Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Jeii, ultrasta selvitty ja kaikki oli niinkun pitääkin :) laskettuaika aikaistu viikolla eli uusi onkin sit 11.9. Hassua että yhtäkkiä eletäänkin viikon pidemmällä. Tänään siis 13+6. Kaveri oli oikein vilkas tapaus. Jos nyt jo tajuais että oikeesti tuolla masussa on elämää! :):)
 
Mullakin oli niin epätodellinen olo et tuolla se oikeesti on mahassa, ihan oikea vauva :D <3 Ja ihanaa oli nähdä kun se liikkui siellä.
 
Mulla alkanut väsynys helpottamaan. Menin reilu kuukauden ihan koomassa kun väsytti kokoajan. Nyt kun kevät tulee ja aurinkokin paistaa toivon että virkistyn entisestään
 
Täällä kanssa väsymys ollut ainoa selkeä oire ja nyt sekin vähä sitten otti ja loppui rv 12. o_O Sen sijaan päänsärystä ja migreenistä oon kärsinyt ennen raskautta usein, mutta viimeiseen kolmeen kuukauteen en kertaakaan! :wideyed:

Tänään oli vihdoin eka ultra ja pienellä kaikki mainiosti! Paitsi että laskettua aikaa lykättiin eteenpäin, vasta 24.9. Ehdinpähän itse täyttää 32v. hiukan ennen, ehkä sitten tuntuu jo aikuiselta? :p

Ultrassa ekan kerran tosiaan konkretisoitui koko raskaus, mutta nyt kun kotona katselen mukaan saatuja kuvia, sama epätodellinen tunne on palannut kuin ennenkin. Miltään ei tunnu, joten miten siellä muka joku voi olla? Mustako todella tulee äiti? Onneks on vielä reilusti aikaa sopeutua. Kätilökin hienovaraisesti vihjasi, että ehkä olis kuitenkin ollut tulevina vuosina aika jo lopettaa pillerit, jos joskus äitiydestä kuitenkin haaveilis.. Vähitellen alan siis ehkä ymmärtää, että tää oli ihan iloinen vahinko. Tuskin olisin nelikymppisenäkään vielä tuntenut olevani valmis vanhemmuuteen. :grin

Vauvalehtiin ja vaunukatalogeihin tästä on kyllä vielä tosi pitkä matka! :stop:
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) ja eiköhän siitä raskaudesta tule hiljalleen todellisempaa. Onneksi syyskuulle on tosiaan kuitenkin vielä aikaa :)
 
Jep, kätilö kertoi että pandat odottaa vaan kolme kuukautta. Sanoi että aika moni äiti olis lievästi pulassa, jos ekasta ultrasta jo siirryttäis synnytyssaliin :nailbiting:
 
Olis se 3kk kieltämättä aika lyhyt aika. Johan se vauva olis sylissä siinä tapauksessa! :o
 
Juu, emmäkään pahitteeksi pistäs. Raskaana olo alkas jo kieltämättä riittää :D
 
Tää vaan pahenee... tai niin ne kokeneemmat väittää :D en mitenkään odota tulevaa kesää, ajatuskin ahdistaa
 
Ei tämä tästä enää voi pahentua. Nyt jo toisinaan valmis heittää hanskat tiskiin, niin voi edes kuvitella.. :D
 
Mä myös kauhulla odotan tulevaa kesää! Ja varsinkin jon on yhtä kuuma kuin edeltävä.. Yhhyhhyh! :facepalm:

Ja aBu, kai se voi, mut ei mietitä sitä vielä! :joyful:
 
Me ollaan lähössä 27pv turkkiin niin saa nähä millaset olotilat sielä sit iskee kun on niin lämmin :D
 
Mä en osaa tota kuumuutta pelkää. Vaikka suihkussa käyntikin tällä hetkellä ihan tuskaa o_O mutta ehkä se todellisuus iskee kesällä, kun tekee kuolemaa kuumuudessa :D mä oon kyllä niin vilukissa aina, että normaali kesänä n. 20 asteen lämpökin vaatii vielä jonkinlaista pitkähihaista..
 
Nyt on parina iltana tullu valvottua jo lähes 11-12! Toivottavast on siis helpottanu, kauhulla oon ootellu tänpvästä yövuoroa kun tottunu käymää nukkumaa siinä 8-9 aikoihin ja nyt sinne pitäs sillon vasta mennä :/ hyvin on työnantaja tähän asti ottanu huomioo mun raskauden tässäki asiassa, tai sit työkaverit on tehny mun yöt mut tänää on jo pakko mennä :S
 
Ja siis hetkinen, mult on taas jääny kaikki uuet viestit näkemättä:O nyt on vika puhelimes tai käyttäjässä :D
 
Minä olen aikaisemmin tehnyt paljon yövuoroa nyt lopetin yövuorot kokonaan sekä muutenkin työnantajan kanssa juteltiin mitä vuoroja jätetään vähemmälle jne. Kesälomastakin oli puhetta että jään sitten lomalta äippävapaalle :)
 
Takaisin
Top