Synnytystä ennakoivia oireita

Jep, puolesta yöstä kuuteen supisteli, ja sai valvoa. Muttei ne säännöllistyneet. Oli tosi kipeitä, sai ihan käpertyä ja voivotella. Onneksi sain taas aamulla nukkua pitkään, väsyttää todella kovasti. Mieliala on jotenkin korkeammalla nyt, kun ajattelen että tuo oli jo niin rankkaa ettei tässä VOI ENÄÄ KAUAN MENNÄ!

Vauva liikkuu tosi vihaisesti, siitä lähtien kun pää jäi kiinni. Taitaa suututtaa kun ei saa enää myllätä mielin määrin. Musta tuntuu kuin koko ajan olisi housut pikkusen kosteana, mutta se on pissiä, hyh! Kun nyt muuten painaa vauvan pää ja kovasti!
 
Täällä kans supistukset härkkii, harvemmin kipeitä kyllä. Tätä oli edellisessäkin raskaudessa useampi viikko. Nyt on ollu helpompaa ehkä siksi kun oon pyrkiny rentoutumaan ja toisaalta kun on nuo lapset tuossa niin ei ehdi niin paljoa miettiä oloaan.

Mutta ois se kyllä helpompaa kun supistelut alkais kertalaakista ja päättyis vauvan syntymään. :/

Täällä oli myös pari päivää ihan vetistä vuotoa, onneksi loppui -ainakin toistaiseksi!

Yöllä välillä jomotellut mahaa tai selkää. Ja vatsa toimii aika liukkaasti koko ajan. Mitään tyhjennysilmiötä ei olla vielä kyllä nähty. Se varmaan enteilee jo jotain tullessaan, ainakin odottelen sitä.
 
Mulla o ihan samat olot ku sulla nakertaja! Tää o todella turhauttavaa kun on jo ollu monta krt supistusten kanssa lähdössä ja sit ne loppuu ku seinään :sad001 ja just se kans ku edellisten kans se o ollu kerrasta se lähtö...Huoh...
 
Jaahas.. Täällä sitä vieläki käynnistellään! Perjantaina alotettiin.. Muita oireita ei ole ku kovotussupistuksia ja limatulppaa tullu eilisestä asti.
 
Jokohan tänään tapahtuisi?! :) ..vatsa alko kramppaamaan ja suoli tyhjeni, samalla lens oksennus.. Supistuksia epäsäännöllisesti jotka ei oo kipeitä juurikaan. Tosi levoton olo.. pallomameli: toi se vasta varmaan turhauttavaa onkin, toivottavasti lähtee etenemään!
 
Nakertajan oireet kuulostaa varsin lupaavilta :)

Mites mun ku puristin nänniä niin tuli vähän kirkasta nestettä. Ei oo ennen mulla tullu :D
 
Joo, olihan ne taas tosi lupaavia noi merkit! Kolme tuntia ja siihen loppu kivut ja supistukset.. Mä en jaksa tätä enää! :sad001
 
Esimaitoa Mysterious, jee!! :D

Voi kurja, Nakertaja. I feel you. :sad001 mulla oli viime raskaudessa samaa turhankin paljon. Nyt ei oo (vielä) ollut kun oon panostanut mielen ja kohdun rentouttamiseen. Liika stressi voi ilmeisesti stimuloida vääriä hälytyksiä -ainakin omasta kokemuksestani toteaisin näin. Jaksuja!!♡ vielä meidänkin aika koittaa!!
 
Joo mäkin luin just eilen että stressihormonit vie voiton oksitosiini hormoneilta joten kannattaa koittaa olla ihan rentona hyvällä mielellä :) Ehkä helpommin sanottu kuin tehty :D
 
Viime aamuyöstä alkaen supisteli säännöllisen epäsäännöllisesti, ja iltapäivällä ilmaantui limatulppaa/verestävää vuotoa. Supistukset jatkuu edelleen, nyt jo öbaut 10-15min välein vähintään, muttei säännöllisesti vieläkään (mä oon tämmönen pitkän kaavan synnyttäjä...).

Tens on käytössä parhaillaan, loistovehje! Koitan sinnitellä kotona mahollisimman pitkään. Voi kunpa pian pääsisi sylittelemään pikkumurua ♡♡♡
 
Täällä eilis illan tiheät supistelut sitten hyytyi. Olisihan se pitänyt arvata. Mut eka kertaa ne oli nyt kipeitä ja niitä tuli paljon. Jospa enteilis jotain...

Rosalinalle peukut pystyyn ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin :)
 
Oon kyllä niin valmis saamaan vauvan jo syliin :D Mies tuntuu olevan kanssa, joka päivä kysyy MONTA kertaa että "Meinaanko tänään synnyttää" tai että "Meinaanko ensi yönä synnyttää".. eilen sitten ärähdin hänelle että ei tarvi koko ajan vaan mun kiusaksi kysyä, en mä mikään ennustaja ole.

Noh, ei se kiusallaan sitten ollutkaan kysellyt, odottaa vaan itsekin kovasti...♥ Anoppikin tokaisi muutama päivä sitten jo että mitä mä haudon tota vauvaa, synnyttäisin jo.. Onkin ihan hirveästi mun hallinnassa tuo vauvan tulon ajankohta :shifty:

Tänään vasta 38+6 tosiaan, minkähänlainen ärsyttävien vitsien ja kysymysten tulva tulee kun mennään yliaikaiseksi... Tai siis jos xD

Tuntuvampia supistuksia on ollut, ihan sellaisia mitkä herättää yöllä mutta ne sitten aina lopahtaa. Sellaisia kiusasupistuksia vaan :P
 
Tänään pakkasin kassin itselle ja vauvalle ja laittelin hoitopaikan nätiksi… Oli niin hassu olo kun en ollut mitään laitellut. Nyt on kahden päivän ajan tehty suursiivousta ja järkätty systeemit kuntoon, saunottu ja sitä kolmattakin ässää harrastettu… Josko nää enteilis tai sitten ei.
En kyllä vielä edes stressaa :D hassua sinällän, sitä vaan kuuntelee itseään, mutta jotenkin on olo ettei tämä ole vielä tulollaan :/ Eka syntyi tasan l.a., toka +3päivää, kolmas +15 päivää et ei voi siitäkään mitään päätellä. Tää on kyllä eka , joka on laskeutunut ja kiinnittynyt.. hmm… Outo on naisen mieli, jos osaisi tällä viimoisella kerralla olla rauhallinen ja antaa luonnon hoitaa koko homman silloin kun vauva ja aika on kypsiä. yeah, right… :smiley-bounce022

Kohta sitä voi alkaa miettiä yliaikapolia kun l.a. ens pe hujahtaa ohi:shifty:
 
Takaisin
Top