Syntyneet syysvauvat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meidän pikkuprinssi tupsahti maailmaan lauantaina 7.9.2013 rv 39+5 klo. 16.40. Kokoa pojalla oli 51c, 3330g ja pipo 34cm. :) <3
Synnytys normaalisti alateitse, kesto 7h25min (ponnistus 1h55min).

Vielä ollaan pojan kanssa sairaalassa ja tarkkaillaan edes takas laskevia ja kohoavia bilirubiiniarvoja :/ Toivottavasti jo ehkä huomenna kotiin :)

Oi, onnea! :)

Täällä kun oon lueskellu näitä, niin teillä kaikilla on superpieniä vauvoja.
Mulla siis kaikki nyt tuttaville syntyneet vauvat on olleet yli 4kg. Ja minä ja mieskin ollaan oltu yli 4kg. Huuh, alkaa vähän tuo koko jännään..

Olin niiiin varma ettei täällä tapahdu mitään ennen laskettua aikaa mutta poika oli eri mieltä ja syntyä pätkähti eilen 10.9. klo 3:37, pituutta 50,5cm, paino 3810g ja pipo 35cm <3 Lapsivesi alko valua maanantaina päivällä kolmen jälkeen, synnärille jäin iltakaheksan maissa ilman ainootakaan kipeetä supistusta. Kaheltatoista yöllä alko semmoset kivut ettei voi sanoin kuvailla, olin 3cm auki ja käyrillä olon kautta pääsin yhden maissa ammeeseen ja parin tunnin päästä sai alkaa ponnistaa ja siihen meni puolisen tuntia. en oo tarkkoja aikoja vielä nähny mutta yllätyksenä tuli koko synnytys ja myöskin sen nopeus. Ja kipu!! Kivunlievityksenä oli ainoostaan amme ja muutaman tikin sain mutta nyt jo onnistuu istuminenkin ihan kivuttomasti :)

Mulla oli steptokokkinäyte positiivinen ja vauvalla tulehdusarvot tänään noussu eilisestä joten on ainakin huomiseen keskolassa tarkkailussa, saa kanyyylin kautta antibioottia ja huomenna tiedetään miten se on alkanu vaikuttaa.

Mamsi, me ollaan kanssa miehen kanssa oltu yli 4kg ja kumpikin synnytty lasketun ajan jälkeen ja jättivauvaa mekin odotettiin mutta nyt se tuntuukin niin miniltä vaikka ei paljon alle 4kg enää ookaan :) Toisaalta mun kauhukuvissa jouduin pusaan ulos kuuskilosta metriheikkiä että sen jälkeen tietysti kaikki tuntuu pieneltä :D

paljon onnea stranger! Antaa toivoa että lähtö voi tulla nopeastikin, kelle vaan meille jo kovasti odottavalle! Toivottavasti teillä lähtee nuo tulehdusarvot laskemaan ja pääsette pian kotiin!

Moikka!

Tänne syntyi ihana poikavauva lauantaina 7.9. klo 21.20 Lohjan sairaalassa. Pituus 51 cm ja painoa 3 840 g. Synnytys eteni alkuun kuin oppikirjassa, mutta ponnistusvaiheen alussa huomattiin pään vino tarjonta, mikä tuotti haastetta loppuun. Jouduttiin käyttämään imukuppia, mutta pääasia, että poika saatiin hienosti ulos ja tähän maailmaan. Napanuora oli niin lyhyt, että se katkesi, kun poika saatiin vedettyä kokonaan ulos. Se myöskin hidasti pojan ulos tulemista merkittävästi.

Kokemus oli enemmän kuin odotin, huikea ja pelottava, mutta lopputulos kruunaa kaiken.

Onnittelut kaikille muille syysvauvoille ja perheille! Onneksi säät ovat näin ihanat, että ulos pääsee samoin tein.

12.9/ rv39+4/ 2lapsi/ poika/ 4230g/ 55.5cm/ pipo35.5/ alateitse , kesto noin 8h10min

5tikkiä ommeltu, kun vähän repes. On kuulemma yhtä kireetä kudosta, kun ensi synnytyäjäl. Muuten kaikki meni hyvin. Poika vietti yön keskolassa seurannassa, koska sai sellasen hengitys katkoksen. Lastenlääkäri halus yöks seurantaan keskiosan, mikä itsenikin mielestä parempi, niin sai tässä ite levätä eikä tarvi vahdata, että onko kaikki varmasti ok. Osastolle tullessa kurvattiin keskolan kautta ja sanoivat, että kaikki näyttää olevan hyvin. Verikokeita ottivat. 9lääkärin kierros ja sillon siis viisaampia :) <3

Onneksi Olkoon Heidi! :) Ihanata, sieltä hän sitten vain tuli. Tai noh, voiko sanoa, että vain? :D

Toivottavasti siellä kierroksella kaikki näyttää hyvältä ja jo ihan jöllikän kokonen poitsu on mamin kanssa terveenä. :)

Onnea, onnea ja vielä kerran onnea kaikille pienokaisen syliin saaneille :love017
Lukiessani tätäkin ketjua jokaisen syntyneen kohdalla on tullut niin liikuttunut olo, et itkua on pitänyt tihrustaa. Sit kun oma on sylissä niin meen varmaan onnesta sekaisin, mut kukapa ei menis.

Onnea jälleen kaikille vauvaantuneille! :love017

Teitä on jo paljon! Ja paljon on vielä meitä odottaviakin jäljellä :p

Aika paljon 7.9. syntyneitä.:) Se oli meiän la, mut tuliki sit viikon aiemmin! Onnea taas kaikille tasapuolisesti!

Takaisin