..Syntyisi jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Citrukselle peukut täältäkin, nyt ei mene sitten enää mahdottoman kauaa! :Heartbigred

Mun äiti oli meillä nyt muutaman päivän kylässä, ja lähti tänään viikoksi sitten Ruotsiin sukulaisiin. Äidin on tarkoitus tulla hoitamaan Elliä sitten kun on synnytyksen aika, joten jos nyt oikein manaa, niin Elmiina varmaan syntyy seuraavan viikon aikana, että joudutaan miettimään tuo hoitokuvio ihan uusiksi... :eek:

tsemppiä citrus synnytykseen, kohta on pikkuset sylissä inshaAllah... :)

puapru inshaAllah elmiina suostuu tekeen yhteistyötä ja pysyy yksiössään kunnes äitisi on takas. meilläki meni sillai et minä ku toivoin että syntyis ku ukon porukat muualla ni ei tietenkää, nyt ku takas jo ni saapi nähä millo neiti päättää tulla.

Kyl tässä alkaa todella toivoa että syntyis jo, kun on yhtä valvomista, käsien puutumista kipeiksi asti, millon mitäkin vaivaa... todella rasittavaa odottamista ainakin tämä loppuaika. o_O Yksikin tuttu joka tulee sanomaan että " nuku nyt kun voit" niin varmaan hujautan jo vasemmalla koukulla, paskat tässä mitään nukkua voi, hermot menee! " Kyllä se sitten tulee kun on valmis" no aijaa #¤%¤#%, ihanko totta... en tiennyt vaan luulin, että mussa on joku nappi mitä painamalla se synnytys käynnistyy! :mad:

Mä oon niin kyllästynyt tähän isoon mahaan! Kun mitään ei voi tehdä enää kunnolla! Yleensä rakastan kaikkea siivomista ja paikkojen järjestelyä ja nyt ei voi tehdä mitään ja avuttomana saa katsella kun muu perhe tuhoaa MUN kodin ja sisustuksen!:mad::wink
Mua jo ihan hirvittää miltä tää kämppä tulee näyttämään kun olen synnärillä! Viime kerralla kun kotiuduin sain ekana käydä ruokakaupassa ja seuraavaksi imuroida, kun mies ei vaan ollu tajunnut kun en ollut sanonu mitään:mad: no nyt oon viikonlopun yksi kun lähtevät muu perhe maalle ja mä saan rauhassa siivota tän läävän ja toivottavasti pääsen sen jälkeen masusta eroon ! Meinaa pinna vähän kiristyä näin loppua kohden :grin

täälläki alkaa pikkuhiljaa hermot mennä mut lähinnä koska ei saa nukuttua yöllä oikeastaa ollenkaa ja näin ollu jo ties kuinka kauan. pitää vaa odottaa kulema kärsivällisesti millo neiti päättää itse tulla, tänää eivät nähneet perusteita käynnistää.

Mä meinasin Gatusa tossa äsken, että sinä olet varmaan synnyttämässä, kun on ole ainakaan rekisteröinyt että olisit kirjoitellut.. Vaan ei osunut kohdalle vielä!

puapru totesin neidille et huomen äiti haluu herkutella ja kattoa tuntemattoman sotilaan netistä, saas nähä mitä neiti tuumaa, pysyykö sisällä vai päättääkö kiusallaaki puhkasta kalvot ja tulla maailmaan.

Mie oon vauvalle ehottanu että jos hän syntyis huomenna, mutta jouduinki sitä pyyntöä perumaan ko meillä onki huomenna saunavuoro ja haluaisin kovasti saunomaan :D mietin samaa Gatusa että nyt vauva varmaan alkaa syntyyn just huomenna ko haluaisin saunaan.

Edit: vaikka rehellisesti sanottuna ennemmin lähtisin synnyttään ko sinne saunavuorolle. ;)

enmastina saas nähä miten käy. mulla vaa alavatsakivut jatkuu ja ärsytys katossaan melkei joka asiassa tällä hetkellä. sais ees nukuttua ni kestäski paremmin odotuksen.

