Syntyneet syysvauvat

Mamsi: otettiin vissiin läpsystä vaihto :) Mä lähdin eilen kotiin osasto 13:sta kakkospuolelta. Onnea "pienestä" tulokkaasta :)
 
Huh se on ohi täälläkin! Pikku prinssi syntyi alateitse 9.10 klo 20:27. Painoa 3632g pituus 52cm ja pipoa 36,5cm. Viikkoja 41+2. Kivunlievityksenä käytin kylpyammetta, ilokaasua ja lopulta suostuin epiduraaliin. Ei ihan mun "luomuilu" onnistunut, mutta onneksi poika oli tosi virkeä heti synnyttyään ja tissittelykin lähti kivasti käyntiin.. :) Jos olis ollu mahdollista synnyttää kylpyyn niin en välttämättä olis muuta tarvinnut. Niin tehokkaasti toimi mulle.. :) Enemmän tarinaa, kun kotiin pääsen, ehkä jo huomenna! :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app
 
Täälläkin on nyt synnytty! :Heartred

7.10.2013 rv 41+2
tyttö 3600g 50cm pipo 37cm

Vesien menosta 26,5 tuntia
ponnistusvaihe 45 min
alatiesynnytys
Epiduraali mutta teho lakkas melko nopeaa... Todella kivulias oli koko prosessi
täyden pisteen tyttö!

Kotiuduttiin tostaina 10.10.

Onnea kaikille muillekkin pienokaisen saaneille :love7
 
Aivan ihana pieni poikamme syntyi 7.10.2013 vk 42+1. Paino 3965 g ja 52 cm. Synnytystä alettiin oksitosiinilla käynnistää, mutta kun oikein mitään ei alkanut tapahtua n 14 tuntiin vaikka supistuksia tuli tasaisesti ja koska vauvan sydänäänet kävivät välillä hitaalla niin päädyttiin sektioon. Vauvalla ei ollut mitään hätää, oli vain sellaisessa asennossa ettei alkanut laskeutua ja siksi kohdun suukaan ei auennut kuin 3 cm. Eilen kotiuduimme henkisesti rankalta sairaalareissulta.

Nyt tämäkin äiti ymmärtää miksi foorumi alkoi hiljentyä kun vauvoja alkoi syntyä. Olen ollut aivan poikki henkisesti ja itku tulee vähän väliä milloin mistäkin syystä. Eiköhän se tästä tasaannu parin vuoden päästä viimeistään.

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea minultakin!

Jokohan alkaa olla kaikki syyskuiset syntyneet vai vieläkö jotakuta odotututtaa?
 
Onnea kaikille! :)

Tammi, kyllä täälläkin märistään koko ajan, milloin mistäkin. Erityisesti väsyneenä kaikki on ylitsepääsemätöntä. Oli sen verran "rankka" tuo sairaalakeissi meilläkin, kun oli tulehdusarvojen seurantaa, oli sinivalohoitoa, on kohtutulehdusta ja mitäs vielä.

Eikä onnistunut luomuilu täälläkään, enkä seuraavalla kerralla edes yritä. Ei ollut lastenleikkiä se homma, enkä yritä leikkiä urhoollista uudelleen. :D

AinoS, me oltiin ykkösellä, mutta läpsäristä vaihto juu. :)

Itsekään en ole ehtinyt kirjotella - tai vaikka olisinkin, niin en oo pystyny istumaan tässä tuolilla. Pitänee tässä istumisasentoskaalan ja kykenemisen lisääntyessä tarinoida lisää.
 
Onnea synnyttäneille :Heartred :) Luomuilusta.. Itsehhän huusin synnytys-salissa että "En usko että kukkaan *piiip* hullu synnyttää luomuna". En usko vieläkään, elle ole sellainen nopea synnytys ettei millään ehdi saada kivunlievitystä :D
 
Takaisin
Top