Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Eiköhän. Hujaus vaan niin ollaan jo loppuviikossa ja päivät vähenee :)
 
No kyllä mieli taas virkisty kun pääsi katsomaan sitä uutta äitiyspakkausta. Mä en muutenkaan ole kauhean ronkeli, mut nyt on kyllä kivat kuosit.
 
Oi ihania vaatteita näytti olevan uudessa pakkauksessa! Minä tykkään, erityisesti tuo keltavalkoraitainen asu voi kun sais jo tilata
 
Hih, olipas kivan näköinen tuo uusi pakkaus! :)
Ei ollut montaa vaatetta jotka ei ois miellyttäny. Musta se oli tosi kiva ja just meille syyskuisille sopiva se kevyt toppis joka siellä oli! :rolleyes:
 
Nyt kun tuon näki niin luulen, että tulee tilattua...
 
Minusta kyllä tosi kiva sisältö pakkauksessa. Me otetaan, ei tarvii yhtään miettiä enää! :D
 
Oi, sydänäänet on varmasti ihanaa kuulla. Ehkä minullakin saadaan neuvolassa kuulumaan 3vkon päästä :D toki se sydämensyke ultrassa nähtiin, muttamutta..
 
Joo täti kyllä kovasti varoitteli ennen, että kaikilla ei kuulu vielä viikolla 12 johtuen heidän laitteista, joten ei saa huolestua pelkästään sen takia! Tuli niin Sannis tästä mieleen, kun mä jouduin melkein allekirjoittamaan sitoumuksen etten huolestu jos niitä ei kuulu, että on näitä erilaisia!

Oli se kyllä niin erilaista kuulla kuin nähdä näytöltä <3
 
Hih Masukki, kyllä mä olen elävä esimerkki (Ja tuo tyyppi tuolla mun kohdussa), että sydän siellä voi sykkiä, vaikka mitään ei dopplerilla kuuluiskaan. Mun neuvolatäti vaan unohti mainita mulle, että ei saa huolestua :wink Toivottavasti ens kerralla jo kuuluu sit mullakin!

Tsemit ultraan, moneltas sulla onkaan se huomenna?
 
No niinpä! Tai sitten sun täti ei vaan osannu kokeilla oikeesta kohtaa, eihän sekään oo sanottua :)

Huomenna aamusta jo 8.15 ja KUN kaikki on kunnossa niin lopetan tämän stressaamisen ja uskallan ehkä palkita itseni jollain vauva-aiheisella. Jos pikkunen on matkssa pysyny kaikista krampeista, verenvuodoista ja jne.. huolimatta niin ei se sieltä ihan hevillä pois tule! :)
 
Pöh, just pääsin peiton alle väsymystäni potemaan, en nouse enää telkkarin ääreen :D
 
Päivitäppä tänne sitten kaikkee mitä siinä ohjelmassa on ollu :D jos siis on jotain mistä vois olla hyötyä
 
Takaisin
Top