..Syntyisi jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siitzu- Sulla on jännät paikat meneillään. Toivotaan että pian olisi tullakseen kun noinkin paljon jo edennyt!!! Voimia koitokseen.

Täälläkin supistellut tänään jo aika kovastikin. Koko päivän. Vauvan pää on ollut kiinnittyneenä viikon verran ja nyt ois viikko vielä laskettuun. Tänään ollut kyllä sellainen olo, että vauva saattaa tulla hyvinkin ennen laskettua aikaa. Mullakaan ei kanavaa oo ollu jäljellä 35rv lähtien ja siitä asti ollut 2cm auki. En silti elättele liikaa toiveita. Esikoiselta olin auki 2,5cm ja kanava hävinnyt viikolta 33 lähtien ja syntyi kuitenkin 40+1. :)

mä jo ehin elätellä toiveita että pääsis tänää lähtee sairaalaa mutta ei ainakaa vielä, yöllä oli kunnolla kivulias suppari ni olin et jes alkaako tapahtuu ni sit lopahti siihen. sais kyl alkaa pikkuhiljaa tapahtua. mun pitäs käydä sairaalas tarkastuksessa ku lähete on mut jostai mystisestä syystä mua vaa ei ol vieläkää viety sinne enkä tiä onko lähete enää voimassa vai oliko se vaa viime viikon. tässä maassa ku on eri käytännöt ku suomessa. nyt ku kaikki alkaa hiljallee olla valmiina ni oisin enemmän ku valmis synnyttään.

Mulla loppui kans supistukset kuin seinään. Kolme tuntia viime yönä valvoin niiden takia ja laskin 5-12 min. välein tuli, osa kivuliaita ja osa taas ei. Sitten ne vaimentui ja päätin mennä nukkumaan. Ja vielä yhtenä kappaleena ollaan :) Tänään on neuvolakin, mutta eipä siellä mitään uutta kerrottavaa varmaan tule.

siitzu kropassa on sellaset pisteet mitkä voi edesauttaa joten niitä varmaa tarkotti. akupunktiota ja vyöhyketerapiaa on jotku käyttän saamaa synnytyksen käyntii jos paikat on valmiit jo sille.

minä oon huomannu et jos on välil onnistun rentoutuu kunnolla et kroppa iha rento ni supparei tulee...mulla se että tekee sitä sun tätä ei tee mitää. saapi nähä saako ukko tänää kasaan rahat että pääsis tarkastukseen, epäilen suuresti mut ois kiva tietää tilanne. huomenna ois 37+0 inshaAllah.

uskon että jännittää. pääsispä iteki hoidattaa ittesä jonnekin mut ei onnistu, pitäs kysästä ukolta ku se osaa hieroa jne ku sillä oli euroopas aikoinaa kiinalainen opettaja et josko se tietäs mitkä pisteet on sellaset mitkä edesauttaa...mikäli aika on kypsä.

Täälläkin heräiltiin yöllä supistuksiin, jotka lopahti. Tänään neuvolassa sitten vauvan sydänäänet heitteli, et mentiin polille käyrille ja lääkärin tutkimuksiin. Vauvalla kuitenkin kaikki ok. <3 kohdunsuu oli edenny viimeisestä.. Nyt oltiin 3-4cm auki. Et jotain tapahtunu. :)

Netistä löytyy nuo vyöhyketerapia pisteet ja synnytyspisteet, ku googlaa. :) en kyllä usko, että niistä on hyötyä, jos ei aika oo kypsä..

juu no mulla alko tuossa joitai tuntei sit jatkuvat poltot ja menkkakrampit alaseläs ja alavatsal sekä reisissä. ollu iha suppareitaki lisäks siihen. kävin vaa siivoomas ajotien langon jäljiltä ettei vuokranantaja ala valittaa.

en ol tositoimissa viel, kivut helpotti yön aikana mut vieläki tuntuu lievänä...pitäs mennä tarkastukseen. ukko kinuaa et pitää laittaa injektio...

täällä käyty sykeseurannas, neidillä kaikki hyvin, maanantaina uudestaan. eilinen lääkäri lupas käynnistyksen mun lääkityksen takia mut tänää lääkäri taas sano et käynnistysaika annetaan 41+3. no kerroin lääkityksestä ni oli et laittele loppuun asti se synnytys ku kestää 12-13h ni minä vastasin että tuo lääkehä pitää lopettaa 24h ennen synnytystä ni eipä se mitenkää reagoinu, mä jo viime vuonna huusin samalle lääkärille keskenmenon kohalla naama punasena joten en oottanukaa muuta. inshaAllah maanantaina on eilinen lääkäri paikalla ni saan juteltua sen kans.
no päätinpä kokeilla akupainantaa ku löysin netistä akupainantaohjeita joita voi käyttää ku LA lähellä tai synnytys ei edisty kunnolla. ainaki alko tuleen suppareita joten taitaapi toimia mut sit ku lopetin ni joku aika myöhemmin loppu. pitää näköjää vähä useammin tehä sitä jos vaikka alkas tulla muutoksia ni pääsis asiois eteepäin.

Takaisin