..Syntyisi jo!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mimael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kohtuullisen hiljaista ollut kyllä tämän päivää, vaikka kyllä mä jotain liikkeitä kuitenkin olen bongannut. Pitänee isännän kanssa jutella, mitä mieltä se on, että soitanko sinne sv:lle vai en..
Muuten ei kyllä siis ole mitään synnytystuntemuksia, sen enempää kuin ennenkään, eli tuskin tämä mulle nyt lahjaksi kuitenkaan tulee... Isäntä oli kuitenkin aamulla minua muistanut tällaisilla. <3

003.JPG

Uuulalaaa. Nyt alkaa jännittään. Koko päivän supistellu kipeästi ja verensekasta limaa on irronnu parikin kertaa oikein kunnon supistusten jälkeen. Toosa on aivan saakelin kipeä, menkkajomotus on melko rajua ja väsymys valtava! Viimisen 1,5 tunnin aikana suppareita tullu noin vartin välein joten täytyy toivoa ettei ne lopaha nytte. Täällä siis mennään rv 39+3 ja aivan valmiita tositoimiin! :P

3 S kokeiltu. tein jopa kahta samaan aikaan, siivosin saunaa. Eilen laitoin kunnon tanssipopitus musaa soimaa ja epämääräsesti hilluin ja ketkuttelin. Ainoa mitä aikaan sain oli kipeämmät nivuset ja flunssa :sad001

Nenä ihan tukossa, sormiin koskee ja kurkku on kipee, mutta ei ole onneksi kuumetta.
Ei tuo pikkanen taija ulos haluta. Se on varmaan niin, että olen sairaalassa jouluna, LA 21.12 EEEIIII!!

Mulla ihan samat fiilikset, noora92! Meillä LA 20. päivä ja oon ihan varma, että joulu ollaan sairaalassa ja se on kaikista vaihtoehdoista vähiten mieleen. Mitään pieniäkään merkkejä ei ole ollut, että synnytys ois yhtään lähempänä kuin esimerkiks kuukausi sitten :confused:Muuten vauva saa viipyä masussa niin kauan kun haluaa, mutta joulua en haluais sairaalassa viettää. Vaikka veikkaan, että sillä hetkellä, kun saan oman pienen syliin, mulle on aivan sama onko joulu vai juhannus :p Silti vaan täytyy tästäkin näköjään stressiä ottaa!

Mulla on laskettuaika 22.12. ja oon koko ajan varautunut siihen, että yli menee niin paljon kuin vaan on mahdollista. Eli "pahimmillaan" enää 26päivää! Iloinen yllätys vaan, jos aiemmin syntyy. :)

Täälläkin ilmoittautuu yksi, joka ei haluaisi olla just jouluna sairaalassa. LA 20.12 ja ei kyllä ole vielä mitään isompia tuntemuksia olllut, että pikkuinen olisi tulossa. Neuvolassa viimeksi sanotiin, että pää melkein kokonaan kiinnittynyt, että jotain sentäs on tapahtanut. Ensi viikolla 17.12 on aika äitiyspolille, jossa lääkäri päättää aletaanko käynnistelemään vai odotellaanko vielä. Verenpaineet pysyneet lääkityksellä ihan hyvinä, joten ei varmaan sillä tavalla syytä käynnistellä mutta taas toisaalta LA on jo ihan pian muutenkin. Jänskättää, että miten tässä käy. :eek:

Täällä on la ylitetty jo reilu viikko sitten. Ylihuomenna on yliaikaiskontrolli, jossa katsotaan onko syytä jo jäädä käynnistykseen. Alkaa vähän jännittämään. Toivoisin mieluiten mahdollisimman luonnonmukaista synnytystä, mutta nyt alkaa jo vähän lisääntyvät riskit vauvan kohdalla painamaan vaakakupissa.

winnie hyvä että paineet pysyn kurissa, inshaAllah pikkunen tulis ite kuitenki :)

olento tsemppiä kontrolliin, mulla perjantaina sykeseuranta ja samalla pyydän kirjallisena sen päivän et millo käynnistetää, veikkaisin keskiviikkoa koska mä en halua todellakaan olla sairaalas opiskelijoiden armoilla viikonloppuna.

Täällä reilu pari tuntia oltu hereillä, supistetelee alle 10min välein, 30-60sek supistukset kestoltaan, väliajat kivuttomia. Enpä ole miestä viitsinyt herättää kun ei niin kovat kivut ole vielä kuitenkaan, että en pystyis olemaan tai tarviis vielä mihinkään lähteä.

Täällä on myös iltakymmenestä supistellu n. 10-15min välein. Ei tässä juurikaan oo tullu nukuttua koko yönä. Saa nähä onko täällä asukki täsmällinen ja lopettaa vuokrasopimuksen juuri sovittuna päivänä, tännää on siis la :)

40+4 joo, täällä ollaan varpaillaan nyt. Eilen aloin kellottamaan 6 aikaa illalla tuli 10 minuutin välein kivuttomia ja 22-23 välillä tuli sitten 5 minuutin välein, edelleen kivuttomia, menin jonku ajan päästä sitten nukkumaan ja ne harveni sitten, nukkuessa en huomannut mtn ja välillä kun heräsin kiristi vatsaa (kivuttomasti) 7 jälkeen aamulla tuli 3 melkoisen kipeää supistusta, mut loppuivat kun nousin ylös :/ äsken tuli taas jokseenkin epämukavan tuntoinen suppari, haluttais jo mennä synnärille, mutta kun viimeks kävin siellä käännyttivät kotia ja käskivät syödä panadolia ja takasin ei ole tulemista ennenkuin tulee kipeitä (siis oikeesti todella todella kipeitä) supistuksia tai vedet menee, vielä kuitenkin pystyi ajattelemaan niiden aikana joten varmaan käännyttäisivät pois jos menisin.. Tietenkin toivoa sopii koska ensi keskiviikoksi olis kontrolli aika, joten voihan se olla että alkaisivat toimimaan jos näillä menisin.. huoh :)

Nyt aamulla enmastina00 sinua ajattelinkin, että onkohan kaikki hyvin kun mitään ei ole kuulunut! Isoakin isommat onnittelut! :Heartbigred

Takaisin