Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Noin 40€ oli Espoon Sellossa nuo byysat. Tosi huonosti oli siellä kokoja, 40 oli isoin ja se sitten sopikin.
 
Joo, ei näy prc kun on se trikoo siinä ja pysyy ihan hyvin ylhäälläkin :) 39,90 taitaa olla hinta. Niin mukavat etten kyllä sulloudu vanhoihin, kun vatsasta ahdistaa. Kesällä sitten leggarit ja muut kevyet farkkujen sijasta.
 
Mä oon käyttäny mammaleggareita ja mekkoa, kun on tarvinnu näyttää edustavalta. Sellasilla taidetaan jatkossa mennä enenevässä määrin. Maailman mukavinta päällä on kuitenkin kaverilta saadut väljät ja ohuet trikoohousut, joissa lahkeessa resori! Ne on niin pehmeät ja ihanat ja masu saa pullottaa rauhassa :) Parhaat kotihousut.
 
Mä oon käyttänyt mamasukkiksia farkuissa vanhat vielä menee ilman ahdistusta, mutta sukkikset alkoi jotenkin puristamaan inhottavasti. Mulla ei kyllä masu ole yhtään näkyvissä, joskus ehkä vähän pullottaa, mutta suurimman osan ajasta näytän ihan samalta kun aina.

Mahan näkymättömyys vaan "hankaloittaa" kertomista kavereille kun näin sitä on vaan helppo siirtää eteenpäin, ensin piti kertoa aprillipäivänä, mutta nyt kun tää ei tästä varmaan ole juuri pullahtamassa, niin jos kertoisikin vasta vappuna :D
 
HUH nyt on mekin ultrassa käyty :) kaikki näytti normaalille, viikon verran vielä odotellaan verikokeiden+ultran yhteistuloksia jos soittoa ei tule sitten kaikki on hyvin :) vauva oli kyllä aika vilkas kävi joka asennossa, mahallaan selällään ja kyljellään ja hyppi ihmeellisesti :D
 
Höh, no kun mullakin kaikki farkut jämähtää reisiin tai jos on reisistä hyvät, niin vyötäröltä isot:( Tarvin siis jotkut tosi joustavat farkut, normi paksu/joustamaton farkkukangas ei käy ollenkaan. Käyttäisin myös mielelläni jotain tunikaa tai mekkoa, mut ei mulla oikeen oo niitäkään..pari kivaa on, mut niistä tämä löllykkä paljastuis heti niin pitää pari viikkoa vielä sinnitella muissa vaatteissa. Äh..

Kävin eilen Babystylessäkin, siellä oli Mamaliciousin farkkuja mut ei ne kyllä säväyttäny värin puolesta, oli aika tylsiä. Mut sit siellä oli sellanen paketti, missä oli kolme eriväristä lisäkaistaletta ja nappiin sellanen "jatkopala" :D siis saa lisättyä omiin housuihin tuon hässäkän niin niistä tuleekin mama-malli:P
 
Lilja, mullakin jämähtää reisiin ja vyötäröstä liian isot. Tosin nyt vois sopiakin, kun vatsaa turvottaa. Mä mietin, jos porukoille kertois vasta äitienpäivänä. Kaverit tietää joo. Työpaikalla ei tiedetä paitsi kolmelle oon kertonut.
 
Mulla on myös kahdet mammat H&Mstä! Kunnon stretchiä, venyy ja paukkuu ja on kyllä tosi mukavat jalassa! :smug:
Mä oon toistaiseksi toiminut kainaloihin ulottuvan masuosan kanssa niin, että oon taittanut sen tuplaksi joko housujen päälle tai sitten sinne sisäpuolelle. Matala kappaleisia kaipailisin kanssa mutta ei oo vielä osunut kivoja kohdalle.. :oops:
 
Missä muualla myydään äitiyshousuja kuin henkkamaukalla? Näytti liian trendikkäiltä mulle niiden valikoima... Ei tällä kropalla voi käyttää sellasia kapeita lahkeita. Oisko Lindexillä tai jossain?
 
Lindexin nettikaupassa on äitiysvaatteita, mutta ne on tosiaan myynnissä ainoastaan netissä. Harmittavan vähän on äitiysvaatteita tarjolla myymälöissä, netissä sentään vähän enemmän. Elloksella on ainakin ollut leveempilahkeisia äitiysfarkkuja, mulla on yhdet sellaset.
 
Mamaanton, mäkin mielelläni ottaisin jotkut suoralahkeiset tai vähän bootcutit, pillilahkeisia ei mun jalassa tulla näkemään :D Oon ihan naurettavan näkönen niissä. Netistä löytyi aika moneltakin sivulta Mamaliciousin farkkuja leveämpilahkeisena, ja niitä oli tosiaan Babystylessäkin kun eilen kävin. Muissa kaupoissa en oo nähny:/ En haluais tilata netistä, kun noista mammavaatteista ei kyllä yhtään tiiä minkä kokoset kannattaa ottaa (no ei sitä tietysti aina tiiä normivaatteistakaan..), enkä nyt jaksais alkaa mitään palautus-vaihtorumbaa.
 
Kävin viikolla ultrassa ja kaikki on hyvin tai "normaalia", hassua, että käytetään sitä sanaa eikä hyvää. Yhdistetty verikoetulos kertoi kaiken olevan myöskin normaalia.

Olen käynyt hennesissä kokeilemassa, oikeaa kokoa ei ole löytynyt. Kirppikseltä löyty yhdet Hennesin farkut, käytössä olen huomannut ettei ne istu oikein hyvin. Toiset on mamaliciuksen ja ne on superhyvät ja istuvat. Huomenna menen kirppikselle etsimään lisää
 
Mä kävin tutkii hm:llä vaatteita ja ei oikeen kolahtanut.. Ehkä sittekö vatsa oikeasti on iso. Nyt tyydyn edelleen vaan collareihin..
 
Mä aijon pärjätä mamma legginseillä ja kaapista löytyvillä löysillä pitkillä puseroilla loppu "talven" kesäksi pitää sitten ostaa rentoja hameita ja mekkoja mutta en halua tuhlata rahoja äitiysvaatteisiin mitä ei myöhemmin voi pitää
 
Munkin pitäis ens viikolla suunnata mammavaatekaupoille :D Sitten oon vähän kirppareitakin kiertänyt sillä silmällä, että jos sieltä löytyis sopivia halpoja farkkuja, voisin viedä ne äitille tuunattavaksi :wink
 
Mun ongelma on, etten oikein osaa kulkea mekoissa ja hameissa.. En tiedä mihin jätesäkkiin tässä täytyy pukeutua, jos mitään kivaa ei löydy :D
 
Samoin, Sonjan linjoilla. Kävin ostaa eilen lindexistä perus mamasukkikset ja h&m:stä mamalegginssit. Olipa huonot valikoimat molemmissa, tai no lindexissä ei ollu muita, ku niitä sukkiksia, netissä kuulemma sitten isommat valikoimat ja saa tilattua suoraan kauppaan.
 
Takaisin
Top