Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Lindexin nettikaupasta silmäilinkin mammavaatteita, harmi ettei niitä saa liikkeestä. Olis mukava sovitella kaupassa, ärsyttävää sit palautella jos ei koko ja malli sovikaan. Siellä oli kyllä ihan kiva olosia vaatteita joita voisin harkita jos pääsis vaan ekaks sovittaa...
 
Tartteekin tutkia noita nettikauppoja siis. Tosi hankala kyllä tietää, minkä kokoista pitäis olla. Ne leggarit sain itseäni paljon hoikemmalta kaverilta ja aattelin, että varmaan ovat pieniä, mutta onkin ihan sopivia. Työpaikalla oottelen mammahousuja saapuvaksi, ja työkaveri, joka jo sain omansa, sano että oma normaali koko onkin niissä aika nafti. No, tarttee sit vaan palautella.

Abu, nyt on hyvä aika opetella pukeutumaan mekkoon! :)

Mä oon riemuinnut, että kesällä on vähän helpompaa tää pukeutuminen, mutta jos vauva odotuttaa itseään syyskuun loppuun asti, niin sitten voi jo olla taas aika kylmä!
 
Viime vuonna oli syyskuukin vielä poikkeuksellisen lämmin, että saatettais pärjätä hyvällä tuurilla mekoissa loppuun saakka! :wink
On kyllä hyvä, ettei tarvi toppavaatteita etsiä nyt mammakokoisena. Kalliiksi tulis, mutta pakkohan se toki olis jos tilanne niin vaatisi... :P
 
Onneks ei tarvi toppavaatteita ostaa äitiysmallistosta! Mulla ei mee enää topppahousuisya nappi kiinni mut niillä mennään tää kevät :)

Mä oon hankkinu kirppikseltä ja tori.fi kautta mannavaatetta, hyviä ja edullisia. Sellaset tunikamalliset paidat on kivoja, peittää masua jos haluaa ja ei näy housut joista ei mene enää nappi kiinni :D

Ootan että saa alkaa käyttää ihania hempeitä kevyitä äippäkesävaatteita ❤️☀️
 
Oon itselleni jo pari viikkoa sitten ostanut yhdet äippäfarkut H&M:ta ja helsingissä kun kävin ni löysin Stockmannilta aivan ihanat pehmeät ja joustavat legginsi/housut (mahan kohdalla sivuissa kunnon leveä kuminauha joka joustaa), eivät oo äityshousut mutta sopivat käyttötarkoitukseen loistavasti! Ja joustavat kyllä sen verran että maha saa kasvaa vielä ihan reilusti :)
 
Kirppiksiä pitää kyllä itsekin jossain vaiheessa käydä katselemassa :)
 
Meillä on täällä tosi kurjat kirppikset. Oon ite yrittänyt muutamaan otteeseen myydä, menee ihan nollille usein myynti, kun porukka varastelee, vaihtelee hintalappuja, pöydät sotkuisia jne... Sit on menny vähän fiilis itelläkin koko kirppistelyyn. Oon sit käyttäny fb-kirppistä jonkunverran ja sit vieny suoraan uffille sellaset ei niin arvokkaat vaatteet.
Ja hinnatkin tuntuu karkaavan myyjillä. Ei oo kauan kun kävin kaverin kans pyörähtää kun kaveri kävi pöydän tyhjentämässä. Kattelin sit sillä aikaa mm. vauvan vaatteita. Perus potkarit ja bodyt h&m:n tms, 4€/kpl ja kunto ei todellakaan ollu uusi. Eiks kympillä nyt saa jo melkeen kaks uutta?
 
Yhdel lastenvaatekirppiksel jo kävin, ne on siis sellasii mitä järkätään aina sillon tällön muutaman tunnin ajan on mahollisuus pienel pöytävuokral myydä. Siellä oli paljon euron kahden vaatteita ja bongasin tosi siistin sellasen leikkimaton mihin tuli kax kaarta pääle jossa roikku leluja. 15€ ja ne voi uutena maksaa 60-80€. Se oli pakko ostaa jotain neutraaleja vauvanvaatteitakin tarttu matkaan.
 
Tuolta löytyy bodeja ym. 1€ ylöspäin. Poikapuoleni, jotka asuvat meidän kanssa saivat tänään tietää, että heistä tulee isoveljiä. Hyvin ottivat asian, mutta ilmeisesti on vaikea ymmärtää, että vauva on meidän ei vaan mun. Noh, onneksi on aikaa selittää ja keskustella. :) Pojat on ekal ja kolmosella.
 
Huomasin myös rinnoissa, sivuissa vähän raskausarpien alkua. Mulla on kyl ollut tosi kipeät tissit.:)
 
Ei ole tullut. En kyllä ole rasvannutkaan, joten niitä varmaan tulee vielä.. Olen vaan niin kovin huono rasvailemaan..
 
Mulla on tullut rintoihin jo muutama pikkuarpi, vaikka olen rasvaillut ahkerasti. mulla vaan on sellaset geenit, että arpia tulee helposti. Oletan olevani tiikeri raskauden jälkeen... :shifty:
 
Mulla ei oo vielä tullut arpia, mutta rasvailut oon jo alottanut toivoen ettei niitä kauheasti tulisikaan!
 
Mulla on kylkiin tullut ihan haaleita viiruja. Ei näy, jos ei osaa katsoa erityisesti. Rinnoissa mulla on ollu teinistä saakka jo vähän...
Rasvailen perus vartalovoiteilla aina suihkun jälkeen, ja sauna kun kuivattaa erityisen paljon, niin käytän jotain atoopikkojen reseptillä saatavaa rasvaa sit saunan jälkeen. Siskon varastoista löysin tuota tujumpaa rasvaa, talvisin ihan ehdoton vaikka en olekaan atoopikko :)
Mut eipä se rasvauskaan taida auttaa välttämään niitä kokonaan, tulee jos tulee. Toki voi auttaa, et ei niin selkeinä ilmesty kun iho on kimmoisa...en tiedä.
 
Takaisin
Top