Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Mulla on kertynyt tässä kun raskaaksi tulemisessa meni tovi, niin aika kasa sellasia vaatteita jotka oon ostanu ajatuksella "tää on kiva ja menee sitten kun on raskaanakin". Eli löytyy kyllä ihan joka vuodenaikaan jotain. Vaikka kesää aina toivoin ja oon jo kolunnu into piukeena vaatehuonetta ja miettiny et mitä puen sitten kun A) olo on sellanen että pääsen joskus ulos täältä kotoa B) maha näkyy jo selvästi.

Oon ite rasvaillu öljyillä ja jos rupeaa niitä käyttämään niin kannattaa kiinnittää huomiota että se öljy saattaa jymähtää toppeihin läiskiks. Ite laitan yöks niin ei mene hyvät paidat pilalle.
 
Mulla ei vissiin oo tullu vielä uusia arpia. Nuorena pillereiden takia lihoessa tuli kasa sisä- ja ulkoreisiin. Täten epäilen, että kyllä niitä nytkin tulee :S
 
Nyt on tännekkin rantautunu sukkapuikko kivut eikä tunnu yhtään hyvälle.. asiakkaat kahtoo että mitä tuo myyjä irvistelee :P :D
 
Mulla on sitä Bepancarea, kerran päivässä laitan mahalle ja jenkkiksiin taakse asti. Reisissä on jo mojovat ollut vuosia, joten eiköhän niitä tule. Bio oilia on myös jemmassa, sitä vois myös laittaa, hyvä idea Minttu90! Oon huono rasvailemaan ja aika pessimisti niiden tehoille - ei nuo kuitenkaan niitä kokonaan estä tulemasta.
 
Jossain suositeltii bodyshopin kaakao vartalovoita ja minähän ostin sitten sitä. Jää siitä ainakin hyvä tuoksu iholle :p vielä kuitenkin laiskanpuoleisesti sitä levitellyt..
 
Rintoihin on tullut muutama arpi, ei onneksi muualle vielä. Rasvaus ku on niin vaikea muistaa.. :D
 
Mun kaveri hölväs just tota body shopin kaakaovoidetta ja kuulemma vasta vikoilla viikoilla tuli arpia :) ite muistan ehkä kerta viikkoo rasvata...... ei oo vielä kasvanu oikeen mikään kohta ni ei riitä motivaatio X(
 
Täytyisi ottaa itteään niskasta kiinni tai muuten sitä lienee kohta aivan tiikerinä.. Mutta kun ei vaan nappaa rasvailu, ei yhtään :D Ehkä sittekö niitä alkaa näkyä, niin iskee semmonen "kaipa sitä voisi.."
 
Täällä kyllä odotan kauhulla arpia! Sain 16v kivat arvet jenkkoihin kun söin pillereitä ja lopetinkin niiden käytön kokonaan pari vuotta sitten. Tosissaan ne arvet on tossa vieläkin vaikkaki paljon heikompina! Mä rasvailen vähintään kaks kertaa päivässä, aamulla ja illalla ainaki vatsan, rinnat, alaselän ja pakarat :D käytän ihan luomu kookosöljyä ja se kyllä toimii! Siinä on vaan ainoana että kiireisenä aamuna saattaa jäädä välistä koska kuivuminen kestää pikkasen kauemmin eikä viitti vaatteita tahria. Illala ehtii läträtä kunnolla ;D
 
Mulla on muutenkin niin kuiva iho, että melkein joka suihkun jälkeen pakko vetää järeet body butterit iholle. En kyllä usko, että se oikeesti arpia ehkäisisi. Todennäkösesti niitä tulee kuitenkin jos on tullakseen.
 
Mä oon kans tosi laiska rasvaamaan. Toisaalta suhtaudun noihin arpiin niin että tulee jos tulee, ei sitä rasvaus estä. Oon kuullu niin monet tarinat siitä että rasvasta huolimatta tuli arpia tai että rasvaamatta ei tullu mitään
 
Mä rasvaan aina suihkun jälkeen (parin päivän välein), yleensä käytön Bio oilia tai sitten jotain muuta rasvaa mitä sattuu olemaan. Livboxista saa melki joka kerta jotain näyterasvoja niin niitä on hyvä käyttää, jollakin kertaa tuli suihkussa ns. ihon hoito-aineena käytettävää rasvaa ja sitä oon käyttänyt kun jättää ihon kivan pehmeäksi. Ehkä ostan sitä lisää kun loppuu :)
 
