Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Minä olen aikaisemmin tehnyt paljon yövuoroa nyt lopetin yövuorot kokonaan sekä muutenkin työnantajan kanssa juteltiin mitä vuoroja jätetään vähemmälle jne. Kesälomastakin oli puhetta että jään sitten lomalta äippävapaalle :)
 
Mä alan kallistua siihen, et ehdotan pomolle mun loma-ajankohdaksi heinäkuuta, niin että saan jäädä siitä suoraan äippälomalle. Saa nähdä suostuuko, mut kysyähän voi :P
Pian varmaan ruvetaan niitä kesäloma-asioita sumplimaan, niin pitää silloin sit paljastaa tämä masukki samalla :happy:
 
Mä kävin tällä viikolla kehityskeskustelun esimiehen kanssa, niin päätin kertoa asiasta jo nyt. Määräaikaisuuden jälkeen on nyt vakitoimi, muuten en ois vielä uskaltanut sanoa mitään. Suunnitelmana myös samoin kuin Sonjalla että heinäkuussa kesälomalle ja siitä suoraan äitiysloma. :)
 
Miks kaikki puhuu viime kesästä tuskaisen helteisenä, kun en mä mitään hellettä muista?! :D Ainoastaan sen toukokuun yhden helleviikon, kun satuin just sopivasti olemaan sen viikon lomalla:) Mä oon myös vilukissa, vaatii sen 25'c että pystyy olla lyhyissä kamppeissa... ja silti aina joku neuletakki mukana. En siiis myöskään osaa aatella mahdollisia kesähelteitä kauhulla.
 
Olin koko kesäkuun Kaliforniassa ja väki jääty Suomessa. Mulla oli yhtä hellettä täten koko kesä :D
 
Kyllä mä ainakin muistan heinäkuun kulkeneeni sandaaleissa ja viettäneeni päivät maauimalassa :)
 
Joo ei minustakaan suomen kesät ole liian kuumia paitsi töissä on kesäsin kyllä välillä tuskaisaa..
 
Meillä mies teki suunnilleen kuolemaa viime kesänä, kun muka oli niin kovin tukalaa. Siitä muistan helteet :D
 
Täällä pohjoisessa oli tosi kylmä kesäkuu mutta sitten lämpesi,aivan ihanat ilmat,30 ja lähellä sitä oli koko heinäkuun.oli mahtava lomailla .
 
Tulee varmaan rankka kesä, sillä ajattelin säästää kesäloman ens vuodelle, jotta saisi pidemmän ajan sitten lapsen kanssa kotona. Voiko lomia säästää niin?
 
Oli puhetta töissä että lomailisin toukokuun ja sitte kesäkuun ja heinäkuun alun oisin töissä.. aattelin et samapa tuo vaik pitäs jo toukokuussa ku tuskin nyt tulee mitää tehtyä. sit voin pystyttää uima-altaan toho pihalle ja lilluu sielä ne helteet.
 
Lulu meillä pomo sano ainaki ettei voi jättää ens vuodelle en osaa sanoa mikä on virallinen kanta
 
Minulla alkaa loma kesäkuun alussa ja sitten syksyllä en olekaan töissä. Asia harmittaa työpaikkaa, mutta esimies on onnellinen perheeni puolesta. Tänään siis kerroin esimiehelle, kun eräs deadline ensi viikolta alkoi liikaa ahdistaa ja ultran jälkeen aikaa olisi ollut liian vähän ja esimiehellä kiirus. Deadline vaikuttaa syksyn ohjelmaan niin siksi katsoin tilanteen oikeaksi. Nyt on aika helpottava olo, ei tartte niin paljon pelätä uutisen paljastumista. Minulla on vakituinen työpaikka, joten sen vuoksi ei tarvitse murehtia.

Vihdoin tuntuu, että olen saanut energiaa takas. Tällä viikolla jaksoin jopa käydä kuntopiirissä ja aamu uinnilla. Eräs nainen katseli aika merkittävästi kuntopiirissä mahaani, se tuntui oudolta. Tänään on sitten ollut vuorossa super väsynyt päivä ja etova olokin on taas vaivannut. Toivottavasti se menisi pian ohi.

Tiistai tulee sittenkin vauhdilla, minun ultra aikani on päivällä 13.00 aikoihin

Ihana lukea teidän juttuja
 
Minulla alkaa loma kesäkuun alussa ja sitten syksyllä en olekaan töissä. Asia harmittaa työpaikkaa, mutta esimies on onnellinen perheeni puolesta. Tänään siis kerroin esimiehelle, kun eräs deadline ensi viikolta alkoi liikaa ahdistaa ja ultran jälkeen aikaa olisi ollut liian vähän ja esimiehellä kiirus. Deadline vaikuttaa syksyn ohjelmaan niin siksi katsoin tilanteen oikeaksi. Nyt on aika helpottava olo, ei tartte niin paljon pelätä uutisen paljastumista. Minulla on vakituinen työpaikka, joten sen vuoksi ei tarvitse murehtia.

Vihdoin tuntuu, että olen saanut energiaa takas. Tällä viikolla jaksoin jopa käydä kuntopiirissä ja aamu uinnilla. Eräs nainen katseli aika merkittävästi kuntopiirissä mahaani, se tuntui oudolta. Tänään on sitten ollut vuorossa super väsynyt päivä ja etova olokin on taas vaivannut. Toivottavasti se menisi pian ohi.

Tiistai tulee sittenkin vauhdilla, minun ultra aikani on päivällä 13.00 aikoihin

Ihana lukea teidän juttuja
 
Mulla on työsoppari heinäkuun loppuun (tehnyt kylläkin tätä sijaisuutta 3v..), mutta ajattelin pyytää jos saisin pitää heinäkuun lomaa ja sitten jäisin äippälomalle. Tässä on tulossa suuria muutoksia ennen vauvan syntymää, muutto toiselle paikkakunnalle, ja kaikki käytännön järjestelyt nykyisellä ja tulevalla paikkakunnalla. Mies saa kyllä hoitaa suurimmaksi osaksi tuon muuton laughing7 Toki kyllä jännittää että miten löytää töitä äippäloman jälkeen, mutta eiköhän sitä sitten jotain löydä.. koitan olla optimisti (sanoo pessimisti :P).
 
Kyllä olisin siinä uskossa, että samana vuonna pitää lomat pitää. Mutta mistä minä mitään tiedän, oon opettaja ja äippäloma alkaakin normaalia pari kuukautta aikasemmin - virallisesti alkais siis viikkoa ennen, kun lukuvuosi alkaa - sopivasti osuu siis! ;) Lämpöä en kaipaa, max. +20 ja aurinko riittää mulle!
 
Takaisin
Top