Anna_, lahopäisyys kuulostaa tutulta. Kävin tänään hakemassa uuden ajokortin poliisilaitokselta (piiikkusen häiden jälkeen jäi viime tippaan, mutta ehinpä..), ja sillä reissulla tein ehkä törkeen käännöksen poliisiauton eteen, kun kääntelin päätä ku pulu ja mietin, että missähän se koko laitos on. Sitten vielä parkkeerasin eka väärin, ja lopulta täyttelin sitä lomakettakin aivan ku mielipuoli. En muistanu mitkä ajokorttiluokat mulla on jne. :D Kyllä se täti varmaan ihmetteli. Selittelin sillekin, että oon kato niin äippälomalla vaan.. Sen jälkeen vielä pyörin ku puolukka peessä, kun menin tankille äitin autolla, kun en tienny missä siinä on tankki enkä vaan saanu järkevöityä, että miten päin mun täytyy ajaa siihen tiskille! Uskomatonta..
Mullakin on vähän fiilis, että oonkohan tulossa kipeeksi. En ikinä nuku päikkäreitä, en edes nyt raskauden aikana, ja tänään nukuin 2 tuntia, kun väsytti ihan jäätävästi. Ja vieläki väsyttää. Silmät painaa ja vetistää, ja oon aivastellu tuon tuosta.
Ja vauva porautuu kyllä tuonne alas oikein urakalla, välillä tulee semmosia pistoksia/vihlontoja jne, että täytyy kipristyä kaksinkerroin. Ja selässä ja vasemmassa kankussa tuntunu jänniä supistuksia. Vähän niinkö menis tunnottomaksi, painais hermoon ja jalat alkais mennä alta.
Että tässäkö tätä vielä 2½-4½vkoa? :D