Viimeksi mulla irtosi limatulppa iltapäivällä, ja seuraavana aamuna klo 5 meni vedet. Että semmonen 12h tulpan menon jälkeen vedet perään. Vedet meni 38+0 ja tyttö syntyi sillon 38+2, ja juuri ja juuri kun kello oli 00.01 =D. Toivottavasti tämä tulee samoihin aikoihin, eli reilun viikon päästä viimeistään. Silloin tyttö kuitenki oli melko pieni, 3150kg ja 47,5cm, aukkoa isonnettiin leikaten ja lisäksi repeämä, joten en kyllä yhtään isompaa kaveria halua edes yrittää ulos alakautta saada. Itsekin olen pienikokoinen.
Minttu mulla on aikalailla samanlaisia tuntemuksia, mutta ei tosin noin kovasti, joka paikassa tuntuu, ihan sama miten yrittää olla. Kipuja en kuitenkaan omista tee, mutta sellasta rasittavaa tunnetta.. joka vaihtuu asennon mukaan. Meillä matkaa kanssa sen vajaa 100km, ja kyllä se pyörii aina mielessä, että mitäs kun lähtö tulee ja yrittää siihen sitten miettiä koska auto starttaa.
Ai niin piti jo aikoja sitten kirjottaa kun useassa ketjussa näkyy olevan hb:t laskussa ja obsidanit käytössä. Tiputtakaa obsidanit pönttöön ja ostakaa nestemäinen iron vital. 20ml päivässä. Mulla nousi hb 107->126 viikossa. Sen jälkeen oon hörppässy sillon tällön ja ei oo enää alle 126 laskenu missään vaiheessa. Iron vital saa apteekin lisäksi useista tavallisista ruokakaupoista.