Syntyneet syysvauvat

Ee

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Tästä lähtee:
2.8 rv 33+3
tyttö 2400g 47cm pipo 32cm
alatiesynnytys naistenklinikalla
Epiduraali+ilokaasu
Kesto 21 tuntia (8 minuutin ponnistus)
2 pientä tikkiä, eli pikkunirhama vaan tuli.
Jarrutettiin 2 satsilla supistuksen estäjää, kerittiin saada kortisonitkin 2 annosta :)
Tyttö voi hyvin ja on tosi reipas, hengittää ihan itse ja on jo syönyt 2 kertaa pullosta :Heartred muuten vielä nenämahaletkulla maitoa ja lisukkeita kanyylilla.

...jos supistelee kipeesti ja säännöllisesti, soittakaa synnärille HETI eikä "kunhan teen vielä tämän ni sit soitan... Jos ne vielä loppuiskin..."


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Onnea kovasti Eevei ja koko teidän perhe! :love017
Ihanaa että pieni tyttö voi hyvin! :)
 
Väsynyt mutta tosi onnellinen, kun kaikki on menny niin hyvin.

Maidon lypsäminen on kyllä tosi rankkaa, ku pitää ite sitä houkutella ku ei vauva ole imemässä. Yhden lääkeruiskun (1ml) täyteen saaminen vei tänä aamuna yli tunnin ja oon ihan poikki ja hirveä hiki tuli. Onneks tää mun ennenaikainen maito on supertavaraa, ku kroppa osaa antaa oikeanlaista :') uskomaton naiseus!


Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app
 
Voi hyvänen aika! Onnea paljon koko perheelle! Uskomatonta että ensimmäinen meistä on jo saanut pikkuisen syliinsä :) Kaikkea hyvää sinne teille!
 
Sylintäydeltä onnea Eevei!!!! :)
Kuulostipa tutulta - meidän esikoinen syntyi naistenklinikalla suunnilleen samoissa mitoissa :)
Vinkki! Hae juvanmalmilta vuokrattava rintapumppu
http://www.rintapumppu.fi/5
Samaa mallia joka sairaalassa, saat maidon noustua pumpattua molemmat rinnat nopeasti!!
Nimimerkillä - heräsin viisi viikkoa joka yö kahdesti pumppaamaan herätyskellon voimalla..
Vuokra oli kohtuullinen verrattuna vastaavan ostamiseen!!!
 
Voiihana Eevei!
Mä oon ihan kyyneleet silmissä täällä niin et ei meinaa nähdä kirjottaa :)
Onnea tosi paljon!
 
Hurrrrjan paljon onnea! Hui, tuntuupa kummalta että nämä pienokaiset voi tosiaan tulla jo maailmaan ihan koska vaan... :Heartred
 
Lämpimät ja isot onnittelut täältäkin Eevei! :) :Heartred
Tääläkin jo kovasti odotellaan, josko poika jo tulostaan ilmoittelis :wink
 
Kyyneleet silmissä täälläkin, ihankuin joku tuttava olis synnyttänyt! Onnea, ja ennenkaikkea ihana kuulla et kaikki hyvin ❤
 
Hassua muuten Eevei kun toivoit näkeväsi pikkuisen vielä viikon 36 ultrassa :-) Ja nyt hän on siinä ihan livenä pällisteltävänä. Aika kivaa. Kannattaa näköjään ottaa ihan tosissaan noi "harjoitus"supparit. Voi näköjään olla ihan tosi kyseessä. Itsekkin olen sellainen odottelija kaikkien kipujen kanssa, että katson useamman päivän mihin suuntaan etenee ennen kuin hakeudun lääkäriin.

Mulla on kanssa jotenkin ollut koko ajan sellainen tunne, että mahtaako pysyä kuinka kauan. Kesäkuussa ja arvelin että viimeistään elokuussa syntyy. Saa nyt nähdä miten käy.
 
Paljon onnea!!! Mul revähti silmät auki jo ku näin t'n ketjun, et mitä ihmettä, onko joku, kuka??! Ja sit se olit viel sä, "aktiivikirjoittelija"! Voi hyvänen aika! :)
 
Voi mikä yllätys!! :D Ihanaa et kaikki on hyvin ja synnytys kuulostaa sujuneen kivasti. Onnea vaan kovasti teille :) Olen ihan äimistyneenä täällä. Vielä ku itellä on samat viikot, hui. :)
 
Takaisin
Top