Syntyneet syysvauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea kaikille! :)

Myös meidän pikku herra syntyi 11.9 klo 15.45 kiireellisellä sektiolla. Painoa oli 3 265 g ja pituutta 49 cm. Takana käytännössä 3 pv "synnytystä", joka ei edennyt virheellisen tarjonnan takia. Poika joutui viettämään 1 yön teholla seurannassa, eileen kuitenkin pääsimme jo kotiin :) oli hän kaiken sen pitkän tuskan arvoinen! <3

Kylläpä vain meilläkin tuotti ne synnytystuntemuksiin kirjoittamani supistukset tulosta ja 12.9.2013 meille syntyi terve poika vauva <3 ja viikkoja tasan 40+0 ! Painoa herralla 3800g ja pituutta 52cm eli iso poju tuli. Synnytys sujui todella hyvin aluksi lievitettiin supistuksia altaassa, myöhemmin ilokaasua ja lämpötyynyjä ja lopuksi laitettiin vielä epiduraali jotta saisin hetken levättyä sillä olin valvonut kovissa supistuksissa kotona edellisen yön ja kannatti! Synnytyksen kesto merkitty jotain 15h mutta sairaalassa oltiin kahdeksan tuntia ja poika tuli maailmaan 20min ponnistuksella :) Nyt ollaan kotona ja totutellaan tähän arkeen :) Onnea myös kaikille muillekin jo synnyttäneille! Ihanaa olla äiti!

Onnea Nanana! Saman kokoista kaveria meille povataan joten epäilen että meillekkin poika tulossa :) Toivottavasti pian selviää kumpiko tulee :) Ja paljon onnea kaikille muillekkin jo synnyttäneille!

Nanana, ollaan oltu samaan aikaa sit täällä syntyneiden osastolla :)
Meidän pikku prinsessa syntyi 13.9., meille siis onnen päivä <3 Nyt harjotellaan tätä arkea. Mies on ollut ihanasti mukana ja tsempannu minua vaikeina hetkinä <3<3

Täällähän on syntynyt paljon pieniä, kun en ole pariin viikkoon ehtinyt paikalle!! Onnea kaikille uusista rakkaista! <3

Meidän pikkuinen tyttö syntyi 5.9. <3 Mitat 2840g ja 48cm. Maailman ihanin vauveli on ollut, olen ihan rakastunut ja myyty! Maailman söpöinkin vielä! <3 <3

Mulla sitten alkoi synnytysoireet kertaheitolla ja tuottivat tulosta.

Tyttö syntyi 15.9. kello 14.47 ja osui siihen 5 % jotka syntyy tasan LA eli RV 40+0. Painoa neidillä oli 3240g ja pituus 50,5cm. Virallista "synnytyskertomusta" en ole vielä saanut. Synnytyksen kesto säännöllisistä supistuksista 11 h 47 min. Ponnistusvaiheessa meni jännäksi vauvan matalien sydänäänten takia. Jouduttiin avustamaan imukupilla ja tämän mahdollistamiseksi leikkaamaan väliliha. Lopputulos kuitenkin täydellinen, aika parantaa muut haavat. Hieno ja hyvä synnytyskokemus kaiken kaikkiaan. Kehuja sain valtavasti kätilöltä. Vaikean ponnistusvaiheen syy oli vauvan avotarjonta. Tieto tästä lohdutti paljon, minä kun jo ehdin siinä hektisemmässä vaiheessa luulemaan että tapan vauvan koska olen liian laiska ponnistamaan.... En olisi kuulemma voinut enempää tehdä. Seuraavaan raskauteen mahdollisesti suositellaan synnytystapa-arviota

Onni on sanoinkuvaamatonta! :love7

Tänään 16.9 kello 10:07 syntyi meidän esikoistyttö :) oli kyllä maailman paras synttärilahja! Rv 40+1, painoa oli 3430g ja 52cm pitkä pirpana <3
Ihmeellistä että tuollainen enkeli oli mun masussa vielä ihan vähän aikaa sitten...
Synnytyksen kesto 5h 7min ja ponnistusvaihe n. 5min. Vauvalla tipahti yhtäkkiä sykkeet kalvojen puhkaisun jälkeen, josta alkoi sitten nopea ponnistusvaihe. Avustettiin imukupilla ja tehtiin eppari. Napanuora oli kaulan ympärillä, mutta 10 minuutin jälkeen syntymästä sai jo 10/10 pistettä! Mies oli ylivoimainen tuki ja turva synnytyksessä<3
Maailman rakkain ilmestys tuo pieni ja oli ihana nähdä miehen muuttuminen isäksi!:)

Takaisin