Synnytystuntemuksia?

Wuhuuu Naskamaska & leku, pidän niin peukkuja, että siellä alkaa viimein tapahtua:)!! Mä olen jo tyytynyt kohtalooni, et ensi viikolla tähän aikaan oon sit jo ekat cytotecit imassut ja poika viimein tulollaan :D täällä ei niin mitään merkkejä (paitsi että lantio on täynnä poikaa ja joka paikkaan sattuu), tulppahan lähti jo viime ke, et eipä enteillyt sekään mitään meikäläisen kohdalla :D Jään odottelemaan innolla teidän muiden uutisia!!:)
 
Ihanata ihanata, täälläkin viime yönä kituilin ensimmäiset kunnon supistukset!! Monta kertaa yössä heräsin niitten takia. Tänään 40+3 joten on niitä ekoja jo odoteltukin :) Tähän mennessä kun synnytystuntemuksia ei ole ollut minkäänmoisia. Ehkä kohta jo päästään hakemaan vaavia ♥
 
Täällä supistuksia tulee mutten jaksa kellottaa ennenkuni kipeitä ja selvästi tulevat.. välillä tnutuu koko ajan ja nyt semmosia 8-15min napakoita ja piiitkiä.. :) Vähä teki heikkoa pestä poitsun maitolasin roiskeita lattialta.. :D Äitin ajatukset kyllä liitelee ihan jossain muualla.. nini myös miehen kun päätti lähtiä töistä nyt kotiin. Mä siis lähden ainakin kävelylle katteleen tulisko iltaa kohti supistuksiin vauhtia.. :D :D
 
Voi hyvää päivää.. supparit on samanlaisia kun poitsulta joilla en olis lähteny synnäriä kohti vaikka tulikin 5min välein. Nyt vaan tunninkin ihan sellasta 8min väliä ja sitten pomppaakin 20min ja jne jne.. silti niitä koko ajan tulee. Selästä alkaa, vatsan puolelle ja paine tuntuu alaselässä.. Kovasti siis yrittelee ainakin. Tätä jatkunut about 13 lähtien.. Oon laittanut uuteen senkkiin vaavin vaatteet.. hyvää puuhaa kun huonekalu ostoksillekin piti vielä eksyä.. Jotenkin rauhallinen ja tyyni olo.. lapsia tästä unille ja katsotaan miksi yö menee.. peukut pystyssä!!! Vauva ollut tosi rauhallinen mutta muutamilla muljaisuilla aina välillä itsestään ilmoittanut.. ei vuotoa eikä muuten sitten mitään... saas nähdä.. ehkä kuitenkin tänä viikonloppuna? :wink
 
Naskamaska, ootko huomannut omalla kohdallasi asioita, joiden avulla saat noita supistusten väliä lyhennettyä? Olen kuullut, että oillakin auttaa lepo/rentoutuminen ja toisilla kävely. Mietin, että kun pääsisi itse kokemaan noita supistuksia että mitä tekisi. :)
 
Oon tehnyt tänään vähän molempia. Just illasta kävin kävelemässä pururadalla heti talon takaa kun sellainen lähtee ja supistuksien sijaan lantio tulessa ja vauva siellä jurnuutti. Oikein tuntui että tapahtuu vaikka aila lyllertämiseltä taisi näyttää.suppareita tullut nyt noin 13 asti ja välillä 5min ja 10-15min ja yhtäkkiä 30min. Tuloksena kuitenkin järkyttävä läjä limatulppaalisää sis niiin hyytelöistä että ihan tämmöstä en oo aikaisemmilta nähnyt. Aamulla oli vähä sellainen hytisevä läjä mutta löysempää.. olkaa hyvät erittelystä. :D

Vauva liikkuu ja lantioon/selkään ottaa oisko sit niin kiinni että se ottaa selkään asti...
Nyt sänkyyn kokeilemaan unta..
Suihkussa myäs kävin kun jonkun ohjeen kuullut että usein siellä rentoutuessa voimistuu tai lakkaa..
No ei täällä kummempaa vaikutusta... aika rauhallinen fiilis ja paljo tullut luettua ja katseltua lasten leikkejä terassilla.. nyt vois olöa meidän vaavin aika! :Heartred
 
Huomenta... joko leku tositoimissa?

Täällä sain illalla unen ja nukuin 3h sitten supistuksi ja polttelua ja valvoin ja pyörin kunnes aamusta torkahdin pari tuntia.
Hirveä menkkajomottelu nyt vatsalla ja selässä ja aika kipakka aamu ollut miehen kanssa. :wink :wink
Vessareissulla taas lisää tulppaa ja muutama veriviiru.. tästä se lähtee.. mummolassa ei varmaan nukuttu yhtään kun odotettu vahtisoittoa.. katotaam mitä tämä päivä ilta ja yö tuo tullessaan... ainakin nyt viimein tapahtuu. Nyt vrk limatulpan ekasta läjästä!
Niin ja aamupala oksetti ja vatsa toimii sangen tehokkaasti... :D
 
Naskamaska, aika hyvällä mallilla on asiat siellä! :) Iloitsen sinun puolestasi. Tosin voi olla hermot kireillä noiden toistuvien supistusten takia.
 
Jes Naskamaska! Kohta vauva ulkona (oon iteki yrittäny miettii, et maks viikko..). Oon niin raivoissani pikkukaverille, etten kyenny koko aamuna puhumaan muulle perheelle.. Limatulppaa tulee enemmän ja verisempää, eilenyöllä muutama kipee supistus, muttei muuta.. Tänään onneks isäni ja anoppi on tajunnu soitella: "joko on syntyny?" Grrrr... Ois varmaan pitäny vastata, et "joo, synty viikko sitte, mut unohdin ilmottaa kellekään! " :)
 
Vedib päikkärit ja supparit palasi 10min välein.. tässä nyt jonkun paro tuntia tullut ja veristä vuotoa.. aika kovia supistuksia muttatuntuu ettei vielä synnärille tohdi.. oon vaan lepäillyt ja juuro vähän söin notta jaksaa. :) eiköhän sitä tiedä kun pitää lähteä... "D meiltä onneksi synnärille vain 4min. :)
 
Soittelin joskus 17 synnärille kun niin veristä menoa. Kaikki ok jos ei valumalla tuu. Supparit pitää odottaa 10min välein tai jopa vähemmän. Nämä kuitenkin vaan voimistuu vaikkei väli lyhene. Noin 10lim jo pari tuntia mutta välillä pomppaa 13-16min. Suihkuun ja vähä kokeilen torkkia. Aika kovia jo, tänä yönä kuitenkin mentävä edes käymähän.. alkaa jo puuskutus supistaessa..

Jännittää!
 
Takaisin
Top