin farkkuihin ei ole lyhytaikaista.. Olin tilannut myös paitoja ja jotenkin ajattelin, että pitää ostaa isompia paitoja, mutta hirveeltähän se näyttää, kun ei istu ollenkaan (oon käyttänyt XS-S ennen raskautta, nyt tilasin M.....). Pitäisi vaan luottaa, että jossei muuten ole tullut ylimääräistä, niin mammavaatteissa vatsan kohdalla on kyllä extratilaa :)
 
Linea negra on ihoa tummempi viiva joka lähtee navasta alaspäin.. olipahan selitys! :D
 
Linea negra voi mennä myös navasta ylöspäin, niin ku mullakin ;)
 
Voih että :happy:

Minulla ilmestynyt kanssa karvavana navasta alas- sekä ylöspäin :D ei niin pahannäkönen ku vois kuvitella mut tarkalla silmällä näkee. Ja vatsaan ilmestynyt muutenkin mahtavan hormonitoiminnan ansiosta kunnon pöheikkö vaalealla karvalla..
 
Ei irtoa hiukset :D Sais kyllä tippua puolet vaikka pois, on niin paksut.. Kynnet on kasvaneet pituutta halkeamatta, mitä ei oo ikinä ennen tapahtunut.
 
Kyllä ne MaryAnn imettäessä kuulemma ohenee. Sitä kauhulla odottaen. Omalla äitille imetyksen jälkeen pari karvaa enää päässä :(
 
Minä oon kans kuullu ainaki kahelta tuosta että imettäessä tippuu tukka päästä!

Tukka putoaa päästä, mutta sitten taas kynnet on pitemmät ja vahvemmat ku koskaan! :D
 
Mulla lähti ennen ihan kauheasti hiuksia, mutta heti plussan jälkeen hiustenlähtö loppui ku seinään! Ja musta tuntuu että ne pysyy myös puhtaampana ku ennen.
 
Takaisin
Top