Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Noppies merkkiset housut on toistaiseksi olleet parhaiten istuvat mulle. Muut kaikki valuu alaspäin. Onneks oon hoitovapaalla, niin ei tartte kovin paljon miettiä miltä näyttää.
 
Vatsani esittää hiljalleen näitä kasvamisen merkkejä. Neuletakki alkaa sanoa, että en kyllä enää mene kiinni.. Eli ihan tosissaan pitää jossain vaiheessa alkaa varmaan niitä kauppoja kiertää/ nettiä tutkia.. Mutta lannistuin kun en löytänyt hm:n myymälästä mitään..
 
Onko teillä muilla ollut vihlovia, menkkamaisia kipuja? Olen viikolla 12+. Kai se on normaalia kasvukipua?
 
En mäkään oo enää kaupunkiin muuttamisen jälkeen (7v) nauttinu shoppailusta pätkääkään, sillon ennen teininä oli eri asia kun tuli niin harvoin lähdettyä oikein shoppailemaan. Nyt kun kaikki on tossa ihan vieressä, niin ahdistaa melkeen ja muutenkin on ajatusmaailma tuosta muuttunu paljon, ei huvita hamstrata ylimäärästä.
Mulla on tarkoitus ostaa yhdet äippähousut, ja tarpeen vaatiessa loppuajasta sit vaikka toiset jos on pakko. Mulla on vanhoja pitkiä normitoppeja vaikka kuinka, ihan hyvillä mielin voin venyttää ne pilalle nyt ja viskata sit vaikka roskiin. Kyllä varmaan jotain muutaki pitää ostaa sit kesällä, joku mekko varmasti, yhdenhän ostin jo Indiskan alesta 6eurolla.

Linneam, joo laittasin kuvia mut mun antiikkipuhelimella se ei ihan onnistu:P pitäis siis vaivautua oikeen kameralla ottamaan ja siirtämään.

Zalandon paketti tulikin jo tänään!! Oli kyllä supernopea toimitus. Kokovalinnat meni vähän pieleen, kun oikeasti sen H&M sovitusoperaation ja omien farkkujen perusteella kuvittelin turvonneeni tosi paljon.
https://www.zalando.fi/mama-licious-ida-slim-fit-farkut-sininen-m6429a007-k11.html Väri oli sellanen hieman likanen kulutus, kapeat lahkeet, matalat (ei sitä korkeaa tuubiosaa), tosi joustavat ja menivät hyvin jopa mulle jalkaan! Normisti oon käyttänyt kokoa 29/32, ja tilasin näistä 30 ja molemmat lahjepituudet. Isothan ne oli vyötäröltä, ja 34 lahjepituus toodella pitkä (oon yleensä siinä vähän rajalla, onko 32 riittävä pituus). Normikoko olis näistä ollut mulle sopiva, tykkäsin myös tuosta matalammasta mallista, mutten tiedä alkaisko tuo nappiosa kuitenkin painamaan mahaa ikävästi ja pysyvätkö mahan kasvaessa ylhäällä? Vyötärö ei jää siis niin alas, kuin noissa tuubimallisissa, takaa ovat korkeat ja etuosa jää vähän mahan päälle.
https://www.zalando.fi/mama-licious-shelly-med-straight-leg-farkut-sininen-m6429a006-k11.html Nämä oli väriltään tosi tummat ja lahkeet leveni jo polven kohdalta. Tuubiosa ylettyi mulla ihan rintojen alapuolelle asti. Eivät ihan "nykymuodin mukaiset", mutta kylläkin sellaset mistä mä tykkäisin, siistin näköiset farkut ja helppo yhdistellä värin puolesta. Joustoa oli näissäkin ja istuivat hyvin. Koko oli tietenkin ihan liian iso, joten vaihtoon menee. Tai ehkä käyn Babystylessä kurkkaamassa oliko siellä tätä mallia ja sopiva koko. Tämän lähemmäks mulle sopivia mamafarkkuja mä en varmaankaan pääse, joten nämä kyllä haluan, hintakaan ei oo paha!
Ootellaan nyt se hennesin tilaus vielä kuitenki!
 
Voi mun on kyllä jotenkin tosi vaikee lähteen osteleen mammavaatteita kun en osaa yhtään arvioida mitä kokoo niitten lopulta tarttis olla. ettei käy niin, että loppukesästä tarvii käydä hakeen uus setti kaikkee. oon siis menny niillä housuilla mitkä menee jalkaan ja ponnariviritelmällä napinläpeen iltaa kohden kun turvottaa, ostin vaan yhtä kokoo isommat housut. Takin kyllä joutu ostaa kans kokoo isommat ja rintsikat KAKS kuppikokoo isommat. morjes. :D
 
Mä oon jo ihan epätoivoinen sen suhteen, että käyttäisin enää mitään asiallisia housuja (paitsi työhousuja, jotka on jo kaks kokoa isommat ku ennen ja äippähousut tilauksessa...) ennen ensi syksyä. Tarttee mennä ostamaan pari mekkoa kirpparilta ja parit leggarit lisää. Valikoimat äitiyshousuissa näyttää enimmäkseen joko liian pilleiltä tai liian kalliilta. Turha ees haaveilla tällä kropalla ja tällä budjetilla.
 
