Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Minis, jee! Tästä aion iloita, enkä kuunnella ollenkaan kateellisten valituksia opettajien pitkistä lomista! On kyllä ansaittuja lomat! Mikäs se sun LA oli?
 
Mä soittelin tänään kans jo isolle pomolle joka suunnittelee kesälomat. Toiveet pitää jättää maanantaina ja aattelin et soitan nyt ja kerron äippälomasta että osaa ottaa sitten huomioon. Ajattelin että alotan loman heinäkuun puolen välin paikkeilta ja mammis alkaa sit siitä suorilla. Uskon että näin onnistuu :) tänään kerroin vihdoin omille vanhemmilleni ja veljelle perheineen uudesta tulokkasta :)
 
Jookus, La on 25.9, mut jään varmaan saikulle ennen äippälomaa. Epäilen, että ristiselkäongelmia tulee. Muutoin olisin varhentanut sitä.
 
Uskaltauduin nyt viimein itsekin kirjautumaan sisään. Tammikuun loppupuolelta olen säännöllisen epäsäännöllisesti seuraillut kirjoituksianne, mutta oma epävarmuus ja pelot ovat estäneet ottamasta osaa keskusteluun.
On ollut aivan mielettömän ihanaa lukea teidän tekstejänne ja saada hiljaista vertaistukea, kiitos!

Nyt, kun tyyppi on nähty ultrassa heilumassa, päätin rohkaistua itsekin kommentoimaan.

Eli esikoista odottava, himpun alle kolmekymppinen kansankynttilä aikoo liittyä mukaan! :)
 
Tervetuloa uusille! Tämä on kyllä niin mahtava vertaistukipalsta, voi kysyä ihan mitä vaan ja porukka on niin kovin positiivista :)
 
Mä en osaa sit opettaa muuta, kuin liikuntaan ja terveellisiin elintapoihin liittyvää :D
 
No niin, täältähän saa sitten apua opettamisessa! Ja eikös täällä foorumilla ollut niitäkin jotka on päiväkodissa töissä? :D
 
Takaisin
Top