Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Hei, täällä kirjoittelee 33v esikoisen odottaja :) Olen jonkin aikaa seurannut palstaa, mutta nyt päätin rekkaroitua. Nyt menossa rv 12+ eli alussa ollaan, mutta ehkä jo ns. turvallisemmilla vesillä.

Mulla oli ihan alussa kauhee närästys, kesti varmaan muutaman viikon mutta sen jälkeen helpotti. Nyt on etovaa oloa, pahoinvointia ja jatkuvaa nälkää, mutta tähän on jo melkein tottunut.
 
Kiitos. Ai ollaan :) mä en ookaa huomannu. En o tainnu tavailla sitä listaa niin kovin tarkasti :D onnex työpäivät menee yleensä nopeesti. Tietty huominen matelee ku kyttää kelloo..
 
Mä äsken lukasin listan tylsyyksissäni ja huomasin moisen. Lähinnä tsekkasin, montako meitä muka "vanhoja" ensisynnyttäjiä on :)
 
Mulla oli kans päänsärkyä pari viikkoa, sunnuntai oli ihan kauhea. En ottanut särkylääkettä kun en käytä niitä muutenkaan juuri koskaan, eikä mulla olis ollutkaan niin ois pitäny vaivautua apteekkiin. Tällä viikolla ei onneks oo ollu, mut huono olo vaivaa edelleen! Mitä ihmettä tää tällänen nyt on, että pari viikkoa oli jo suht ok olo, niin nyt on taas puoltoista viikkoa ollu kauhea iltaällötys, alkaa jo iltapäivästä :yuck: Tänään viikkoja 13+3, millon se seesteinen keskiraskaus ny pitikää alkaa....

Minnicruelle tsemppiä huomiseen työpäivään ja ultran odotteluun, onneks itte pääsin heti aamusta ultraan, ei ois kyllä hermot kestäny oottaa iltapäivään.
 
Lilja, mulla on kans iltaällötystä. Aina, kun oon vaan kotona sohvalla. Ei vaan viittis koko ajan puuhastella jotain tai syödä. Niin ja mun ultra-aika on Lilja vasta klo 17.30 ja vasta tiistaina.
 
Mä valitsin tarkotuksel iltapäiväajan ettei tartte säätää töistä pääsyä sinne.. Ja ajella ees taas kun työmatkaa on jonkun verran.
 
"Muka vanhoja"! Minis :D Tää on kieltämättä hassua, kun en mä ainakaan 30-vuotiaana tunne itseäni millään tavalla vanhaksi, vaan vasta viimeinkin aikuiseksi. Niin nyt sitten yhtäkkiä näissä lapsensaantipuuhissa oonkin melkein yli-ikäinen kääkkä! :D Ja kuitenkin suurin osa korkeakoulutetuista taitaa olla tämä ikäisiä, kun alkavat lapsia saada, eli tunnen itseni ihan keskiverroksi. Ei oo vielä tullu mitään kriisiä näistä vanhaksi luokittelemisista.
 
Juu, siis mä pidän itseäni ikinuorena. Hyvä, kun vieläkään oon tarpeeks kypsä äidiksi. Siksi olin positiivisesti yllättynyt, etten ole ainut :) Jos mä olisin oottanut sinne saakka, kun oon tarpeeks vanha lapsen saamiseen, olis menny kevyesti vielä 10 vuotta.
 
Mullekin närästys on tullut tutuksi raskauden aikana, ennen tätä ei ollut ikinä närästänyt! Olin kyllä jo ihan unohtanut tän vaivan kun ei oo tarvinnut kahteen viikkoon nappasta yhtään Rennietä :D Toivotaan ettei palaudukaan niin pahaksi ennen kun mahdollisesti lopussa sitten!

Tsemppiä ultrien odotteluun kaikille, jotka ei ole vielä käynyt! Ne edeltävät päivät oli jännittäviä!
 
Jokos muilla on alkanu väsymys ja uupumus hellittää?
Ite oon väsymyksestä päässy mutta uupumus kyllö iskee kun vähän jotain tekee :/ ja välillö vaikkei mitään tekiskään ni kroppa on ihan turta. Tosin mulla se voi johtua siitä kun oon ollu niin huonolla syönnillä kun ei oikeen mikään ruoka maistu :/ painokin tippunu kolmella kilolla
 
Väsymystä oli alkuraskaudessa yllättävän vähän, nyt tällä viikolla iltaisin väsymystä on ollut oikein ekstra paljon kun salkkareiden aikaan olis jo aivan valmis menemään nukkumaan! Sitten kun pakotat itsesi valvomaan sinne kymmeneen asti niin eipä tulekaan enää uni... Töissä kyllä jaksaa huhtoa ihan normaalisti, mutta illat on vaikeita kun pitäis kotonakin jaksaa jotain tehdä :/ vähällä oon kyllä oireiden kanssa muuten päässyt (*koputtaa puuta*), pitää kyllä siitä olla kiitollinen.
 
täällä on väsymys hellittänyt,närästys tullut tilalle.Ja syödä ei voi kuin sellaisia pieniä annoksia, tulee muuten tosi täys olo,epämukava olla.
 
Vielä on väsymystä, riittää välillä haasteena pysyä tolpillaan klo 20 asti. :D silloin annan itselleni luvan mennä nukkumaan.
 
Takaisin
Top