Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mahtavaa, oikein hieno juttu.. :D Meinasinkin kesäloman pitää niin että palaan vielä töihin kuukaudeksi ennen äippälomalle jäämistä mutta katsotaas nyt sitten.. :D
 
MaryAnn, pistäpä kerran hyvännäköiset ja -tuntuiset äitiysfarkut jalkaan... ;) Iloitsen näistä joka päivä! Muut haudattu kaapin perälle.
 
Suunnittelinkin tuossa seuraavan tilin tullessa käydä shoppailemassa ja katsomassa joko ostan vai jääkö kuitenkin vielä myöhemmäksi.. :D Farkkuja kyllä on ikävä ;)
 
Mä en osaa vieläkään panikoida kuumaa kesää. Nyt kun palelee vaan koko aika, niin kuuma kesä tuntuu kovin kaukaiselle ja hyvälle ajatuksena :D
 
Mä palelen kanssa aina, joten odotan vaan että tulee lämpimämpää! Tietty voi olla tuskaisaa kesällä kun normaalisti mukavaa lämpöiseen lisätään vielä oma lämmitin, mutta en osaa sitä vielä pelätä.

Onko joku teistä käyttänyt nyt raskauden aikana tukisukkia? Mä oon seisomatyössä ja jalat väsyy työpäivän aikana, joten neuvolasta suositeltiin ostamaan. Mietin mitkä olisi hyvät ja mistä niitä lähtisin metsästämään.
 
Itsekin teen seisomatyötä ja olis kiva tietää noista tukisukista :)

Ensimmäinen yö moneen viikkoon kun ei tarvinnut vessaan herätä aamuyöllä.. joku hetki sitten kun heräsi oli valtava paineentunne rakossa ja heti oli päästävä :D Selvisin aamuun asti!
 
Itse oon joskus ostanut fyssarilta tukisukat. Myös lentosukat nimellä löytyy kaupoista tai sit käy ihan urheiluliikkeestä ostamassa.
 
Mä tilasin jostain nettikaupasta parit värikkäät tukisukat. Käyn joskus viikonloppuisin tekemässä sairaanhoitajan hommia ja jalat väsyy paljon vähemmän, kun muistaa vetää tukisukat jalkaan aamulla.
 
On kyllä halpoja tuolla sivustolla minkä miuk laittoi. Olen koko ajan kuvitellut tukisukkien maksavan jo useamman kympin ellei jopa satasenkin :D Huhh
 
Kyllä, mies osti kaupan sukat ja mulle ne olis ollu liian löysät. Sille vissiin ok, mut ite vaadin kunnon kompression.
 
Mulla ei noissa oon kauheen hyvä kompressio, mutta ihan hyvin on toiminu.
 
oli kyllä tosi kivan näkösiä sukkia, taidan laittaa kans tilauksenn,teen pitkiä13h työpäiviä ja jalkojen päällä joutuu olemaan paljon.Kiitti miuk linkistä:)
 
Tukisukat parantaa laskimoverenkiertoa. Vähentävät turvotusta ja jalkojen väsymistä. Lisäks kun raskausaikana joillekin tulee helpommin suonikohjuja, niin auttavat myös estämään niiden syntymistä. Oon nähnyt neuvolassa aivan kamalia suonikohjuja, jooa häpyhuulissa. :wideyed: Toki suonikohjujen tulemiseen vaikuttaa myös perintötekijät tosi vahvasti.
 
Onko kukaan ajatellut mennä lapsimessuille parin viikon päästä? Siellä on kuulemma esim vaunuja esillä joita pääsee sit hypisteleen ja joku testiratakin missä voi kokeilla :)
 
Takaisin
Top