Synnytystuntemuksia?

mohomaha Jee! Vihdoinkin! :) Kieltämättä aiheutti "pieniä" naurun pyrskähdyksiä toi sun teksti ku sitä luki..Siis ei muuten mut ne kirjotusvirheet.. :laughing002
 
täällä tänään ihan hirveä jomotus selässä ja niin kamalia suppareita jotka veti jalatkin ihan makarooniksi pari tuntia että itku tuli :/ onneksi ukko oli vapaapäivällä ni sain olla kuumassa suihkussa helpottamassa oloa kun se katto esikoista!
Nyt mun silmään näyttäis että vatsa olis taas vähän "tippunut" mutta pitänee laittaa kuvaa niin saan täältä puolueettoman mielipiteen...
 
Tsemiä laitokselle mohomaha! :) apua, vauva todella on siellä tällä viikolla. :) hui kun ihanaa!!

Vipa lääke heitetty huiviin.. :) Huomenna rv 35+0 :) hurraa!
Ampulli odottaa aamua pöydällä. Sen lääkäri vielä määräsi ja huomenna neuvolan täti sen pistää. Saa nähdä palaileeko supparit kun lääkitys lakkaa. Viikon päästä 36+1 on polilla painoarvio. Sitten ainakin taas tietää alakerran tapahtumat. :) Josko alkais taas tapahtua kun ei estellä... tuskin mutta jos sittenkin.. :D
 
Möhömaha, voimia koitokseen! :) Olet varmasti kaikkien ajatuksissa nyt.

Mulle alkanut tulla soittoja, että olenko jo synnyttänyt. Tästä loppuajasta voi tulla tosiaan pitkä jos nyt jo soitellaan. :D Keskiviikkona synnytystapa-lääkäri ja kiva kun saa tietää, mikä tilanne on eli onko syntymässä lähiaikoina. Haluaisin vielä matkustaa kavereita ja perhettä moikkaamaan, mutta en tahtoisi junassa alkaa synnyttämään. Perjantaina myös synnytyssairaalaan tutustuminen. Alkaa asiat realisoitumaan. :D
 
Voiko synnytys alkaa kivuttomilla supistuksilla tai voiko ne avata paikkoja? Itsellä ollut tänään todella tiuhaan kivuttomia supistuksia eli maha vaan kovettuu. Lisäksi hieman menkkamaista jomotusta. Ensikertalaisena kun sitä on niin tiedoton kaikesta...
 
Tsemppiä Mohomahalle täältäkin :)

Iinella. Mulla esikoinen syntyi niin että kokonainen päivä kivuttomia supistuksia ja seuraavana aamuyönä meni vedet ja sitten alko kivuliaat supistukset. Että minusta ainakin voi =D

Täällä tänään aloiteltu rästisiivouksia: portaat jynssätty, kaikki ovet, vetimet, katkasijat jne pesty ja ikkuna1/14 pesty. Tuloksena yksi supistus =D. Huomenna lääkärineuvola JEEE. Nyt mennään 36+5.
 
Möhis mahtavaa! Onnea koitokseen! Ja tämän kaiken tuskan keskellä sain mahtavat naurut reippaasta tekstistäsi. :) Tarttis varmaan osata nauraa tälle omallekin tilanteelleen. :)

Suhwi, kiitos tsempeistä! Joo muakaan ei oikein enää lohduta ne vauva tulee kun se on valmis tai kaikki vauvat ne on ulos tulleet - kommentit!:gen026

Minttu, kyllä mä soisin sulle, että saisit poksahtaa ensin (kunhan mä saisin sit heti perässä). :smiley-bounce013
 
Jei! Täällä vihdoinkin oikeita, kipeitä supistuksia eilen illalla! :happy093 Oikein vähä säikäytti ku ei tosiaan oo ollu mitään kipuja aikasemmin, nii sit yhtäkkiä vornisti alamahaa ihan kunnolla.. :) Mut kyllä tuntu hyvälle! :) Tunnin aikana niitä tuli sit kaikkiaan 4, eli n.vartin välein ja ku aattelin seurailla tilannetta jonnekki puolen yön paikkeille ja sit alkaa kellottaa kestoa, nii supistukset loppu aika tarkalleen klo 23 ku alkovat klo 22.. :bounce Taitaa siis paremmin toimii se mitä Elennah, se sun kaveri sano, että ottaa rennosti ja unohtaa kaikki SSS-kikkailut.. :) :smiley-angelic001

