..Syntyisi jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tsemppiä citrus, inshaAllah pikkuset päättää tulla ite. monesti ku tietää millo viimeistää käynnistys esim päivän ja ottaa rennost ni käynnistyy itestää just ennen sitä inshaAllah. minäki tänää päätin että relaan ku mikää muu ei taho akupainannan lisäks aiheuttaa suppareita ni alko tuleen supparei jonki verran. neiti tulee sit ku haluaa ja viimeistää 2vko kuluttua käynnistys inshaAllah.

Mä päätin koittaa tota siivoomista ja imuroidessa sainki akka kivasti supistuksia aikaseks mut loppuu kai ne heti ku mäki lopetan. :D jos vielä lattiat pesis. Jos senki jälkeen loppuu nii sit yritän ottaa rennosti. Tää uusien vauvojen tulva vaa saa mut nii malttamattomaks. Haluun sen omanki pikkuseni jo. :D

Ninjakirppu, vaikka mullaki viime yö meni kipeiden supistusten kans ja aamulla oli kaikkea muutako reipas olo niin sinnillä imuroin ja järjestelin kämppää. ;) nyt pitäis vielä mies saaha innostumaan siitä seksistä kun meillä ei oo omaa saunaa ja saunavuoro on vasta lauantaina :P ja silloin mies ei tietenkään oo kotona että vois kaikkia kolmea kokeilla yhtä aikaa!

Mä ajattelin tolle ukolle yrittää vähä ehdotella. En usko että sillä on mitää sitä vastaa ja sitte ku se on hoidettu ja ukko lähtee töihin nii mä pistän saunan lämpenee ja otan ooooooikein rennosti. :D ainaki yritän. :D enmastina eihän sitä tiiä vaikka kaks ässää riittäis. :D kannattaa koittaa!

Meillä oli sinä päivänä kun vedet meni, sauna seksi ja siivous! ;) ja myöhäisillalla tulikin sitten liruliruliru... ;)
Samana päivänä siskon kanssa puhuimme klo19 kuinka silloin isän kuolemasta tuli tasan 5vuotta. Että jos isä pilvenreunalla on hereillä, sillä olisi vielä viitisen tuntia aikaa vihjaista jotain.. Ja klo23 näin kävikin.
Nyt tarina ei kerro mikä taikatempuista tepsi vai tepsikö mikään ja vedet olis lähteny kummiski? ..Hmm..

Me on yritetty kolmea ässää ja sen lisäksi kaikkea muutakin, ei vaikutusta :angry7 Tänään oon tyytynyt röhnöttämään sohvalla ja kääntämään kylkeä laiskasti. Ei jaksa sykkiä kokoajan, varsinkin kun liikkuminen tekee kipeää. RV 40+4.

Juu kyllä täälläki on kaikki ässät ollu kovassa käytössä aikasemminki mut jos nytte olis paikat valmiita ja noi ässät herättäis tän kropanki siihen että heeeei katoskatos jotai vois alkaa tapahtuu. :D

Tänään 40+0 ja kaikki konstit kokeiltu. Tyyppi on ollut kiinni jo monta viikkoa ja kipeitäkin supistuksia tullut päivittäin. Tänään kuitenkin on löytynyt yllättävä kärsivällisyys ja maltti! Nyt oikeastaan olen päässyt siihen fiilikseen, että vauva tulee kun haluaa, ja siihen asti mulla on mahdollista keskittyä muihin juttuihin, kuten olla rakentamassa kotia myös vauvalle! <3

juu no minä yritän saada ukon osallistuun projektiin s:llä ja a:lla eli saa luvan tehä yhteistyötä myös akupainannan puolella... mä oon päättän et yritän vaa rentoutua mahollisimman paljo mulla ku ei rehkiminen tee mitää näköjään ei sillo se suursiivous aiheuttan mitää. no kuokkimista en ol kokeillu vielä.

Voi kun ensi viikolla olisi hyvää aikaa synnyttää! Mun 4 v menee viikoksi mummolaan hoitoon että mä saan ladata akkujani. Mut jotenkin tunnen et se on todellakin vaan toiveajattelua ja ihan liian helppoa että näin kävisi :rolleyes: supistuksia on joo välillä mut ei lähellekään sellaisia kun pitäisi olla et lähtis syntymään ja toisekseen vauva on edelleen poikittain tai pt ja hyvin kaukana sieltä lantiosta missä sen jo kuuluisi olla kiinnittyneenä o_O eli turhaan tässä haaveilen helposta ratkaisusta o_O
Niin ja täälläkin kokeiltu 3 ässää eikä tunnu missään, imurointi teki vähän jotain pientä supistelua ja nippailua alakerrassa, mut taitaa olla ihan liian varhaista vielä. ..
No 15 pvä äitipolille uutta kääntöyritystä tekemään ja ehkä mahdollisesti käynnistävät sillä viikolla, jännää!

Muokattu viimeksi:
Varmaan täälläkin ton mini me:n mielestä turhan aikasta. Imurointi aiheutti supistuksia, seksin jälkeen oli vaan vatta pinkeenä ja nytte saunan jälkeen tuntuu että kaikki loppu. :D eipä nää oo ennenkää toiminu mut olis voinu. Laskettuun nyt ei enää olis kovin kauan mut jos viikon päästä koittais uudestaan. Sillo olis laskettuki ohitettu jo komiasti. :)

ilta ja yö meni supparien seurassa mut eipä tilanne ol muuttun, yhtenä kappaleena. no eka s otettii tänää taas käyttöön ja nyt sit toivon et paikat alkas olla valmiit. hiukka väsy ni haluis vihdoin synnyttää että saa yöllä mahollisest ees pari tuntia nukkuakin. jos neidin rytmi ois se mikä nyt ni tää nukkuu illasta aamuun siin vaihees inshaAllah.

Täällä myöskin yhessä koossa edelleen. Tyyppi on viimeaikoina aloittanut ihan tajuttoman hulabaloon yöaikaan, potkii ja muljaa minkä jaksaa. Voin sanoa että näillä viikoilla tuntuu aika ilkeeltä ku tollanen vähän isompi toukka möyrii mahassa (RV 40+5). Eikö liikkeiden pitäisi vaimentua/vähentyä loppuunpäin mentäessä :rolleyes:

i-p juu se voi tuntua aika ilkiältä kyllä, mulla neiti nukkuu yöt paitsi sillo ku on supparei ja voi elämä sitä oloa ku ei saa hengitettyä kunnolla, neiti alkaa meuhkaa, vatsa pinkeenä.

Takaisin