Mulla on ny kaikkien leggarien kanssa sama ongelma: aivan järjettömät polvipussit 15min sen jälkeen ku päälle pistää.. Mulla on tallessa yhet polarn o pyretin leggarit jotka oli napakat ja niitä ei valitettavasti myydä enää, mutta nyt neki polvipussittaa (ne vanhat). :/ Ja siis kun tää sama ongelma pakkaa olemaan aina kaikkien pillifarkkujen kanssa niin en sellasia oo ostanu. Äh. Mitähän täs tekis ku nyt kaikki myynnissä olevat äitiysfarkutki on mallia pilli (ja itse taas pulla). Ja ku en käytä huuhteluainetta tms eikä mulla oo mitenkää isot polvet.. lihava oon mutta sama onkelma oli jo 20 kiloa sitte jolloin olin ihan normaali.
 
Kävin ostaa parit mammahousut ja oon taivaassa :D mul on aina ollu maha ja vyötärö isommat suhtees jalkoihin jotka on tosi rimpulat ja pitkät, nyt pääsin ostaa housut jotka ei purista ja on sopivat joka paikasta :--) en varmaa käytä mitää muita enää koskaa.....
 
Mamaanton, tilaas ihan vaikka kokeiltavaksi vain nuo Mamaliciousin Shellyt, Zalandoltahan ei tuu ees postikuluja tai mitään lisäksi. Sopivan leveät lahkeet, itekään en pillihousuja jalkaani pistäis ikinä. Eikä nuo oo hinnalla pilattu, 39,95€. Mun mielestä näin noita jossain huuto.netissä tai vastaavassa myös myynnissä.
 
En mäkään voi perus puuvillaleggingsejä käyttää polvipussien takia. Niissä pitää olla sitä jotain, joka venyy ja ovat napakat jaloissa.
 
ah tänään kävin hakeen hm:ltä pari paitaa, ei mitään mammapaitoja mut ihanan isoja ja venyviä, menee varmaan loppuun asti. alko vähän käymään paitavarastot vähiin :D
 
No minäpä repäisin ja Liljan suosituksesta tilasin nuo housut! Näytti ihan sellaisilta, mitä normaalistikin käytän. Paitsi tietty masuosa :)
 
Toivottavasti on hyvät housut! Jotenkin itsellä ainakin ihan tavallisestikin kovin hankalaa löytää esim. just farkkuja.. Niin varmasti sinnittelen mahdollisimman pitkälle omillani. En vaan usko löytäväni ainakaan kovin helpolla sopivia..
 
Tuun tänne teijän vaatekeskusteluun infoomaan semmosta, että kaverini, joka on Lindexillä töissä, kertoi että niitä nettimyynnin vaatteita voi tilata lähimpään Lindexiin sovitettavaksi, jolloin välttyy palautusrumbalta, jos vaatteet ei käykään. Eli heillä kun pääasiassa kaikki äitiysvaatteet on nettikaupassa niin kandee tuota systeemiä hyödyntää, jos sieltä jotain löytää. En oo ite vielä tutustunu niihin, mutta tarkoitus tässä olisi. Inhoon kaupoissa kiertelyä, muttei se vaatteiden haku ja palautus netin kauttakasn niin kivaa oo, mutta tuo Lindexin systeemi tuntuu ihan fiksulta :)
 
Mamaanton, toivotaan etten kehunut turhaan ;) Ite just laitoin vaihdon/palautuksen, kun tosiaan tilasin turhan isot.
 
Pitäis itekin raahautua vaatekaupoille, kun pitäisi ostaa housut joissa pystyy töissä olemaan. Meillä on töiden puolesta työvaatteet, ja nyt on jo kaksi (!!) kokoa normaalia isommat housut, mutta ei niitäkään voi ikuisuuksiin vaihtaa isompiin laughing7 joten sopivat housut pitää jostain hommata.

Kauhistuttaa vaan noi pillihousut mitä nettikaupoissa tulee vastaan, mutta näkyy niitä olevan jonkun verran bootcuttejakin, thank god. Harmi ettei Zalandolla ollut mulle mieleisiä housuja, tai jos oli, niin ei ollut kokoa.. höh.
 
Itse en osaa yhtään kuvitella käyttäväni mammavaatteita :bag: Nyt olen parisen viikkoa käyttänyt leggareita (työhousutkin vaihdoin farkkuleggareihin) ja isompia paitoja.. Ja odotan että kesällä pääsee käyttämään mekkoja :happy: Pieni epäilys kuitenkin on, että asenteeni noihin äitiysvaatteihin varmasti vaihtuu jossain kohtaa..
 
Iltalehti just tänään povasi kuumaa kesää. Kiljuin kassajonossa, että EI! Ei kuumaa kesää!
 
Takaisin
Top