Synnytystä ennakoivia oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja satuvee
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mähän oon täälläkin kertonut, että mulla vauva on ollut koko raskausajan todella rauhallinen tapaus.. Mitään potkusarjoja tai iskuja ei ole ollut kertaakaan. Lähinnä myllerrystä, mutta sitäkin rauhakseen :) MUTTA NYT! Heti kun sektiopäivä päätettiin, niin on vauvalla ollut yötäpäivää megabileet käynnissä! Apua.. Vauva siis selkeesti tajuaa ottaa viime hetkistään kaiken ilon irti :D Supistanut ihan kiitettävästi myös... Hui!

Supistelee 24/7 epäsäännöllisesti, mutta kuitenkin niin usein, ettei saa nukuttua. Voi haukotus. Viimeksi tätä kesti noin viikon ennen tositoimia, katsotaan kuinka tällä kerralla käy. Ilmeisesti kohtu haluaa TAAS harjoitella. Mä olin vähän toivonut, että olisi noi viime kerran harjoittelut riittäneet :wink

Vähän samat tuntemukset. Täälä sitä istun jumppapallon päällä kun muuten niin paha olla. Vois käynnistyä niin pääsisi ens yönä nukkumaan... On tässä jo tammikuusta tullu välillä harkkarit niin vois tosissaan tulla eikä vaan sattua. (vielä kun toinen kyselee vieressä koko ajan että joko, nytkö supistelee? yms.) Onneks sain nukuttua parin tunnin päikkärit.:happy:

Jos ei tän päivän ikea-maraton käynnistä synnytystä, voin varmaan ihan rauhallisin mielin odotella pari viikkoa :D Rankkaa hommaa! Reissu kesti kaikkineen yli neljä tuntia (matkaa siis kymmenen minuuttia..), ja nyt makaan pedissä pohtien jomottaako alaselkää seisoskelun vai supistelun takia..

Tuskastuttaa!!! Nyt jos ei tuu yhtään kipeetä supistusta tai edes harjotuksia, niin alan epäilemään etten tunne kipua ollenkaan :D koko päivä ulkona hommissa!! Mies käänsi lapiolla maata ja minä rautaharavalla hajotin maaklimpit ja tasoitin pihan plus paimensin esikoista samalla :D vauva tuntuu olevan edelleen ylhäällä :( saunaan hetken kuluttu ja sitä ennen vois pompotella pallon päällä <3

En ole kärsimätön :D niin niin...

Mamia, pallolla pelkkä istuminen voi olla aikamoinen kokemus. Unohduin siihen istumaan kun oli parempi penkkinä kun sohva, olin puhelimella netissä. Siitä kun havahduin ja nousin ylös niin älytön paine tuntui ja vauva varmasti painui alaspäin.

Joo käytän myös pelkästään istumiseen ennemmin kun sohvaa :) sohvalla jotenkin hankala olla ja ylös ei meinaa päästä :D nyt saunottu ja saapi kaatua sänkyyn :) katsotaan josko levossa tapahtuis jotakin :)

Voi kunpa nää supistukset tulis nyt oikeen kunnollisiksi ja pääsis synnyttään mun kroppa on aivan naatti ja puhki tästä olosta.. Onneks mieliala on kohentunu.. :)

Tunnen itteni ihan höpöks kun jotenkin luulee et se synnytys lähtee etenemään samalla tavalla kun esikoisesta.. Eli joka aamu kun nousen odotan et kuuluu pulp,pulp ja lorahtaa.... :D

Täällä ämpäri sängyn vieressä yritän nukkua. Eilen ja tänään muuttoa vääntänyt ja nyt sitten oksettaa ja närästää kauhean väsymyksen ohella. Maha edelleen sekaisin ja satunnaisesti supistelee. Vielä sais pysyä sisällä pari viikkoa :/ katsotaan miten käy kun valkovuotokin vaan tuntuu lisääntyvän kokoajan. Tänään 36+4.

Kolme kivuliaampaa supistusta aamuyöstä ja selässä menkkamaista kipua niiden välilläkin. Meni ohi kun nousin viimein kiltisti ylös. Lieneekö vain uupumusta eilisestä...

