Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mä mietin jossain vaiheessa, jos olisi käynyt messuilla, mutta päätin ettei kyllä jaksa.. Laiskuus voitti :/
 
Ai Hemsku on taas oma itsensä! Mä en pääse vieläkään :(

Olis noi messut kyllä kivat, mutta tulee sinne vähän matkaa. Ja samaan aikaan on kai hevosmessut, ne taitaa mennä edelle kun on tossa ihan vieressä :p
 
29 vuotias ja esikoista odottelen. Kauaa ei ehditty vauvaa yrittää kun jo tärppäsi. Vähän siis tuli shokkinakin tämä raskaus, kun kaikki tapahtuikin niin nopeasti. Mulla kun ei varsinaista vauvauumetta ehtinyt vielä tulla.
Viikko sitten käytiin ultrassa ja kaikki muuttui yhtäkkiä kovin todeksi. Ensimmäiset vaatehankintakin tuli tehtyä heti ultran jälkeen :) Iloisella mielellä odotellaan, vaikka pahoinvointia ja oksentelua ollut aika paljon. :)
 
Pliis sanokaa joku että tämä päänsärkykin on semmonen oire mikä häviää vaikka parin viikon jälkeen? :D luulin jo että vältyin tältä kun tästä oli aikaisemmin puhe mutta tajusin että en ollut niin pitkällä kun moni muu ja sen takia mulla ei sillon vielä mitään ollut :D
 
Täällä ilmoittuu joukkoon 26v esikoisen odottaja. Puhuttiin miehen kanssa tuossa viimevuoden lopulla että vois alkaa yrittää vauvaa kesän jälkeen, mutta tärppäskin hieman etuajassa :)) Nyt rv 15+4 ja innolla odotetaan että pieni syntyy syyskuussa. Uskallauduin viime viikolla ostamaan ensimmäisen vaatteenkin vauvalle.
 
Tervetuloa vaan uusille! Vitsi että syyskuisten lista onkin pitkä :0

Tänään jatkui taas mun housukokeilut :D Hennesiltä tilasin varmaan kaikki mallit mitä valikoimissa oli, lopputulos sama kuin kaupassakin: ne ei hemmetti mene mun jalkaan, vyötäröltä kyllä sopis. No, pitää kai olla tyytyväinen että on ees jossain kohtaa kropassa lihasta... Tilasin samalla uudet urheiluliivit, kun vanhat ei enää sovi päälle. Ihme kyllä nämä oli tosi kivat! Samoin yks raitanen äitiyspaita oli ihan mielettömän mukava päällä ja istui tosi hyvin! Äitiysleggarit taas turhan ohutta ja melkein läpinäkyvää kangasta:S
Ja se Zalandon toinen paketti.. siellä oli kahdet hyvät Mamaliciousin farkut, pitää pyytää joku makutuomariks kattomaan kummat ois paremmat. Tilasin myös roosa-mustakuvioisen mekon kun oli alennuksessa, mut se menee kyllä palautukseen kun kangas oli niin outoa.

Vaateaiheesta toiseen, huomasin eilen että mun napa on jotenkin erilainen ku ennen :confused: ja mulle on ilmestyny toooosi hailakka linea negra.
 
Vaatekriisi näköjään itse kullakin ;) Hyvä että jaksat sovitella niin eiköhän sitten käsitys ala syntyä mistä tykkää ja mikä sopii - kunnes sitä kasvaa lisää ja mikään ei taas mene!

Mulla myös napa erilainen, ennen ollut selkeä kuoppa.
 
Mä kävin kokeilemassa hennesillä niitä mammahousuja eikä kyllä löytynyt hyviä! Yhdet alerekistä löytyneet housut oli muuten hyvät ja näytti päällä kivalta, mutta olisin ehkä ottanut numeroa isomman koon. Oli vähän naftit ja oli sit vähän hankala miettiä, että mahtaako ne löpsähtää käytössä vai peräti kutistua pesussa. Jäi sit kaikki sinne. Kai se täytyy kans tilailla netistä ja sovittaa omassa rauhassa. Ärsyttää vaan kun kaikki housut on suunniteltu niille pitkäkinttuisille mallivartaloille, jollainen mä en itse ole :shifty: Nimim. 155cm.. Ja muutenkin aika suppea valikoima kaupoissa, minkä toisaalta ymmärtää, ei taida ihan hirveästi olla niillä myyntiä.
 
Mä en löytänyt hennesiltä edes sitä koko mammavaate osastoa!!!! Heti kun ei löytynyt niin meni heti hermot ( inhoon vaateostoksia). Ja vielä kun oli jo ehtinyt kiertää monen monta kauppaa ja tullut ulos tyhjin käsin. Lähes kaikki äitiysvaatteet on tehty normaalikokoisille odottaville....me muyt saadankin sitte vaan pukeutua ylisuuriin ja lököttäviin oloasuihin, joissa sitten hiihdetäänkin juhlatkin. Vastaava ongelna varmaan on juuri erityisen pienillä odottajilla. Ostin tänään tarjoustalosta kaikkein suurinta kokoa olevia lököhousuja, jotka sitten vaan täytyy vyötäröltä kääriä alamakkaran alle ja toivoa, että pysyvät ylhäällä. Ja tilasin muutamat legginssit ellokselta sovitettavaksi... no eniten näiltä tämän ajan vaatteilta toivon mukavuutta :)
 
Se riippuu vähän kai myymälästä. Parissakin mun käymässä on ollut siellä missä on niitä suurempia vaatekokoja.
 
Okei. Sieltä mäkin eka etsin. Turhauduin ja lähin meneen. Tokalla kerralla tuli idea, josko olis lasten osastolla.
 
Äää apua, oon nyt pari päivää lukenu kateellisena teidän muiden viestejä ja kuulumisia ja ootellut sormet syyhyten et millon pääsen kirjottelemaan :D Käyttäjätunnuksen/salasanan kanssa oli jotain häikkää.. huhhei.

Mut joo teidän vaatekeskusteluun.. Täällä on aika niukka valikoima äitiyshousuja h&m myymälässä. Oliskohan ollut ihan vaan parit mitkä ohimennen huomasin, kun taas äitiyspaitoja löytyy jos minkälaista.
 
Takaisin
Top