Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Tervetuloa mukaan uudet! :)
Meille tulee varmaankin semmoinen Hoitopöytä lipasto, jonne mahtuu sitten vauvan vaatteitakin :) käytettynä varmasti se kyllä hankitaan on noi uudet sen verran hintavia..
 
Tervetuloa uusille minunkin puolesta!! :)

Mä oon myös ergonomian kannalla, ihan riittävästi rasittaa selkää se vauvanhoito varmasti muutenkin, puhumattakaan raskauden myötä tulevista selän rasituksista. Hoitopöytä on pieni investointi jos sillä saa itselle hyvinvointia :wink Muutenkin mulla on selkä vähän huono notkoselän takia, niin kiinnitän näihin juttuihin huomiota, kun tiedän että selkäkipu on aika lamaannuttavaa.
 
Meillä on kylppärissä pesualtaan vieressä reilusti pöytätilaa :). Kylppärin kaappeihinkin vielä mahtuu vauvan tarvikkeita. Sillä varmaan mennään ja katsotaan sitten jos tulee lisätarpeita...
 
No, hoitopöydän tarve riippuu siitä missä sitten syyskuussa asun.. :D Oon aatellu kyllä, että jos on riittävän iso kodinhoitohuone ja siellä tietysti pöytätilaa, niin ei tarvi erikseen mitään hoitopöytää. Mut muussa tapauksessa sellanen varmaan on hankittava.
 
Ihanaa kun täällä jo hoitopöytäkeskustelut käynnissä! Itsekin vähän tuli nettiä viikonloppuna selailtua ja katseltua vähän kaikkea :)

En ookkaan hetkeen kirjoitellut mutta siis apua miten ressaavaa tää onkaan! Mulla niiden alun kovien vatsakioujen jälkeen on ollu pari viikkoa semmonen suvantovaihe ettei on oikee oireita ollu paitsi vähän etovaa oloa iltaisin.. No nythän sitten aamulla järkytyksekseni huomasin pyyhkeessä jäävän verta paperiin.. Eikös siitä sitten riemu ratkennut, että tää oli tässä! No sitten töissä ei pystynyt keskittymään mihinkään ja mietin vain et mitä teen.. Ajattelin ettei neuvolasta sano muuta kuin et ei hätää, jos ei tule paljoa verta.. No sitten en jaksanu enää pallotella asiaa ja sain iltapäiväksi ajan yksityiselle ultraan vaikka ei ollut tarkoitus mennä! Siellä onnekseni todettiin että kaikki mainiosti ja kaveri jopa muutaman päivän odotettua pidemmällä! :) ihanaa oli kyllä nähdä sen liikkuvan ja verenvuodolle ei löytynyt selitystä!

Aluks odotti vaan tikkuun viivoja ja nyt joka päivä tässä saa pelätä.. loppuukohan tää ollenkaan!
 
Huh, kylläpä säikäytti varmasti masukki2015! Onneksi sait nopeasti ajan yksityiselle, sait mielenrauhan heti. Hieno juttu et kaikki hyvin! :)
 
Joo täytyy sanoa et toi 110€ oli pikku raha mielenrauhasta! En ois varmaa pystyny mitään muuta ku ravaamaan vessassa ja ei ois varmaan saanu nukuttuakaan.

Koko ajan vaan mietti että niin kauan kun ei verta tuo niin kaikki on hyvin, mut nyt voin lisätä ton vuodonki näitten kummallisten oireiden listalle!

Toivottavasti me saadaan kaikki pikku kääröt kainaloon syyskuussa <3 joka päivä kuitenkin askeleen lähempänä!
 
Päivä päivältä se tosiaan lähenee syyskuukin. Ei pitäis murehtia, mut onhan se fakta että tässä voi yhdessä päivässä muuttua tilanne ihan päälaelleen. Ja tollaset verenvuodot sit muka pitäis kestää tän huolen keskellä vielä. o_O Onneks osoittautui sulla harmittomaksi! :)
Itellä kans ajatus, että niin kauan kun ei vuoda niin voin olettaa asioiden olevan kunnossa. Mut eihän se nyt ihan niinkään mene...
 
