Synnytystä ennakoivia oireita

Mulla on kunnon oireet liki kadonnut,
Noita kevyitä suppareita nyt päivttäin tuntien ajan, mut ne on niitä höyhensarjalaisia.

Mies onkin alkanut vitasailemaan että tästä nykysestä tuleekin se yli 4 kilonen jötikkä ja meneekin yli aikaiseksi..
No on tää, ekana saa olla jalat ristissä ettei tulis ulos, sitko vauva saavuttaa sen 3 kilon painon ja täydet viikon niin oireeet katoo liki kokonaan ja muuttuu vaan ärstyyskeksi..

No jos se sitten synnytys alkais rytisten...
Viiko sitten käytiin rankka ilta ja yö läpi, ja seuraava päivä...
Jo viikko siitä siis aikaa.
 
Jaica mulla juurikin samoin. Eka saa olla varovasti ettei tulis ennen aikojaan ja nyt on e
Ennakoivatkin supistukset melkein loppu. Ärsyttävää juilimista ja painon tunnetta alapäätä kohti. Tuntuu ettei se tuu ollenkaan !
 
Mulla supisteli koko viime yön välillä kipeestikkin. Olisin jo niin valmis. Joka paikkaa särkee niin että meinaa itku tulla. Suolen totaalityhjennystä kolmas päivä putkeen menossa. 8.45 olis neuvola jos pääsen sinne lyllertämään. Harmittaa kun neuvolatäti ei täälä saa katsoa mikä tilanne tuola alaalla :/ pitää varmaan itkeä ja märistä että sais lääkärin paikalle :wink

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Onko jollain sitä streptokokki b ? Mulla on kuulemma ja pitäis ehtiä saada antibiootti parituntia ennen synnytystä
 
Ei oo henk koht kokemusta. Mutta ymmärsin, että laittavat synnärille saapuessa antibiootit kanyylin kautta suoraan suoneen.
 
Mulla oli toi strepto b ja tosiaan laittavat kanyylin kautta antibiootin 2-4h ennen synnytystä. Jos ei kerkee ni sitte seuraavat vauvaa vähä tarkemmin jos ilmenee oireita...
 
Mulla kun vielä penisiliini allergia... toivottavasti ehditään laittaa ab.. ei halua ottaa riskiä vaaville
 
Mulla tän päivän supistellu - ei kivuliaasti, mut välissä sentäs vähä tuntunu. Ja lapsi liikkuu koko ajan, siis ihan koko päivän pyöriny..
Ja on tainnu laskeutua tänään.. Vatsa tipahtanut, ja alhaalla vähän 'outoja' tuntemuksia..
36+2, ni ei kai ny viel mitää tapahdu, mut ehkä vähitellen.
 
Täällä taas pidätellään oksennusta ja mahaa vääntää niin kauheesti.. yök. Supistaa koko ajan enemmän tai vähemmän ja jatkuvasti tuntuu kuin olis puukko värkissä... millähän sitä sais näitä suppareita sen verta vahvistettua että alkas tapahtumaan :D eilisestä siivouksesta ei jääny käteen kun järkyttävät kivut. Nyt ei tarvi kävellä ollenkaan. Jee.
 
Maatuselle tsempit ! Vyöhyketerapiassa käyty ja nyt vasn odotellaan jos vaikka tapahtuis jotain !
 
Mulla tais tulla limatulppaa tänä aamuna, semmosta limasen kirkasta ja punasta vuotoa tuli ainaki kananmunan kokonen klöntti. Jotakin siis alkaa tapahtumaan varmaan :D Ei muuta ko oottellee et jotaki muuta tapahtuu, ei oo supistellu yhtään vielä tai mtn :D 39+2 :)
 
Samaa mieltä! Vois tulla nyt jotain oireita ees... Liitoskipuja vaan, muut oireet hävinny kui tuhka tuulen...
 
Täällä vaan supistaaaaaa.. oli ihan kiva huomata eilen et supparit piirty hyvin käyrälle, niin saavat ehkä jotain aikasekskin. Lääkäri taas sano että alemmas ei enää pääse ellei tule ulos :D
 
Noniin viime yönä alko lapsiveet tiputtellee ja aamulla lorahteli kun kävin vessassa, soitin sitten sairaalaa ja kun pää ei oo kiinnittyny vielä nii ohjeistivat tilaamaan ambulanssin ja tuleen sinne ja makuuasennossa olemaan nii tultii sit lanssilla tänne ja lapsivettähän se oli ja oli ihan vähän kohtu auennut. Ei oo supisteluja tullut vielä mut välillä tuntuu tuol alhaalla semmosta painetta nii ne voi olla jotain pikku suppareita. Nyt siis jään tänne ja ootellaan jos alkaa ittestää jotain tapahtuu nii sit tapahtuu ja huomiseen ainaki ollaan näin ennen ku mitään ainakaa käynnistellään. Tipassa antavat antiobioottia 6h välein kun oli vissiin positiivinen se streptokokki b. Tuntuupa pitkältä nyt jo aika kölliä täällä vaikka vissiin alle 4 tuntia nyt oon ollu :D en oo koskaan ollu missää sairaalas ees yötä tai joutunu makaan. Sit viel ku ukko joutuu illalla yöks lähtee kotia nii miten sitä ossaa täällä olla :S
 
Takaisin
Top