Mitenkähän möhiksellä sujuu? :)

Entäs Minttu? :)
 
Iinella minun mielestä voi. Edellisen kerralla minulla ei ollut mitään kipeitä supistuksia vaan ainoastaan mahankovettumisia. Lapsivedet hulahti silti vaan yks aamuyö :)

Olin juhannuksena ihan innoissani kun bongasin limatulpan! :D En oo koskaan aikasemmin sellasta nähnyt. Lisäksi juhannuksena tuntu alhaalla sellasta vihlovaa tunnetta ja ajattelin sen tarkoittavan ehkä sitä että vauva työntää itseään alemmaks. Vai miltä se tuntuu? Liikkeet on myös olleet nyt hieman rauhallisempia tässä muutaman päivän. Neuvolassa tänään sanokin että aika alhaalla on mutta ei oo kiinnittynyt. Toivon että nämä merkit tarkoittaa sitä että ei mentäs kamalasti yli lasketunajan... :smiley-angelic006
 
Uiuiuiii, jänniä aikoja tosiaan edessä ilmeisesti suunnassa jos toisessa!!:) Tsemppiä erityisesti Möhikselle, joka kuitenkin taitaa olla lähinnä beben saamista maailmaan :)!
Meillä tänään Synnäritutustuminen, huih!
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Multa poistettiin se ballonki äsken ja tuomio on 3 cm auki ja koska shnnytyssalit on niin tyhjillään nii pääsen lounaan jälkeen sinne oksitosiinitipalle. Vauvan pää on vielä liian korkealla ja supistukset on rauhoittunut ja lääkäri sano ettei välttämättä synny vielä tänään mutta varmaankin viimeistään huomenna.
 
Me käytiin äsken neuvolassa ja ohjeeks saatiin et jos alkaa säännölliset supparit on ne sit kipeitä tai ei ni puolen tunnin jälkeen synnäriä kohti ja näytille sinne koska paikat voi olla vain kuin auki. Tosi oksettava olo on koko ajan ja vähän väliä maha kivikova mut muuten toistaiseksi ei muuta.
 
Tsemppiä mohomaha, tulee hyvä muksu kun olette huolella työstäneet häntä maailmaan. ;)

Minttu, tosi hyvin teillä porukka neuvolassa neuvoneet varman päälle. Meillä ei puhettakaan ollut moisesta, vaikka synnärille ei toki niin pitkää matkaa olekaan kuin teillä. Meillä reilut 30km. Ja on jotenkin itselläkin orpo olo kun ei tiedä paljonko supistukset on jo paikkoja availleet. Neitihän saattaa sitten "tosi tilanteessa" tulla vaikka minkämoisella syöksyllä ja me vaan täällä ooteltaisiin isovanhempia 60km päästä esikoisen vahdiksi.. Jep jep.

Eilen illalla oli taas tuskaa ja kävinkin nukkumaan supistuksissa (yleensä olen niitä hereillä vahdannut) ja panadoleissa. Olin niin väsynyt, että ajattelin, että pakko yrittää nukkua ennen synnytystä, että herään sitten niihin "megasupistuksiin". Blöh, kattia kanssa. Mies kysyikin aamulla, että mikä olo. Minä siihen totesin, että no eipä tässä mihinkään synnyttämään ainakaan lähdetä, että hauskaa työpäivää vaan. Supistukset olivat siis häipänneet jo ennen ekaa vessareissua ja vaikka kuinka on hullu paineentunne niin ei ne kalvot vaan poksahda! :) Kuulin tarinaa, jossa jollain oli vedet menneet töyssyssä pulkkamäessä. Pitäisiköhän tonne hemohelteeseen lähtee testaamaan?? Ainakin johonkin osastolle voisi päästä lepuuttelemaan hetkeksi. :laughing001:
 
Paksuna yhä. 7 tuntia olin synnytyssalissa tuloksetta ja sitten huomenna uusi suunnitelma made by päivän lääkäri. Ei tää halua ulos!
 
Takaisin
Top