Synnytystuntemuksia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja emmu_ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heidi - mä olisin varmaan jo ollut kättärille matkalla noilla supistuksilla :) mutta teit selvästi oikean päätöksen. Vaavi on nyt paalupaikalla valmiiksi :)

Mamia - onpas rohkaisevaa kuulla tuollaista! Homma voi edetä lähes huomaamatta!! Mulle kans tuollaista tilanteen etenemistä!

Miksi kaikki tuntemukset häviää?! Tänään taas ollut jos jonkinlaista tuntemusta pitkin päivää mutta nytpä ne on kaikki loppu. Paitsi että vatsa suorittaa täystyhjennystä ja samalla närästää. Onpas naisellinen olo!

Lapsivedet valuvat.... :blob6 Pitäisi nukkua etenkin kun viime yö jäi tosi huonoille unille. Arvatkaa nukuttaako. Väsyttää kyllä, päätä ja hartioita särkee ja on hiukan huono olo (oli jo illalla ennen valumisen alkamista). Ja arvatkaa onko helppo nukkua, kun valuu koko ajan ja side on aivan märkä vajaan tunnin välein... kannattaa muuten varata niitä kaappiin Reilusti tämän varalta. Supistukset eivät ole alkaneet. Soitin synnärille ja mukava kätilö ohjeisti, että aamupäivällä tarvitsee viimeistään tulla näytille, eli 12h sisällä. Sanoi, että uni olisi tarpeeseen, jos pystyn nukkumaan. Jos alkais ne supistukset, niin ei tarvis nukkua :O Olisi nyt edes alaselkä kipeä, mutta kun yläselkä on kipeä.

No mutta, en minä valita, meille syntyy vauva :) Toivottavasti pikapuoliin myös kaikille teille muille sitä odotteleville. Tsemppiä kaikille!

Oi joi, tsemppiä elenna! :) toivon sulle paljon voimia koitokseen!

Täällä taas täysin oireeton hyvin nukuttu yö, rv 41+0, voitteko kuvitella?! Siis ei ainutta harkkasupistustakaan... Aamu aloitettu siis itkulla (klo 5.30 kun todellakin pitäis vielä nukkua...) ja stressillä. Toivon todella koko sydämeni pohjasta että kenenkään teistä muista ei tarttuisi miettiä tällaisia mitä mun päässä nyt pyörii. Tsemppiä meille kaikille! <3

Emmu_ma nyt tehokkaalle aamulenkille ? Mun tilaa auttoi ripeähkö kävely :) Niin ripeä kun tässä tilassa pystyy...

Kiitos tsempeistä! Suppareita ei ole kuulunut ainakaan tuossa makaillessa. Sain pari lyhyttä pätkää nukuttua, ehkä yht. 2h, vedenpaisumuksesta huolimatta. Hyvä sekin :) Nyt olisi aamupala vuorossa ja sitten pitää katsoa saisiko vielä levättyä vai olisikohan tässä parempi koittaa jumpata tai jotain, jos ne supistukset alkaisivat. 10 ja 11 välillä tarvii mennä sairaalalle.

Yöllä tuli outo tunne, että mitä jos kaikki vesi valuu pois ja maha häviää! Mutta onneksi se oli tallella kun tunnustelin :)

Oli muuten hyvä juttu, että tää synnytys alkoi nyt edistyä (varsinkin jos ne supistuksetkin alkaisivat). Kun eilen tosiaan kävin verikokeissa hepatoosin varalta ja ne arvot olivatkin hiukan koholla! En tiedä mitä ne olis tehneet, mutta varmaan käynnistelyä olis mietitty.

emmu_ma, kovasti tsemppiä...! Älähän vaivu epätoivoon, kyllä se vauva syntyy.

elennalle tsemppiä kovasti tulevaan :) Kitahan levätä kun voimia varmasti tulet tarvitsemaan :)
Eikö ne supistukset sieltä pian puske :) Itsekin täällä lisää oireita odotellessa :)

tsemppiä elennalle :) minulla on ihan samat fiilikset kun emmu_ma... eilen tehtiin K-18 jutut, kävin lenkillä ja saunassa ja join vielä vadelmalehtiteetä eikä tullut ainuttakaan supistusta... Pettymys on kova kun herää aamulla eikä ole ollut mitään oireita... Pitäis yritttää ottaa rennosti eikä miettiä niin paljon mut kun on niin kova halu päästä näkemään omaa pikkuista...