Meille tämä viikonloppu olisi tosi huono synnytykselle. Kuten jo aikaisemmin kerroin, on esikoista hoitamaan tulossa oleva mummi ruotsissa ensi viikkoon, eli sen puoleen ei oikein hyvä. Lisäksi isot tytöt on meillä myös tämän viikonlopun, eli lisää lapsenhoitohuolta tiedossa jos lähtö tulisi.... Mutta ei taida olla toiveissakaan moinen, mä taidan suosiolla odotella sinne loppiaiseen, sitten alkaa olla ne viimeiset hetket käsillä. :eek:

Tottahan tässä jo malttamattomana odottaa ja toivoo, ettei tartteis ihan sinne 42 viikolla asti odotella, mutta edelleen taidan siihen asennoitua, niin ei tule tuo odottaminen ihan niin pitkäksi..

puapru minäki hiljallee oon asennoitun et neiti tulee samoihi aikoihi ku esikko joka synty 41+0. menee pyhiks sitten, alhamdulillah täällä ei vietetä joulua ni ei ol mitää hätää sen puolesta mut varjele Eid ja Ramadan ni sillo oot ongelmissa.

Loppiaiseen minäkin aluksi varauduin, onkin sit mukava yllätys jos se tuleekin aiemmin :)
Reilu viikko vielä ja meen sinne äippäpolille kuuntelee tuomio et mitenkäs tämä väärinpäin oleva neiti hoidetaan ulos tuolta:) mulla ei ole minkäälaisia tuntemuksia siitä että synnytys ois lähellä,joten jos ne ei tätä silloin käynnistä niin saletisti synnytän loppiaisena!

Mä voisin tänään vaikka synttäripäiväni kunniaksi lähteä laitokselle.... :)

Aamuyöstä olikin jo hilkulla, etten lähtenyt näytille. En tosin sen takia, että synnytys jotenkin olisi alkamassa, vaan siksi, että en oikein tuntenut liikkeitä. Siinä tunnin verran sitten kuulostelin ja jokunen liike tuli, isäntä kun lähti töihin, nukahdin. Pientä liikettä tuntunut nyt aamupäivällä, mutta jotenkin normaaliin verrattuna aika hiljaista on... Täytyy katsoa ja seurata, tarviiko oikeasti lähteä käymään käyrillä tänään vielä..

Mulla oli laskettu aika 7. päivä :( vielä yhessä kasassa ja alkaa pää hajoilemaan :D Kuopusta tässä odottelen ja kivut on mitä hirveimmät, sisätutkimuksissa ei oo ollut juurikaan edistystä, painoarvio käynnillä (34+) sormelle auki ja kanavaa 2,5cm ja viime perjantaina kävin synnärillä symfyysi kipujen takia, joihin ei panadolit auta, edelleen sormelle auki ja kanavaa 2cm. kolmeen viikkoon en oo saanut nukutuksi kipujen takia ja käskivät vain syödä panadolia vaikka ei auta, ihme touhua, alkaa v*tuttaa oikeesti kun lukee muiden kokemuksia, toisilla käynnistetty 39+0 samojen kipujen takia ja kun ei ollut nukkunut 2 yöhön, olen todella kateellinen :D Aika rankaks menee kun esikoinen on kuin riihestä repästy, ukko oli kipeenä ja minä hyvä kun voin ees kävellä ^^

Niin ja Kivuttomia supistuksia tulee ja menee pitkin päivää, välillä jopa säännöllisesti

heku inshaAllah et joudu odotteleen hirveen kauaa enää.

täällä sain kuulla että ku he laskevat kiekon perusteella lasketun ni se ois huomen, jos ei neiti ulkoista itteää ens viikkoon mennessä ni käynnistävät lääkkeillä ku alkaa rv 41 inshaAllah joten viikko maksimissaa odottelua. mun kiertoha ei tod ol 28 mut eipä haittaa, ainakaa ei tartte viikkotolkulla ootella enää inshaAllah.

Takaisin