Synnytystä ennakoivia oireita

No mulla on alaselkä kans välil niin kipee et ainoo miten pystyy edes just ja just olee on kyljellään. Välillä jo ihan kävely on tosi vaikeeta.
 
Viime yönä ekaa kertaa mulla tais olla jotain oikeita supistuksia ja mulla menikin yöunet ku koko ajan ootin että koveneeko ne mut paskanmarjat :D Tänään on supistellu pitkin päivää mut ei mitenkään kipeesti et taitaa olla vaan niitä harkkasuppareita kele :D Ja tuo vauva ku koko ajan tunkee itteesä tuonne toiselle laidalle niin että mahaan sattuu. Miksei voi olla tasaisesti jokapuolella?
 
Ei hitto mitä punkemista tuo oikeesti tuolla pitää. Hirveetä myllerrystä. Ja koko ajan tuntuu vihlontaa, menkkajomoa, jotain supistelua ja hirmu tiuhaan. Mitäs tää tämmönen oikein on?
 
Voi kun täälläkin alkais tuntumaan jotain synnytykseen viittaavaa :D
Tällä hetkellä vaan vauva pyllyilee suurimmaksi ajaksi mahan vasemmalla puolella niin että välillä tekee oikein kipeää ja tuntuu, että repiää. Lievää kipua havaittavissa alapäässä, ja satunnaisia harkkasuppareita... tahtois jo tositoimiin vaikka reilu pari viikkoa pitäis vielä odottaa :p
 
Täällä taas kärsitään jumppapallolla. Kauhea paine alakerrassa, menkkajomoa selän ja mahan puolella, ja maha jatkuvaan ihan pinkeänä, mutta ei tunnu siltä että mihkään lähteä pitäis. Mä alan olla jo niin loppu näitten tuntemusten kanssa, tää lapsi ei vaan tule ulos. Paras yritys tuntuu olevan tuo peppu eellä mahanahasta..
 
Jotain kuitenkin jo tapahtuu! Onko teillä limatulppa irronnu, ootteko huomannut?
 
Kuukaus yli sitten irtos vähän, sehän uusiutuu siellä koko ajan.

Täällä on alkanu supistuksia tulee, sellasia jotka oikeesti tunnistaa supistuksiksi. Ainoo vaan, että on täysin kivuttomia ja kestää yhden hetken.
 
Mulla oli pari päivää ennen lapsiveden menoa melko säännöllisiä täysin kivuttomia harjoitussupistuksia puoli vuorokautta putkeen ja samoihin aikoihin koira rupes käyttäytymään kummallisesti, haistoi kai synnytyshormonit.
 
Kyllä! Vatsatauti! Ei voi olla todellista.. oksentanut en VIELÄ oo mutta pelkkää vettä tulee toisesta päästä taukoomatta. Huomenna olis ollut kokoarvio että ilmeisesti en sinne nyt sit mene. Ttu!
 
Tällä mammalla on tulppaa irtoillut hissuksiin viikkotolkulla (niin kuin joka raskaudessa). :rolleyes:
 
Valkovuoto mulla melko runsasta, niin ei oikeen tiiä onko irronnut vai ei :D voimia mahatautiin, inhottavaa! :sad001
 
Joo, eipä siitä vielä mitään tiedä, kun voi irrota jo niin aikasin!
 
Mulla on vissiin ph-tasapainot sekaisin alapäässä. Kiva ku mietin jo että pitäskö antaa olla ku bakteerivaginoosi aiheuttaa ennenaikaisia synnytyksiä :D
 
Muokattu viimeksi:
Kävin siel kättärillä kaikesta huolimatta,laitoin "tuloksia" tonne neuvola ja ultra kuulumisiin. Alkaa vähän jo helpottaa olo,ehkä siks kun ei oo mahassa enää mitään! Leivän uskalsin syödä ja tulin jopa äidille kyläilemään. Ehkä tämä taas tästä iloks muuttuu. Ihmeellinen se selkäkipu kun tosiaan katos ku pieru saharaan yön aikana :O
 
Mä oon ny käyny toisella terkalla, kun oma on lomalla. Tää on huomattavasti kokeneempi ja tuli itellekin heti varmempi olo kaikesta mitä puhuttiin. Kuvailin noita mun selkä särkyjä ja sano, että voi olla jonkin asteisia supistuksia. Ainakin ne mitkä tulee altomaisesti. Ku mullakaan ei särje koko ajan.
 
Plaah, mitään ei tapahdu! Joitain vihlontoja tulee sillon tällön, mutta that's it. Niin kovasti jo haluis nyytin syliin!
 
Limatulppaa irtosi eilen pitkin päivää, ei ole tapahtunut muuten raskauden aikana. Heti toiveet synnytyksen käynnistymisestä nousivat! Ikävä kyllä muuta ei sitte olekaan tapahtunut ):
 
Takaisin
Top