Syyskuiset esikoisen odottajat <3

Minä latasin puhelimeen "odotukseni" sovelluksen ja näytenumeron saa sitä kautta ilmaiseksi tilattua
 
Joo tammikuun lehti oli hyvä! Siinä oli se opas mukana ja lehdessä kivoja juttuja mm siitä mitä neuvolatäti kyselee ja neuvoo ja tekee kun tulee synnytyksen jälkeen kotikäynnille. Ihan uutta asiaa oli mulle. Seuraavassa lehdessä on joku vaunuvertailu, se pitää kyllä ostaa!
 
Ai muillakin kehityskeskustelut edessä, täällä kans.. Enkä ajatellut tosiaankaan puhua vielä yhtään mitään asiasta, vasta sitten joskus rv16 tai jos maha alkaa näkyä aiemmin niin sitten. Sitä saa mitä tilaa, työnantajakin tiukentanut käytäntöjä viimeisen puolen vuoden aikana enkä muutenkaan oo tyytyväinen esimiesten toimintaan kun ei ostata tehdä mitä luvataan.

Mä kans jouduin eilen ja tänään iltapäivästä kulkea nappi auki töissä.. :D

Neuvolastakin soitettiin ja olisivat siirtäneet mun aikaa viikolla eteenpäin mut oon just sillon lomalla ni ei onnistu.. sain ajan sit ensi viikon perjantaiksi jo, sillon on mun laskujen mukaan viikkoja 8+5. Niin ja huomenna se varhaisultra... voi tsiisus että jännittää!:nailbiting:
 
Hurjaa, vuosien toiveesta tuli vihdoin totta ja mun sisällä on pieni juustonaksun näköinen otus jolla on sykkivä sydän. Ihanaa saada sanoa tämä jossain "ääneen", kun en ole uskaltanut kertoa vielä muille kuin miehelle, parhaalle ystävälle (hän on myös työkaveri, niin auttaa peittelemään asiaa töissä tarpeeksi pitkään) ja treenikaverille ja valmentajille, oho, olinkin kertonut jo monelle. Omaan pari mukavaa elinikäistä sairautta joten kun ilmoitin pari viikkoa sitten neuvolaan että taisin juuri saada plussan, niin jouduin heti neuvolaan. Nyt on neuvolakortti aina laukussa mukana, neuvolan lääkäri tavattu ja eilen oli sitten työterveyshuollon piikkiin gynellä käynti niin tehtiin UÄ ja näin että sisällä on tosiaan juustonaksu, jonka sydän sykkii, jee!
Viikot nyt tasan 7 ja nyt ei voi kai muuta kuin vain odotella maaliskuulle kun on eka oikea ultra että kai tuo juustonaksu pysyy sinne asti hengissä.
Tsemppiä kaikille kanssaodottajille! Hitsi tää on jänskää aikaa ja koko ajan haluisi kailottaa asian kaikille hymy suussa ja samaan aikaan jännittää että meneekö kaikki hyvin.
 
Larbatsov Joo minulle tulee postissa se aika, mutta olisin saanut itekin soittaa sairaalalle ja varata sen, että sitä kautta siihen päiväänkin olis varmaan päässyt vaikuttamaan :)
 
Heppunen Okei, no hyvä juttu :) Mietin jo et miten pääsen koskaan ultraan, jos ne vaan arpoo mulle jonkun ajan :D
 
Munkin piti sumplia työvuoroja neuvolan takia, mutta onneksi sellasen työkaverin kanssa, jota ei vois vähempää kiinnostaa, miksi :D Olin jo harjoitellut valehtelemaan jonkin syyn, jos se kysyy.
 
Minä ilmottaudun myös ensisynnyttäjiin. Kesäkuussa piti jo meidän perheen lisääntyä mutta joku meni pieleen ja marraskuussa meni kesken. Yhdet menkat oli välissä ja sen jälkeen tärppäsi heti. Nyt toivotaan sydämen pohjasta että tämä pieni pysyy matkassa mukana! Ensimmäinen ultra on 9.2. Toivotaan että silloin jotain näkyy oikeassa paikassa! Ensimmäinen raskaus oli alusta asti todella hankala kipujen ja vuotojen takia. Olin hermoraunio joka päivä. Nyt olo on paljon varmempi siitä että kaikki menee niin kuin pitää..
 
Tervetuloa Toivo2015 mukaan ja onnea plussasta! Toivotaan, että tällä kertaa pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :)
 
Heippa teille kaikille jo palstailijoille ja onnea odotukseen ❤ Täällä esittäytyy 30-vuotias esikoisen odottaja. :) Alussa ollaan vielä ja laskettu aika näillä näkymin 28.9. Varhaisultraan 9.2. Ensin ajattelin, että maltan kyllä odottaa ensimmäistä virallista ultraa, mutta toisin kävi. :D Ja tosiaan lokakuussa 2014 jätin pillerit pois, eli suht nopeaa tärppäsi. :)
 
Täälä ois menossa rv 6+3 ja ikää 23v :) otin joulukuussa 17pv otin kierukan pois ja vaikka yleensä menkkoja saa odotella useammankin kuukauden niin mulla ne alko kolme päivää kierukan poiston jälkeen :D positiivisen tuloksen sain 19 tammikuuta ♡
18.2 ois eka neuvolassa käynti :)
 
Minkä kokoisissa asunnoissa asuu muut esikoisen odottajat? Kerros,- rivi ,- omakotitalo?

Me asumme vajaa 60 neliöisessä kerrostalo asunnossa vuokralla. 2h + keittiö. Tähän mahtunee niin kauan, kuin on vauva, mutta sittekö se kasvaa.. Vihaan muuttamista! :D
 
Me asutaan n. 77neliöisessä kolmiossa ja ihan oma asunto on :) tänne mahtuu vielä vaikka toinenkin lapsi ennenku tarvii vaihtaa isompaan
 
Takaisin
Top