Käytän aamuisin Weledan hoitoöljyä ja iltaisin Mama Been Belly butteria. Mulla taas vaikein kohta on illalla, kun jo ihan poikki. Siksi tota rasvaa pystyy hyvin vielä sängyssäkin laittamaan silmät jo kiinni :D Oon ymmärtänyt, että raskausarpien saaminen on tosi yksilöllistä rasvailusta huolimatta. Mutta yrittänyttä ei laiteta! ;)
 
Kävin sit vielä kerran tutkimassa H&M:n valikoimat läpi, oli sinne jotain lisää tullu edelliskerrasta. No, yritin tosissani, sovitin kuudet housut eikä perhana ne vaan mene mulle jalkaan:/ en ihmettele enää yhtään että noista on kaikki 40+ koot loppu. Edelleen ainoat ihan mukavat jalassa oli ne yhdet missä on rumat kulutukset edessä... jätin ne siltikin vielä kauppaan. Tilasin viime viikolla zalandolta muutamat housut ja tänään vielä hennesin nettikaupasta muutamat lisää, kun siellä oli erilaisia mitä liikkeessä. Niin ja legginsit tilasin myös, jos ne edes olis hyvät.
Kävin yhdessä lastentarvikeliikkeessä sovittamassa housuja kun myyjä kehui ne maasta taivaaseen, sanoi että kaupungin toisessa liikkeessä ois sellasia suoralahkeisia mitä etsin mut ne maksaa paljon. No, menin kokeilemaan noita myyjän ylistämiä treggings-housuja ja olihan ne tosi hyvät! Sitten katoin hintalappuun; 75e... joopajoo. Jätin ne sitten ostamatta.

Mä oon kans tosi laiska rasvailemaan, suihkun jälkeen kyllä yleensä rasvaan. En oo huomannu vielä mitään arpia, enkä usko että niitä tuleekaan kun tähänkin asti paino jojoillut sen +-12kg eikä arpia oo jäänyt. Jos tulee niin sitten tulee, minkäs sille voi.
 
Harmi ettei sopivia housuja löytynyt :( Mun on kans tosi vaikea löytää itselleni ihan normifarkkujakin, kun oon tämmönen persjalkanen pätkä, että harva malli oikeasti näyttää hyvältä mun päällä. Parhaimmat farkut oon löytänyt kirpparilta, mutta niitäkin tulee niin harvoin vastaan.. Siks oonkin tykännyt pitää aikaisemmin paljon hameita ja mekkoja, mutta pakko ne housutkin olis löytää.. Perjantaina meinasin mennä metsästämään itelleni pöksyjä, saa nähdä löytyykö.
 
Eh, menin sit Hennesin nettisivut vielä toiseen kertaan äsken läpi nyt kun töissä on tosi hiljasta. Tein toisenkin tilauksen kun oli ilmestynyt lisää kokoja, ja tajusin että mulla oli aiemmin jäänyt ale-osasto kokonaan kattomatta. nyt on sit niin monet äitiyshousut tilauksessa, että on se ny perhana kumma jossei noista mitkään oo hyvät! :D En ees viiti sanoa tilausten loppusummaa, mutta turha sitä nyt on miettiä kun ei oo tarkotuskaan kaikkia vaatteita ottaa. Munkin on vaikea löytää sopivia farkkuja normaalistikin, edelliset hyvät löysin pari vuotta sitten yllättäen Vero modasta kun yleensä ne housut ei tosiaankaan sovi mulle. Mutta nuo oli ihan täydelliset, jos nyt löytäisin samanlaiset jostain niin ostaisin heti ja tuunaisin niistä mammahousut! Tuo malli on tietysti poistunut heiltä valikoimista:S
 
Hienoa Lilja, että teet kattavaa kartoitusta meidän muidenkin puolesta! :wink Kun postit saapuvat perille, kerrothan sitten, mitä housuja voisit suositella. P.S. Kuvakin ois kiva :grin

Sitä paitsi mun mielestä esikoista odottavat saavat erikoisvapauksia vauvajuttujen shoppailuövereihin :happy:
 
No toivotaan et nyt löytyis sopivat pöksyt! Mäkin oon joskus tehnyt niin, että tilaan kerralla vähän enemmän soviteltavaa ja palautan sopimattomat. En oo oikein mikään shoppailuihminen ja inhoon hikoilla siellä pienessä sovituskopissa..
 
Mäkin vihaan shoppailua. Monesti tilaan kotiin ja palautan sit. Nyt koitan ostaa mahdollisimman vähän, koska en halua laittaa rahaa vaatteisiin, joita ei tuu muulloin pidettyä.
 
Takaisin
Top