Hannatuuli
Vauhtiin päässyt keskustelija
Heidi - mä olisin varmaan jo ollut kättärille matkalla noilla supistuksilla :) mutta teit selvästi oikean päätöksen. Vaavi on nyt paalupaikalla valmiiksi :)
Mamia - onpas rohkaisevaa kuulla tuollaista! Homma voi edetä lähes huomaamatta!! Mulle kans tuollaista tilanteen etenemistä!
Mamia - onpas rohkaisevaa kuulla tuollaista! Homma voi edetä lähes huomaamatta!! Mulle kans tuollaista tilanteen etenemistä!
Pitäisi nukkua etenkin kun viime yö jäi tosi huonoille unille. Arvatkaa nukuttaako. Väsyttää kyllä, päätä ja hartioita särkee ja on hiukan huono olo (oli jo illalla ennen valumisen alkamista). Ja arvatkaa onko helppo nukkua, kun valuu koko ajan ja side on aivan märkä vajaan tunnin välein... kannattaa muuten varata niitä kaappiin Reilusti tämän varalta. Supistukset eivät ole alkaneet. Soitin synnärille ja mukava kätilö ohjeisti, että aamupäivällä tarvitsee viimeistään tulla näytille, eli 12h sisällä. Sanoi, että uni olisi tarpeeseen, jos pystyn nukkumaan. Jos alkais ne supistukset, niin ei tarvis nukkua :O Olisi nyt edes alaselkä kipeä, mutta kun yläselkä on kipeä.
JOhan täällä rupee taas tapahtuu. Ihan häirinny, kun on ollu niin hiljasta synnytysten kohdalla.