Nauttikaa jotka saatte edes kolme supistusta :D tänne eksyi vaan kova alaselkä kipu eilisestä rehkimisestä :D
Ja aikas hassua... odotan kans että synnytys alkaa samalla lailla kun esikosta... vaikka voi vaikka alkaa vesien menolla :D

Viime yö oli rauhallinen, yhtään supistusta ei tullu :D Eilen päivän aikana tais tulla pari mut neki semmosii olankohtautuksella ohitettavia :D Valkovuodon määrä tuntuu vaan lisääntyneen. Ällöä. Tein eilen uroteon ja sheivasin jalkani! On sitten edes vähän säällisemmän näköiset koivet kun huomenna joutuu kuitenki oleen sääret paljaana ja kinttujaan levitteleen kun on se synnytystapa-arvio. Saa nähdä mikä on tilanne tuolla alakerrassa, olis mielenkiintoista tietää. Lisäksi odotan mielenkiinnolla tietoa siitä minkä kokoinen tyyppi suunnilleen on, elättelen koko ajan kauhukuvia siitä että se on ihan hirveen iso vaik oon syönyt 95% radi dieetin mukaisesti koko raskauden ajan sieltä jotain viikolta 14 alkaen. Oon vähän ahdistunut. Mun puolesta vois huomenna syntyäkin kun kerran siel tyksissä ollaan :D

Se on kyllä tosiaan tässä raskaudessa hauskaa, että ihminen rupee toivoon kipuilua tuntiessaan, että "noh, pahenis ny!", niinku loora88 sano :hilarious: Niin mäkin makustelen aina supistuksiani ja toivon, että tulispas lisää ja sattuispas nyt silleen oikein kunnolla, että tietäis niitten olevan niitä ihan oikeita supistuksia, jotka saattelee muksun pihalle :happy:

Minä myös odotan innolla niitä kipeitä suppareita! Viime yönä napakampi supistus herätti jopa viidesti pissille, ne kun tuntuu ihan kovalta pissahädältä. Klo 7:30 supistuksen jälkeen en saanut enää unta ja supparitkin loppu siihen. :( Tahtoo lisää ja kovempia!

Vielä yksi kipeä tuli kun menin takaisin nukkumaan, mutta sitten ei onneksi enää, ja nukuinkin melkein koko aamupäivän. Nyt on ihan hyvä olo. Kun eihän tämän nyt vielä tartte syntyä, jos vasta vaikka viikon päästä aikaisintaan :) Lutuinen mieheni sitten päätti puolestani, että minä en lähde tänään mihinkään, vaan hän hoitaa yksin kauppareissun :Heartred Ehkä vähän pyykkiä pesen ja alustavasti pakkailen sairaalakassia tänään, mutta eipä muuta. Ihana ilma näyttää kyllä ulkona olevan! Ehkä kuitenkin vielä liian viileä terassilla istumiseen..

Mä tosiaan odottelen sitä huomista lääkäriä, tietäis vähän et onko noist muutamista napakoista ollu mitää virkaa tuonne alakerran osastolle, ja sit osaa ehkä vähän arvioida et kuin nopeesti täältä lähtee ajeleen turkua kohti kun ne kunnon supistukset alkaa :D Et kuin kauan uskaltaa kotona kärvistellä :D

Mulla on supistellut tosi paljon, varsinkin iltaisin ja öisin.. Öisin tuntuneet kipeältäkin. Edellisyönä valvoin ämpäri sängyn vieressä, kun aina tuntui oksettavan, kun supistus tuli. Eilisen päivän olinkin ihan kuutamolla, kun yön olin valvonut. Nyt onneksi sain 10h unet ja olo on paljon parempi. Vähän jo harmitti, kun ajattelin öiden olevan jatkossa tuollaisia ja sitten synnärillä olen ihan zombina. Nyt vaan jumppapallolla istumista ja vadelmanlehtiteen juomista.. Ehkä se vauva on kohta tulossa. Tänään 39+3.

Takaisin