Synnytystä ennakoivia oireita

Vieläkö jaica on täälä vai jo synnärillä? :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Ohhoh, tänään ekaa kertaa muutama tosi kipeä suppari. Taisi jotain tuo vyöhyketerapia vaikuttaa. Kaupassa käydessä muutamat kamalat vihlasut nivusissakin, niin että jalka lähti alta. Katotaan miten yö menee :)
 
Tästähän tulee ihan jaican jännäri kertomus.

Mulla on nyt tällä viikolla ollut enemmän vihlomisia, painetta, suppareita, selkäkolotuksia. Mä toivon, että nuo tuntemukset johtuisi siitä, että alakerrassa tapahtuu edistystä ja se käynnistys lähtisi sujumaan. Olen nyt siis sinut sen käynnistysasian kanssa. Pitäisi huomenna tarinoida asiasta vähän enemmän, nyt ei jaksa kun väsyttää.
 
Kyl olo ja kävely sen verran tuskaa että vois täälläkin jo tulla ! Sit heti tietoo kun meette tai saatte naperon...jänniä aikoja eletään.37+3
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä on juilinu selkää ja mahaa ja kaikenlaista muutaki tuntemusta ollu. Toivottavasti nuo paikat kypsyy ni menisi se käynnistely ns kivuttomammin.
 
Pari päivää taakseppäin luulin jo että lähtö tulee :eek: Illasta alkoi tulemaan kipeitä supistuksia ja alaselässä tuntui polttelua. Aijemmin supistukset ei ole olleet kivuliaita, niin tottakai säikähdin..myös suolisto tyhjeni aika nopeasti :confused:
tiiä sitten että johtuiko kaikki tuo vaan jännityksestä, kun samana päivänä oli ollut neuvola ja kätilö tuumasi että voisi tulla jo ensi viikolla.. :woot:Saa olla hiili pepun alla koko ajan ja ootella niitä ensimmäisiä kunnollisia oireira, kun meillä sairaalalle kuitenki matkaa n.300km.. pientä jännitystä ilmassa :grin poksutaan jo 37+5❤️
 
Täälä tulee kans kaikkia mahollisia oireita mitkä vois ennakoida synnytystä mutta vieläki vaan porskutellaan eteenpäin. :D 38+2 :)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Johooo täälläkin on supistellut kunnolla jo monta viikkoa ja tulppa alko lähtemään aikoja sitten :D mikään ei oo pariin viikkoon pysyny sisällä.. mut jospa synnytys menis sit vauhdilla kun on niin pitkään kypsytelly.. aina saa toivoo :D
 
Minä kans pidin eilisiltana suppareita ja selkäkipua, oksentaa piti yöllä, kun tuli niin huono olo. Saapi nähdä miten on maanantaina tilanne alakerrassa edenny.
 
Siis hui 300 km sairaalaan ! :O olisin kyllä ite ihan löysät housuissa jos ois tollanen matka sairaalaan. Meillä onneksi tosi lyhty matka :)
 
Laitanpa nyt minäkin tänne omia tuntemuksia.... Nivuset on ollut todella kipeinä jo useamman viikon. Välillä on päiviä etten pysty kävelemään edes kilometrin lenkkiä. Alaselkää särkee, menkkamaisia kipuja on ollut välillä ja harjoitussuppareita on monta kertaa päivässä ja yölläkin. Öisin herään useasti vessaan ja lonkka/nivusvaivojen takia. Öisin myös kylkeä kääntäessä joku naksahtaa aina oikein kuuluvasti tuolta alaselästä/pakaroiden kohdalta. Neuvolassa viikko sitten sanottiin, että Poju on kääntynyt ja kiinnittynyt jo kunnolla. Olisin niiiiin valmis jo synnyttämään vaikka viikkoja vasta 34+3.
 
Miten Jaicalla menee? Vieläkö yhtä pahana supparit ja olot?

Shg-79 aika lailla samoja vaivoja mulla... :/ Ja nyt vast rv35+4. Äsken kävin kaupassa ja puuskuttelin vaan ku supistaa jos yhtään mitään kantaa (toki melko kivuttomasti viel), ja alapää vihloo yms.

Mä oon jotenki vaan niin tottunu jo kaikkiin näihin kipuihin et anti mennä vaa :D Ostettiin vk sit uus sänky -Tempur- mikä on huomattavasti kyllä vähentäny yön särkyjä ja kipuiluja.
Ai että ku odotan sitä et voi käydä ees pienel kävelyl ilman kipuu!

Not for long anymore!!!
 
Mulla eka kertaa alkanu tänään tuntuun jossain kunnolla. Torstaina oli siis neuvolalääkäri joka totes et oon vielä täysin kiinni eikä lapsi ole laskeutunut, mutta jotenkin sen sorkkimisen jälkeen on olo muuttunu.. Viikonloppuna tuntu jo vähä joltain, mut tänään on nivuset ollu kipeenä, alapäässä tuntuu todella hassulta, välillä vähän sattuu/vihloo.. Supistele ei mitenkään enempää, mut lapsi liikkuu kauheen paljo.. Ja jotenki tuntuu et se ois päätä siirtäny sen lääkärin sorkinnan jälkeen.. Huomenna siis 36 täynnä.
 
No nyt aletaan olemaan jo niin lähellä että todellakin ihme jos ei kohta joku täällä saa sitä nyyttiä ! Olit alkaa olemaan jo sellaiset useammalla. Mäkin joka yö odotan että koska se lähtö tulis kyllä sen sitten erottaa kun alkaa ne oikeanlaiset supistukset
 
Mulla ei ole noita ns. "sukkapuikkoja" esiintyny -ainakaan vielä. Supistuksiakaan ei ole ollut. Tai oikeastaan mä en edes tiedä, miltä ne todellisuudessa tuntuu! Määritelmiä on niin monenlaisia. Mulla ainoastaan kerran kävelyllä iski sellainen inhottava paineentunne ja jomotus kohdunsuulle niin, että piti pysähtyä vähän levähtämään. Yhtenä yönä taas heräsin, kun alavatsaan vasemmalle puolelle sattui pistelevästi.

Mistäs sitä ensikertalainen tietää, koska tulee harjoitussuppari vai onko kyseessä vaan muut raskauteen kuuluvat jomotukset :wideyed: ???

Mä olen syntynyt itse etuajassa jotain 36+4 muistaakseni ja puolisoni aika tarkalleen rv. 38. Tietysti sitä haluaisi, että lapsi ehtii kasvaa rauhassa, mutta jos päättää tulla vähän etuajassa, niin ei haittaa kunhan olisi täysiaikainen.
 
Takaisin
Top