Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Täällä odotellaan myös esikoista :) nyt on menossa 13+5, laskettuaika 1.9.
16.2 kävimme yksityisellä ultrassa ja siitä viikon päästä sitten naistenklinikalla uudemman kerran nt-ultrassa,
pikkuisella kaikki hyvin ja oli hyvin vilkas.

Kesäkuussa jätimme ehkäisyn pois ja parin kuukauden päästä tärppäsi mutta tämä raskaus päätyi 5+ keskenmenoon,
yritystä varjosti tämä keskenmenoon päättynyt raskaus ja loppu syksystä päätimmekin lopettaa yrittämisen.. jouluaattona sitten plussasin ja olihan tämä yllätys, kun ilman ehkäisyä olimme olleen vain yhden ainoan kerran :)
 
Voi järkytys Pelp! No todella ei kannata heittää pyyhettä kehään liian aikasin. Hyvä että kaikki on parhain päin.
 
Vuodon syy saadaan selvitettyä vasta raskauden jälkeen, nyt jos tutkisi niin olisi pikkuinen vaarassa.. Tosin en tiedä mitä lääkärit olisi tehnyt jos vuoto ei olisi lakannut itsestään :confused:

On kyllä aika onnekas olo tällä hetkellä ja mies suunnittelee että kääri mut loppu raskauden ajaksi kuplamuoviin ja eristää mut pehmustettuun pyöreään huoneeseen, ettei vahingossakaan käy mitään :grin
 
Noi vuodot on kyllä niin inhottavia ja säikäyttää aina, vaikka olis vaan pientä!

Voin vaan kuvitella mikä fiilis sulla on ollu kun on tullut vielä noin paljon! Tosi hienoa, että pikkunen sinnitteli matkassa! :)

Ja millä itteeni aikasemmin tsemppasin oli, et jos kanssa kaikista vuodoista huolimatta edelleen tuolla sydän sykkii niin ei sieltä ihan hevillä tulla enää pois!
 
Huh pelp. Kyllä nyt pikkuisella on todellakin aikomus siellä pysyä :) Nyt toivon, et moiset vuodot pysyy poissa jatkossa, varmaan aika järkyttävä kokemus kaikkinensa! Ja mikä kohtalo ettet niitä lääkkeitä ottanu...
 
Joo huh huh mikä kokemus! Ihanaa et pieni olikin hyvissä voimissa ja toivottavasti ei tommosta kamalaa vuotoa enää tuu :O
 
Hui pelp! Varmasti järkytti tuollainen! Onneksi kuitenkin kaikki hyvin :)

sonja, mun äitini on nähnyt jo kaksi kertaa unta tyttövauvasta :D (tai toisessa niitä oli kaksi..) Mulla on itellänikin vähän tyttö-olo ja se sormustestikin näytti selkeästi tyttöä. Ja sehän toki on se kaikista luotettavin keino varmistua vauvan sukupuolesta :hilarious:
 
Meillä taas anoppi toivoo kovasti meille tyttöä esikoksi, mutta äitini ja minä olemme jo nähneet unta pikku prinsistä :)
Miehen ja minun salianen haavehan olisi poika, mutta tärkeintä tietysti on että olisi terve :)
 
Miehellä on poikaolo, minulla ei oikein kallistu olo vieläkään kummankaan puoleen toista enemmän. Sukulaisilla on eriäviä ajatuksia. Joten ei kyllä pienintäkään arvausta, kumpi sieltä olisi tulossa! :)
 
Meillä mies ja anoppi ovat täysin varmoja, että tyttö tulee. Itsekin olen viimeeksi edellisyönä nähnyt unta tytöstä. Mutta sitten taas toisaalta itselläni on poikaolo, joten saa nähdä kumpi sieltä tulee.. :D
 
Mä ootan tyttöä. En oo ees ajatellu, mitä jos onkin poika. Mut siis kumpikin kelpaa :)
 
Itsellä kans alusta asti vahva tyttöolo mutta viikonloppuna sukulaiset veikkailivat että poika olisi tulossa - tiedä sitten :)
 
Mulle ei oo tästä nyt tullut oikeen mitään fiilistä vielä, että kumpi on. Edellisessä raskaudessa olin alusta asti täysin varma tytöstä, mutta tiedä sitten olisiko paikkaansa pitänyt. Nyt ehkä vähän alan kallistumaan poikaan, vaikka tyttö ehkä hieman enemmän on toiveissa. Meillä mies toivoo tyttöä :) Pääasia nyt kuitenkin, että jompikumpi syntyisi! :)
 
Onko kukaan käynyt vielä lääkärin vastaanotolla. Mitä siellä tapahtuu? :) tuleva isä haluaa tietää jääkö hän jotain olennaisesta pois jos ei osallistu :)
 
Se lääkäri teki mulle ainakin ihan perus gynekologisen tutkimuksen, kokeili kohdun koon ja sit keskusteltiin jostain perusasioista. Mulla se tosin oli nyt jo joskus 7+ viikolla. Mutta ainoa, miten sanoi eroavan myöhemmästä tutkimuksesta, oli, että sydänäänet jäi kuuntelematta. Täällä siis normaalisti on noin viikolla 10.
 
Ei kai sen miehen sinne täydy tulla. Kuulin, et tehtäisiin ainakin sisätutkimus.
 
Kaveri näki unen jossa sain poikavauvan, tämä oli ennen kun minäkään ees tiesin raskaudesta ja kaveri on sanonut että sen unet usein käy toteen että on varma pojasta :D mullekin on tullu jotenki poika fiilis vaik ehkä ite tyttöö olisin ekax toivonnu. Nimikin olis tytölle valmiina. Mutta kumpi vaan tietenkin käy kunhan on terve :)
 
Mulla on niin erilaiset oireet ku ekasta joka on tyttö, että voisi olla poika/ sitä on veikkailtu. Ite näin tosin unta tytöstä. Olo ei ole oikein puoleen eikä toiseen ja kaikki on tervetulleita, kunhan on vauva/lapsi :D
 
Takaisin
Top