Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Hahah, pitääpäs ehdottaa mitä mieltä tuo olis yhteis-mahakuvista :D
 
Niistähän sais hauskoja kuvia tulevaan perhealbumiin :wink Ois siinä kiikkustuolissa muisteltavaa! :D Jos tuo mies meillä olis lihovaa sorttia, niin ehdottomasti olisin jo ehdottamassa tuota :grin Tommosen laihelin miehen kanssa siitä tulis vaan paha mieli, kun ei se vaan liho, vaikka mitä tekis.
 
Onks teil muilla päänsärkyä?? Mulla särkee nykyää melkeen joka päivä, alko siinä 13-14 viikolla.. parasetamolinhan ei pitäis olla haitallista mut ei kai sitäkään oo terveellistä joka pvä napsia ?:(
 
Mulla toisinaan päänsärkyä on. Välillä joutuu panadolin nappaamaan, kun tuntuu että pää muuten räjähtää. Ikävä vaiva! :(
 
Mulla on päänsärkyä ollu kans. Välillä yhdistyy silmäsärkyyn ja välillä on ihan vaan pää kipeenä. Tänään on niskassa puolen nyrkin kokoinen jumi joka aiheuttaa hitusen verran ikävää oloa pääkoppaan. Aluks olin tosi skeptinen parasetamolinkin suhteen, mutta siinä vaiheessa kun illalla miettii että kärsiikö kivun vai nukkuuko hyvin niin otan kyllä sen gramman verran ihan huoletta.
 
Mulla kans on ollu päänsärkyä. Muutaman kerran olen panadolin joutunu ottaan. Mut olen huomannu että kun juo vaan tarpeeksi vettä niin se menee ohi. :)
 
Hemsku, kuulostaa samalta kun mulla! Leviää hartioilta niskaan ja sieltä ohimoon ja silmänpohjiin (ja sitten vaan pimeeseen huoneeseen..) Toivottavasti myös sellainen oire, joka alkais helppaamaan tässä kohtaa..
 
Mulle neukku sanoi kun soittelin omasta päänsärystä että panadolia voi ottaa kolme kertaa päivässä ja sano myös että vielä tässä vaiheessa on turvallista ottaa buranakin jos siltä tuntuu, viimesellä kolmanneksella ei sitten enään. Pari kertaa oon kans panadolin ottanu.
 
päänsärkyä täälläkin..siirtyy sitten inhottavasti tuonne silmäntaakse,tällaista saattanu kestää yön ylikin.nyt tuli vielä hirvee lentsukin ,ääni on aivan pois.Kurkku ei onneks niin kipee kuin eilen,mulla jotenki nousi nuo vatsahapot kurkkuun ja poltti sieltä,nieleminen ja puhuminen tuskaa..huoh, meneehän ne vapaapäivät sitten näinkin.Panadolia oon ottanut eilen ja puolikkaan buranan, oon tosi vähän syöny ylensäkkään särkylääkkeitä,musta tuntuu ettei tuo panadoli auta mulla ollenkaan,miten muilla?
 
Mul kans tuntuu silmissä se kipu, hyi. Ja joo mullakaan ei oo koskaa oikee purru toi panadol kunnolla jostaa syystä :O
 
Täällä ilmoittautuu yksi 24v esikoisen odottelija. Pari viikkoa sitten jo päästiin ultraan näkemään pikkuinen ja silti tuntuu etten voi käsittää olevani raskaana, ehkä kun liikkeet alkaa tunteen :)

Mulla kanssa päänsärky vaivannut nyt 13-14 viikolla, aiemmilla viikoilla taisi olla kerran pääkipeä ja nyt melkein joka päivä vähän. Panadol auttaa yötä vasten hyvin, mutta päivällä kun ei pääse lepäämään yhtään niin ei kyllä helpota lääkkeelläkään. Kaikki pahoinvoinnit ja väsymys tämän lisäksi, että alan oleen aika poikki jo tässä vaiheessa työviikkoa.
 
Joo oon kans todennu ettei panadoli hirveemmin auta että sitten melkein on sen ottamatta kokonaan kun ei mitää autakaan.. Mun säryt varmaa pääosin johtuu hartiaseudun jumeista. Vkolop innostuin kutoon ni kyllä oli jumissa koko kroppa ku ei malttanu lopettaa ollenkaa.
 
Onko kellään ollu vielä viitteitä närästyksestä? Mä en tajua, kun koskaan aikaisemmin ( paria poikkeusta lukuunottamatta) muta ei ole närästänyt. Nyt kuitenkin jo alkuraskaudessa parina viime iltana närästys näyttänyt uhkaavasti olevan tuloillaan :S Mitähän tää on sit joskus myöhemmin..
 
Närästys valitettavasti kuuluu raskauteen. Itsellä ei ole vielä ainakaan tullut (koputtaa puuta) mutta kylläpä nyt harmittaa soittivat äskön ja siirsivät ultraa.. Niin kauan sitä odotettu ja nyt vielä myöhemmäksi.. Okei 2 päivällä, mutta silti! :(
 
Itsellä ollut närästystä jo vuosia ennen raskautta. Nyt raskauden myötä normaali lääkitys jouduttu lopettamaan. Rennie itselläni ei auta juuri ollenkaan.. onneksi muutamia lääkkeitä löytynyt mitä olen voinut ottaa raskauden aikana tarvittaessa. Myös ruokavalion muuttaminen hieman helpottaa oloa. Kannattaa suosia kevyitä ruokia ja pieniä annoksia. Esimerkiksi sipulit, paprika, mausteet, sitrushedelmät, kahvi kannattaa jättää pienemmälle käytölle. Pelottaa kyllä kuinkahan pahaksi närästys muuttuu loppuraskaudesta ennen kuin voin palata normaaliin lääkitykseen.
 
Takaisin
Top