Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

mulla ei vaan hermo kestä enää. Eilen illalla alkoi ihan yhtäkkiä karsee poltto alamahassa ja selässä ja tosi tosi tuskaset supistukset 10 min välein. Kestivät säännöllisesti reilun tunnin ja just kun olin ite sitä mieltä et lienee syytä lähtee synnärille ni mitä yllättäen tapahtuu: ne loppu ku seinään ja yön nukuin pissareissuja lukuunottamatta kun tukki. V*******ttaa ihan suunnattoman paljon. 
mulla ei vaan hermo kestä enää. Eilen illalla alkoi ihan yhtäkkiä karsee poltto alamahassa ja selässä ja tosi tosi tuskaset supistukset 10 min välein. Kestivät säännöllisesti reilun tunnin ja just kun olin ite sitä mieltä et lienee syytä lähtee synnärille ni mitä yllättäen tapahtuu: ne loppu ku seinään ja yön nukuin pissareissuja lukuunottamatta kun tukki. V*******ttaa ihan suunnattoman paljon. 

Olikos sulla vielä pitkä matkakii sinne synnärille? Alkaa pää olla jo nii laho, että jos ei ois hartioissa kiinni nii varmaan unohtasin sen jonnekkii pyörimään... 
Niinku kaveri tossa äsken puhelimessa lohduttavasti sano "kyllä se vauva sieltä vielä ulos tullee!" No shit Sherlock!
Tääl on aika pitkälle samantyyliset fiilikset, oon mielessäni perunu jo viimesimmät kolme neuvolaa mut niinpä sinne on vaan aina pitäny lyllertää.