Ainiin ja piti kertoo et käytiin ekassa neuvolassa viime viikolla ja oli kyllä aika turha käynti! Äitiyskortin sai mut muuten olikin kaikki tuttua. Se meidän neuvolatäti oli vaan niin huvittava ja ihan kun joku putouksen hahmo! Molemmat miehen kanssa neuvolan jälkeen naurettiin et oltiinkohan piilokamerassa :) no ainakin on hauskoja käyntejä luvassa!
 
Hei kaikki odottelijat!

Jännityksellä menimme tarkistusultraan katsomaan vieläkö pienokaisen sydän jaksaa sykkiä. Ei, se oli loppunut ja siellä näytti olevan jo surkastumassa oleva pussi.. :(

MUTTA voi sitä ilon päivää, kun ultraaja huomasi TOISEN sikiön, erittäin hyvinvoiva ja oikean kokoinen ihana pikkuinen ihmisen alku! :Heartbigred:happy: Sydän sykki niin reippaasti kuin vain tuollaisella pienellä voi!

Minä olin odottanut KAKSOSIA! Edellisenä tiistaina ultraaja oli tutkiskellut nyt menehtynyttä toista kaksosta, muttei ollut huomannut toista, joka oli iloisena jatkanut elämäänsä meidän tietämättä!

Kyllä on ihmeellistä tämä elämä. Olemme niin onnellisia tästä elävästä pikkuisesta, ettemme osaa vielä surra menetettyä kaksosta
...

Onko muilla kokemuksia tällaisesta?

Mukavaa ja pelotonta odotusta kaikille:shy:
 
Ihanaa pikkukettu! :) onneksi aina kyse ei ole siitä pahimmasta vaan toivoa aina löytyy ja ihmeitä tapahtuu! <3
 
Niimpä niin Hope! :)

Jotenkin sitä varautui pahimpaan jottei ihan hajoa ulrtassa, jos olisikin ollut ikävempiä uutisia.
On tää näköjään muillakin ollut välillä aika jännittävää vuotojen, kipuilujen ym,. kanssa..
 
Pikkukettu, minulla on samantapainen kokemus. Aloin esikoista odottaessa vuotaa viikolla kuusi ja kun sitä oli jatkunut kaksi viikkoa, soitin neuvolaan, mistä sain lähetteen päivystysultraan. Siellä selvisi, että kohdussa oli tyhjä pussi, mutta vieressä oli asukin omaavakin! Raskaus eteni sen jälkeen ilman mitään suurempia huolia ihan normaalisti lopouun saakka ja tuossa vieressä se "toinen kaksonen" pötköttää :)
Toivotaan teille yhtä hyvää lopputulemaa tämän huolentäyteisen ajan jälkeen!
 
Jotenkin tuntuu pelottavalta, että vaikka nykyteknologia on kehittynyttä niin silti ar-ultrassa voi jäädä huomaamatta toinen asukki. Toki ollaan niin varhaisessa vaiheessa, että vaikea on mitään nähdä.Täällä oli vähän pelonsekainen yö ja parin tunnin yöunilla mennään aamuvuoroon. Jotenkin illalla tuli taas kaikki ikävät ajatukset mieleen ja rupes miettimään onko tuolla vielä joku kotona. Eli vaikka siinä ar-ultrassa kävi niin ei se näköjään täyttä mielenrauhaa tuo. Muutenkin pissatti niin julmetusti kun yritti nukkua, että varmaan 20min välein tuli rampattua vessassa. Vaikka tosiaan prosenteissa ar-ultran jälkeen keskenmenon riski pienenee, niin silti täältäkin löytyy hirveästi porukkaa joilla niin on käynyt. Toki löytyy myös niitä joilla kaikki on mennyt hyvin. Tuli vaan eilen sellainen olo, että ei tää vaan voi mennä niin hyvin että tm:n jälkeen nappaa melkein heti ja sitten kaikki menee putkeen. Jäi itelle ehkä vähän outo maku siitä ar-ultrasta. Se gyne oli toisaalta mukava, mutta muistan että tm:ssä gyne selitti paljon laajemmin mitä kohdussa näkyy. Nyt vaan sain mitat ja näin sykkeen, ei tosiaan mitään puhetta siitä onko syke normaali.. Tosin ilmeisesti muillekaan ei hirveesti ole sykkeestä puhuttu.

Tällainen epäselvä selitys tänä aamuna. Kello on kuusi, joten en oleta että mun jutuissa olisikaan mitään järkeä :woot:
 
Takaisin
Top