Jahas, jokohan Se on tänään menoa! Heräsin puol viiden aikaan supistuksiin ja niitä tullu kuudesta eteenpäin nyt noin 10min välein, mut sain hetken Viel sängyssä unesta kiinni kunnes tuli Sellanen voimakkaampi supistus ja lähin vessaan ja tuli pieni määrä verta pyyhkäistäessä.. Nyt sit ootellaan mihinkä Tää tästä kehittyy :)

Jeeee!!! :gen014 JOhan täällä rupee taas tapahtuu. Ihan häirinny, kun on ollu niin hiljasta synnytysten kohdalla.

TSEMPPIÄ kaikille tällä hetkellä todella lähellä oleville koitoksee <3

Kiitos tsempeistä ja toivottavasti tää etenis eikä loppuis kaikki tuntemukset :) kotona tässä rauhassa odotellen, sairaalakassia täydentäen ja meinasin seuraavaks suihkuun rentoutumaan vielä kun voi! Supistuksia tulee yhä mut ei oo kovia tai alle kymppiminsan välein. Hui, nyt mua sit alko vähä jännittää vaikka tätähän sitä on odotettu:happy090

Tänne kans supistuksia, kiitooos. Kohta lähdetään kuitenkin näytille. Ja jos tää vesiputous ei ollut lapsivettä, niin hyppään seinälle ;)

Kiva kun nyt on alkonu muilla tapahtumaan, vaikka täytyy myöntää että oon kade. Täälläkin kyllä on ollut edistymistä viime päivinä. Viime yönä tuli supistuksia koko yön. EI mitään hirveen kipeitä, mutta niin että niihin heräs ja sitte taas nukahti ja heräs jne. Nyt on taas rauhallisempaa. Aamulla vähän arvelutti, uskaltaako miestä päästää töihin, mutta onneksi se pääsee alle tunnissa kotiin!

Mulla rupes supisteleen, kun ne neuvolassa kaivo tota lapsen päätä, kun se on niin tuolla alhaalla ja kiinni, että joutu oikeesti kokeileen tonne luitten alle. No ei haittaa :D Sanoinkin neuvolassa, että mä oon nii henkisesti, psyykkisesti, kuin fyysisestikin jo valmis synnyttään.

Tänään lenkillä mietin tätä loppu raskauden oireilua ja tulin siihen tulokseen, että itse asiassa tosi hyvä juttu, että on ollu jo kolme näitä kovemman luokan suppari sessioita. Oon päässy niin henkisestikin valmistautuun tähän synnytykseen, että nyt on tosi levollinen mieli. Ja ihanaa kun mä pääsin tänne 39+ viikolle (mutta tonne 40+ en haluas, sen verran rupee olee kypsää kauraa tää homma)

Äh.. Puolenpäivän jälkeen ne supistukset sitte lieventyi ja enää tullu muutama tunnin aikana.. Ei oo totta, toivottavasti tää on vaa joku tauko väälillä eikä koko homma seisahdu! Rusehtavaa vuotoa tullut kuitenki joka vessakäynnillä pyyhkästäessä ja vatsan tyhjennyski koettu tässä aaamupäivän aikana.. Toivotaan et tää homma nyt jatkuis eikä tyssäis ihan kokonaan :/

Tsemppiä kaikille joilla synnytys jo hyvin lähellä!! Kohta teistä tulee Äiti! Voikun itekki jo haluais äidiksi! <3

Takaisin